teplota
Moderátor: Blue Lanos
- Reklama
Re: teplota
Nieeee, moj Kalos zacina kurit uz po cca 2 minutach jazdy, tak neviem cim to bude... mam do/z roboty 5 kilometrov a kym zaparkujem uz je tam poriadne horucoaaa píše:Teraz, počas chladných dní musím prejsť cca10-15 km , aby bolo cíťiť aké-také ohriatie v kabíne. Aj ručička teplomera stúpa veľmi pomaly.
Je to u všetkých kalosov takto ?
Pomohlo by vymeniť termostat ?
kalos 1.4 8V

KALOS 1,2HB SE Star2 - "Charlie"
			
						Re: teplota
Řekl bych, že u mě je to podobné. Už asi po 2 minutách jde z výdechů teplejší vzduch, ale nic moc. Ručička teploměru se pohne až po cca 5 km. Jezdím do práce denně 20 km. Když přijíždím na parkoviště, je v autě okolo 20 st. C. Větrák mám zapnutý na 1, foukání hlavně na čelní sklo, protože se pořád mlží.aaa píše:Teraz, počas chladných dní musím prejsť cca10-15 km , aby bolo cíťiť aké-také ohriatie v kabíne. Aj ručička teplomera stúpa veľmi pomaly.
Je to u všetkých kalosov takto ?
Pomohlo by vymeniť termostat ?
Kalos sedan 1,4 16V r. v. 2005
			
						Ani ja nemám nejak extra problémy s teplotou... mám do práce cca 3,5 km. Kým ta prídem, tak je motor zohriaty, ale je pravda, že ho nechám cca 3-5 minút naštartovaný, kým sa pohnem z parkoviska. Využívam to na oškiabanie skiel. A na krátkych cestách ani nekúrim, lebo som teplo oblečená a mám pocit, že sa potom motor oveľa pomalšie zohrieva. Ale ak zapnem kúrenie, tak teplo je relatívne za chvílu. 
Samozrejme relatívne, lebo ked si spomeniem na škodovku, tak......
a to máme prídavné kúrenie za zadnými sedačkami, ktoré vháňa dnu teplý vzducho od motora.
			
			
									
						
							Samozrejme relatívne, lebo ked si spomeniem na škodovku, tak......

a to máme prídavné kúrenie za zadnými sedačkami, ktoré vháňa dnu teplý vzducho od motora.
CHEVROLET  KALOS HB 1.2 SE+A/C 5D PLUS - červená SUPER RED
CITROEN C4 - 1,4; 16V; Seduction - rouge LUCIFER
			
						CITROEN C4 - 1,4; 16V; Seduction - rouge LUCIFER
Re: teplota
Připadá mi to úplně stejné, ale pokud dám ventilátor na "4" a výdechy do auta, tak je tam do 5 minut teplo. Myslím, že u aut této cenové kategorie to je obdobné.Mirek píše:Řekl bych, že u mě je to podobné. Už asi po 2 minutách jde z výdechů teplejší vzduch, ale nic moc. Ručička teploměru se pohne až po cca 5 km. Jezdím do práce denně 20 km. Když přijíždím na parkoviště, je v autě okolo 20 st. C. Větrák mám zapnutý na 1, foukání hlavně na čelní sklo, protože se pořád mlží.aaa píše:Teraz, počas chladných dní musím prejsť cca10-15 km , aby bolo cíťiť aké-také ohriatie v kabíne. Aj ručička teplomera stúpa veľmi pomaly.
Je to u všetkých kalosov takto ?
Pomohlo by vymeniť termostat ?
- 
				aaa
Re: teplota
A nepomohlo by vymeniť termostat ??slaza píše:Připadá mi to úplně stejné, ale pokud dám ventilátor na "4" a výdechy do auta, tak je tam do 5 minut teplo. Myslím, že u aut této cenové kategorie to je obdobné.Mirek píše:Řekl bych, že u mě je to podobné. Už asi po 2 minutách jde z výdechů teplejší vzduch, ale nic moc. Ručička teploměru se pohne až po cca 5 km. Jezdím do práce denně 20 km. Když přijíždím na parkoviště, je v autě okolo 20 st. C. Větrák mám zapnutý na 1, foukání hlavně na čelní sklo, protože se pořád mlží.aaa píše:Teraz, počas chladných dní musím prejsť cca10-15 km , aby bolo cíťiť aké-také ohriatie v kabíne. Aj ručička teplomera stúpa veľmi pomaly.
Je to u všetkých kalosov takto ?
Pomohlo by vymeniť termostat ?
Re: teplota
Myslím, že pokud se topení chová podobně u více Kalosů - a podle příspěvků v tomhle tématu to tak vypadá - tak to nebude termostatem.aaa píše: A nepomohlo by vymeniť termostat ??
Kalos sedan 1,4 16V r. v. 2005
			
						Re: teplota
Pěknou půlnoc! Venku asi plus 1Mirek píše:Myslím, že pokud se topení chová podobně u více Kalosů - a podle příspěvků v tomhle tématu to tak vypadá - tak to nebude termostatem.aaa píše: A nepomohlo by vymeniť termostat ??
 Jó a tma
 Jó a tma  
 I když jsem psal,že že topení je napřímo bez termostatu tak to neznamená ,že to termostat nemůže být!!!
Nastartuj auto a dej ruku na vršek chladiče a neměl by se ohřát tak do teploty 70 st .Pak by měl teprve pustit termostat.Protože jestli propouští termostat tak se ohřívá celá soustava pomalu a pochopitelně nemůže začít ihned topit!!!/nevím na kolik je seřízen termostat/
Ať nám jezdí a nezlobí

- 
				aaa
Re: teplota
Tak skúsil som naštartovať a nechať motor bežať. Po čase (5-6 min) začal prúdiť z ventilácie trochu ohriaty vzduch, ručička na teplemeri sa ani nepohla a chladič bol mierne teplý, aj prívodné hadice. Takže vadný termostat ?Topol píše:Pěknou půlnoc! Venku asi plus 1Mirek píše:Myslím, že pokud se topení chová podobně u více Kalosů - a podle příspěvků v tomhle tématu to tak vypadá - tak to nebude termostatem.aaa píše: A nepomohlo by vymeniť termostat ??Jó a tma

I když jsem psal,že že topení je napřímo bez termostatu tak to neznamená ,že to termostat nemůže být!!!
Nastartuj auto a dej ruku na vršek chladiče a neměl by se ohřát tak do teploty 70 st .Pak by měl teprve pustit termostat.Protože jestli propouští termostat tak se ohřívá celá soustava pomalu a pochopitelně nemůže začít ihned topit!!!/nevím na kolik je seřízen termostat/
Ať nám jezdí a nezlobí
V tomto případě skoro určitě propouští termostat. Motor by se měl zahřát dle budíku na cca 80 st. a hadice k chladiči a vršek chladiče by měl být studený, a najednou  se rychle ohřeje, když termostat otevře cestu do chladiče!  Takový vlažný chladič vždy věstí propouštění termostatu! Mě to dělá taky trochu, ale termostat stojí skoro 2000,- (na Nubiru 2,0) tak jezdím s kartonem před chladičem a trochu to pomůže !  
			
			
									
						
							
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4,    Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
			
						bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
.... jo , v pohodě , ale žere ti to víc , než se to pomalu ohřeje a postupně ty 2000,- po korunce na spotřebě projezdíš....Richard píše:V tomto případě skoro určitě propouští termostat. Motor by se měl zahřát dle budíku na cca 80 st. a hadice k chladiči a vršek chladiče by měl být studený, a najednou se rychle ohřeje, když termostat otevře cestu do chladiče! Takový vlažný chladič vždy věstí propouštění termostatu! Mě to dělá taky trochu, ale termostat stojí skoro 2000,- (na Nubiru 2,0) tak jezdím s kartonem před chladičem a trochu to pomůže !

MATIZ SE 0.8  r.v. 2000 modrá metla     a     NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V  r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
			
						



 Klid-5 pojídám vánoční cukroví
 Klid-5 pojídám vánoční cukroví   
  
 


