no ako tlmice su samorzejmost a uz aj nejaky ten capik sa menil, ale napriklad teraz musim menit vodnu pumpu lebo nejak divne sici a este aj horne ulozenia tlmicou (nejak skripu) a menit este na naprve asi budem muset len ramena a tycky riadeniaKolopo píše:A třeba tlumiče máš ještě původní???? Jaké díly řazení si měnil??? Mě jde nějak ztuha řadit a dost mi to štve, nevíte co by to mohlo bejt?congo píše:chalani ja mam na nexii 198.000 km a jedine co tam idem menit a to fakt musim su diely riadenia![]()
inac do toho auta lejem len olej a ostatne kvapaliny. inac nejaka vyznamna porucha alebo zavada nebola
Nexia po 100 000km - co vse zkontrolovat
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
- congo
- Příspěvky: 105
- Registrován: ned led 01, 2006 22:06
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Nexia 1.5 16v, SONY CDX-GT 500, Jensen XS1693, Magnat Basstec 225
prekrocil som magicku hranicu 200.000 km
prekrocil som magicku hranicu 200.000 km
- Reklama
Me je menil kamos, mel sem to zadara, ale vlastne 3 litry sem mu platil za lakovani a vytahovani zadnich lemu, takze asi tak nejak.
Ale zadni zvladnes sam, mrkni sem, tady je to to samy
http://www.kadett.cz/technika/tlumice.htm
Ale zadni zvladnes sam, mrkni sem, tady je to to samy
http://www.kadett.cz/technika/tlumice.htm
Díky Miloši? udělám stahováčky a bude to minutková záležitostmilosh píše:Me je menil kamos, mel sem to zadara, ale vlastne 3 litry sem mu platil za lakovani a vytahovani zadnich lemu, takze asi tak nejak.
Ale zadni zvladnes sam, mrkni sem, tady je to to samy![]()
http://www.kadett.cz/technika/tlumice.htm
Kolopo
Tak je mám vyměněný, byla to legrace: v kufru sem povolil tlumič, zvednul sem auto na špalky a pružiny šli ven i bez stahováku (byl jsem ho línej vyrobit) stačilo decentní páčidlo a byli venku. Vyměnil sem gumy pod a nad pružinou-ne že by to bylo zapotřebí, ale když sem je už koupil tak je nebudu skladovat, při nandavání novejch pružin stačilo trochu fyzický síly a byli tam (s použitím pouze vlastních rukou) zašroubovali se tlumiče a toť vše. cca 20 minut na výměnu jedné pružiny, se stahovákem to odhaduju na deset minut. Jediný zádrhel je, že mi napraskla miska pod pružinou a já to neměl jak zavařit, tak doufám že se neurve!!milosh píše:Jasne, klido to vyfot, at mame nakej navod na webu, moc technickych veci tam neni a rad bych je tam dal...
Kolopo
nejlepší je postupovat podle návodu k údržbě vozu.Každý auto potřebuje něco jiného a nejlepší bude postupovat podle doporučení výrobce a je na tobě co z toho potřebuješ udělat.
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Tak uz jsem to sepsal, uz jsem to mel v pocitaci od Vanoc, ale az ted jsem mel cas to dodelat. Neco jsem prevzal i z teto diskuse, tak se snad autori nebudou zlobit. NAzory muzete vyjradrit bud rovnou na nexiaclubu ale klidne i zde
https://www.nexiaclub.com/daewoo-nexia-po-100-000-km/
https://www.nexiaclub.com/daewoo-nexia-po-100-000-km/
Miloši a ty zapalovací kabely jsi měnil jen tak preventivně nebo byla nějaká příčina jako škubání nebo světlo pod kapotou
?? A hlavně jaký jsi koupil, já slyšel že to chce aspoň za litr aby něco vydržely? Třeba v Krči maj za 300Kč ale těch bych se asi bál? (škube mi motor při sešlápnutí plynu z volnoběžnejch otáček a cvaká mi v rádiu) Kablíky mám původní (mám přes 110 000km).
Kolopo
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
Tak to je good, už sem vymejšlel nějakej filtr na napájení autorádia, ale řikal sem si že počkám až po kabelech. A Miloši ty si v tom tvym souhrnu psal že si ty kabely měnil 3x v tom případě bych raději koupil origoš. GM než je měnit po 20tisících?JRD McLAREN píše:no..prave pre to pre co pisesh TY,
..ich asi MILOSH ( a ja ) menil...
..ja som dal orig. GM Daewoo, cena cca 1300,-Skk...
.. a spokojnost MAXIMALNA....
Kolopo