Viktor píše:
Na druhej strane musis zobrat do uvahy ze ty mas 1.6 16V a tym padom ine prevody a ine otacky, neviem, ale myslim, ze kazdy mame aky taky cit a musis pocut kedy to auto ma "dost" a bolo by dobre preradit. 
Asi tak. Co som pocul, tak 1.5 a 1.6 maju rovnake prevodove pomery, na ten isty kvalt pri tych istych otackach idu rovnakou rychlostou (napr. 60 km/h pri 2200+- ot a 4-ka), maju aj takmer rovnaku oficialnu maximalku (185 a 175 km (?). Skus vytocit motor trochu vyssie, uvidis ze ozije (ale az po urcitom case, ked sa vypali karbon, utecu pavuky spod ventilov  

 a RJ pride na to, ze sa od nej chce vykon - tak 50 km vysokootackovej jazdy). Pretocit ho nemozes, obmedzovac nepusti. Ak je motor v poriadku, nemoze sa nic stat (hlavne ak su v poriadku rozvody - zubaty remen). Je fakt, ze tieto auta pri vyssich otackach trochu viac pocut, ale toho sa bat nemusis.
Este ma napadlo - mne to v aute tiez smrdelo ako popisujes, hlavne ked bolo teplo. Dlho som na to nevedel prist, az sa mi roztrhol navlek na volant a dal som novy. Smrad prestal. Pocitam, ze ako bol prepoteny, tak "trosicku" zapachal  
 
 
Alebo mas niekde zdochnute nejake zvieratko (mys, ...), ktore sa rozklada a ked sa ohreje (napr. od vyfuku) tak smrdi.  (nepravdepodobne, ale mozne, stalo sa mi to v skodovici. To smrdelo tak, ze puch v odkalovacej nadrzi cisticky odpadovych vod je oproti tomu Chanel c.5) 

 Poprezeral si spodok auta (vyfuk, katalyzator ...?) a ci nieco nemas v stredovom tuneli ?
V.
S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black
Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black