Ja jedu zitra odpoledne dat auto do sluzebni garaze, do stredy mi snad rozmrzne, bo jedu s zenou k lekari
mráz-prúser
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
- Reklama
Dobrý večerIvan píše:Já jsem mrazu vděčný, protože mi brutálně teče chladič a nemá cenu do něj nic lít, protože do 15 minut to zase vyteče...
Takže jezdím bez vody v chladiči, minusové teploty to uchladí, jen je trochu nepříjemné, že auto netopí, takže teďka jsem jel 40 km k přítelkyni a v autě jsem měl minus 5 stupňů.
Teda Ivane to ti teda nevěřím!Že jsi měl v autě -5 to beru ale že jsi jel 40km bez vody?!?Možná čtyři ale čtyřicet?
Ať nám jezdí a nezlobí
- Ivan
- Příspěvky: 3937
- Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Kluci, možná tam zbytek vody je, ale vzhledem k tomu, že topení ani trošičku netopí, tak bych to tipoval jen na pár deci. A těch 40 km jsem jel naprosto klasicky kolem 120 km/hod...
V autě bylo podle teploměru -5 stupňů, jel jsem v rukavicích, čepici a šále..
V autě bylo podle teploměru -5 stupňů, jel jsem v rukavicích, čepici a šále..
Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project
Vo Leninový sáně se neotírej Moskvič topil jako blázen až se mi pálily boty na plynu]Rebro[ píše:No tak mi nekuril ani Oltcit![]()
Co to mas za Leninove sane?
![]()
![]()
![]()
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Ja som sa do esperka dostaval asi 15 minut nez si to spolujazdcove dvere rozmysleli, vodicove nic az po 2hodinach jazdy neochotne povolili (a to maju uplne novucicky zamok). Spolujazdcove sice povolili aj ked ich bolo treba odtrhnut od tesnenia, ale potom nesli zavriet, teda isli ale bez zaistenia. Myslel som ze si na espere taketo skodovkove "radosti" neuzijem
, ale vyzera to tak ze pri 9 rocnom aute na znacke a triede asi nezalezi. Este to chvilku potrva nez ho dam do stavu ako skodovka, ktora naskoci na lpg pri tychto teplotach na prvy skrt a dvere sa otvaraju uplne v pohode, aj ked tesnenia po 2rocnom zanedbavani s natieranim glycerinom uz zacinaju varovat.
To si delas kozy ne?:ppp píše:Ja som sa do esperka dostaval asi 15 minut nez si to spolujazdcove dvere rozmysleli, vodicove nic az po 2hodinach jazdy neochotne povolili (a to maju uplne novucicky zamok). Spolujazdcove sice povolili aj ked ich bolo treba odtrhnut od tesnenia, ale potom nesli zavriet, teda isli ale bez zaistenia. Myslel som ze si na espere taketo skodovkove "radosti" neuzijem, ale vyzera to tak ze pri 9 rocnom aute na znacke a triede asi nezalezi. Este to chvilku potrva nez ho dam do stavu ako skodovka, ktora naskoci na lpg pri tychto teplotach na prvy skrt a dvere sa otvaraju uplne v pohode, aj ked tesnenia po 2rocnom zanedbavani s natieranim glycerinom uz zacinaju varovat.
Mě tto na lpg v těhle mrazech zacuká i ohřáty (nekdy ani nejede)
Inač sem v listopadu ty gumy namatlal silikon. olejem, ale stejne to nestačí, chce to tak 1xmes., ale furt lepší než mít potrhaný gumy, i když jde pak vlastně jen o vzhledovou záležitost...
Nerobim
. Este otcovi kolegovia nechceli verit ze na skodovke, ked bolo u nich v robote -24, odisiel z prace domov. Ja na espere tiez len nastartujem, uvolnim spojku a ked sa otacky ukludnia, tak prepnem na lpg, ziaden ohrievanie, proste este na parkovisku sups na lpg. Nic nepocukava, ved pri lpg ani nema preco, a kedze nemrzka uz nejako koluje, tak ani splynovac zatial nezamrzol. Odvtedy co mi spravili stefty na zvodoch a lambe vdaka tomu prestalo svihat, uz mam problem len s volnobehom pri vyssich rychlostiach, mozno kvoli naporu, ktovie.
Na gumene veci sa mi osvedcil obycajny glycerin, akurat to s nim clovek nesmie prehnat, lebo ak sa po osetreni necakane otepli, tak bude mat auto postekane ciernym glycerinom od sadzi z gumy
.
Na gumene veci sa mi osvedcil obycajny glycerin, akurat to s nim clovek nesmie prehnat, lebo ak sa po osetreni necakane otepli, tak bude mat auto postekane ciernym glycerinom od sadzi z gumy
