na to, jak to auto jelo dlouhou dobu dobře se teďka chová docela divně.
Z ničeho nic mi za jízdy začalo pod kapotou u klíňáku něco hučet. No, dojel sem domů, a že se na to mrknu...
Když sem se na to díval odkud to jde, tak něco křuplo nebo co a tak sem radši vypl motor.
No, pak když sem to zkoušel, tak sem zjistil, že došel benzín. Resp. mám tam asi vodu v nádrži, tak se ten motor kuckal.
Nechal sem to tak...
Dneska sem tam nalil benzínu, namazal klíňák mýdlem a spustil motor.
No, hučení bylo pryč a motor jel celkem pěkně, možná se mi zdá, že to trochu cvakalo jako diesel, ale nejsem si jistý, jestli to nedělalo i předtím...
Zahřál sem to, ne na provozní, ale na nějakou teplotu a zjistil, že jedna hadice je prasklá a uniká z ní nějaká pára (fotku pošlu v dalším příspěvku). Ta hadice je o ničem, budu ju muset vyměnit, ale nevíte od čeho je a co v ní proudí...?
Taky budu potřebovat před zimou dostat ven tu vodu z nádrže
 
 No a kdyby někdo věděl, čím mohlo být to hučení kromě klíňáku? (nejsem si jistý, jestli to přestalo pískat protože sem to namazal, nebo proto, že tam něco prasklo)
Díky



 .
 .
 .
 . ). A bez zlozenia veka rozvodov asi nemozne. Mozno po zlozeni veka ventilov ale to je horsie nez veko rozvodov, lebo moze potom netesnit. Mozno ak by sa podarilo vytiahnut tesnenie veka rozvodov, tak by tie zarezy bolo mozne uvidiet ale neskusal som to. A na ozubenom kolese klukovky najdete rysku asi az po zlozeni remenice.
 ). A bez zlozenia veka rozvodov asi nemozne. Mozno po zlozeni veka ventilov ale to je horsie nez veko rozvodov, lebo moze potom netesnit. Mozno ak by sa podarilo vytiahnut tesnenie veka rozvodov, tak by tie zarezy bolo mozne uvidiet ale neskusal som to. A na ozubenom kolese klukovky najdete rysku asi az po zlozeni remenice.