Ondráši ano,je to v knížce od Koppa.Servisní knížka Matíz udává 45000 km,nebo tři roky.Ondras píše:Pokud Václav píše o příručce od Koppa, tak je to jasné - je to překlad z polštiny a v polsku, podobně jako na slovensku, jsou servisní intervaly Matize co 10.000km.
Palivový filtr
Moderátor: Blue Lanos
Daewoo Matíz  - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
			
						Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
- Reklama
- 
				Tvaruzek Jaromír
- Příspěvky: 3
- Registrován: čtv zář 16, 2004 20:44
- Bydliště: Val.Klobouky
Debata o tom jestli 40000 nebo 45000 je uplně zbytečná. Můj filtr zreznul v 5000 a začal téctV.Brousek píše:Ondráši ano,je to v knížce od Koppa.Servisní knížka Matíz udává 45000 km,nebo tři roky.Ondras píše:Pokud Václav píše o příručce od Koppa, tak je to jasné - je to překlad z polštiny a v polsku, podobně jako na slovensku, jsou servisní intervaly Matize co 10.000km.
 -výměna- Po 10000 to samé
 -výměna- Po 10000 to samé   
   
   Takže doporučuji výměnu raději dřív než potom hasit Matízka
 Takže doporučuji výměnu raději dřív než potom hasit Matízka 
doktor
			
						- Badger
- Příspěvky: 753
- Registrován: úte dub 25, 2006 17:28
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Zajímavá debata. Já tam mám celkově namotáno 115tis. Km a dříve obhospodařovala auto sama, teď už manželka, která s ním jezdila na servisní prohlídky tak do 50tis. Km a od té doby už nic, jen když bylo potřeba něco opravit. Takže mi vychází že tam mám filtr tak 60-70tis. km a nic se neděje   Myslíte, že je to v pohodě nebo bych ho měl co nejdříve vyměnit?
  Myslíte, že je to v pohodě nebo bych ho měl co nejdříve vyměnit?  
			
			
									
						
							 Myslíte, že je to v pohodě nebo bych ho měl co nejdříve vyměnit?
  Myslíte, že je to v pohodě nebo bych ho měl co nejdříve vyměnit?  
Daewoo Matiz S 0.8L r.v. 1999, sport. pružiny -30mm, svíčky Brisk Tuning, přímé sání Green, sportovní výfuk Ulter Sport, přední čirá optika s černým vnitřkem, bílé blinkry, čiré mlhovky, zadní červenokouřová optika a na dalších úpravách se stále pracuje 
			
						
Filtr
Také jsem měnil palivový filtr a dal se tam normální co se používal dřív v autech - obyčejnej,průhlednej jen nacvaknout dvě hadičky a hotovo.Ten původní filtr mě překvapil v životě jsem to neviděl - vedl k němu drátek - po dotazu v servisu co to je - bylo odpovězeno že je to inteligentní filtr který při ucpání nečistotou rozsvítí na palubce kontrolka na vodu!Jestli tomu tak opravdu je - nevím...Prostě je tam teď normální za pár korun a myslím že to úplně stačí.
			
			
									
						
							Matizek modrej - jak jinak 5/2003 najeto 120 000 defend lock,radio Pioneer 2x airbag,posilovač,ABS,tónovaný skla,elektrika,central a navíc od 8/2010 čipnuté na 51KW!! - člen Matiz clubu č.27
			
						Re: Filtr
Proboha , co to tu píšeteJ.Bad píše:Také jsem měnil palivový filtr a dal se tam normální co se používal dřív v autech - obyčejnej,průhlednej jen nacvaknout dvě hadičky a hotovo.Ten původní filtr mě překvapil v životě jsem to neviděl - vedl k němu drátek - po dotazu v servisu co to je - bylo odpovězeno že je to inteligentní filtr který při ucpání nečistotou rozsvítí na palubce kontrolka na vodu!Jestli tomu tak opravdu je - nevím...Prostě je tam teď normální za pár korun a myslím že to úplně stačí.
 , ten drátek je ukostření proti statický elektřině , filtr je u nádrže , ta je z plastu a žádná kontrolka s tím nemá nic společnýho , hold to byl mechanik neznalý jednoduchosti Matize. Ten plastovej průhlednej zase rychle vyměň , víš jakej je tam tlak , vždyť to má vstřikování , může prasknout a v lepším případě ti jen vyteče nádrž ,  ten se hodí tak na Š 120 , ale ne k tlakovýmu elektrickýmu čerpadlu . Ověř si to u odborníků , ale já bych  takhle nejezdil , to chcete za každou cenu ušetřit , nebo co ? ( originál palivový filtr stojí cca 200,- )
  , ten drátek je ukostření proti statický elektřině , filtr je u nádrže , ta je z plastu a žádná kontrolka s tím nemá nic společnýho , hold to byl mechanik neznalý jednoduchosti Matize. Ten plastovej průhlednej zase rychle vyměň , víš jakej je tam tlak , vždyť to má vstřikování , může prasknout a v lepším případě ti jen vyteče nádrž ,  ten se hodí tak na Š 120 , ale ne k tlakovýmu elektrickýmu čerpadlu . Ověř si to u odborníků , ale já bych  takhle nejezdil , to chcete za každou cenu ušetřit , nebo co ? ( originál palivový filtr stojí cca 200,- )MATIZ SE 0.8  r.v. 2000 modrá metla     a     NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V  r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
			
						noo takže ja som prišiel zo servisu a nebolo to v palivovom filtre.aj ked to malo také znaky.bola to totiž hlava rozdelovača so zapalovacími kabelmi.inak stalo ma to 2000 sk a ja som zrovna trafil ten drahší druh rozdelovača.inak vymenili mi to a to auto lieta ako divé a ja mam z toho takúúúúú radosť že asi vyskočím z kože  
   
   
   
  
			
			
									
						
										
						 
   
   
   
  


 
 







