 Svíčky jsou vyměněné za vícebodové Brisk, kabely k nim mají všechny kolem 3.5 - 5 kohmů. Dokonce mi Palikx a Petrm zaslepili i EGR a chvilku potom to jelo dobře. Možná to ale taky bylo tím, že byl zahřátý motor, dělá mi to hlavně pokud je studenej
  Svíčky jsou vyměněné za vícebodové Brisk, kabely k nim mají všechny kolem 3.5 - 5 kohmů. Dokonce mi Palikx a Petrm zaslepili i EGR a chvilku potom to jelo dobře. Možná to ale taky bylo tím, že byl zahřátý motor, dělá mi to hlavně pokud je studenej   
 Ještě mě napadlo palivo, tak to zkusím "propláchnout" něčím jako Shell V-Power, ale moc nedoufám, že mi to problém vyřeší
 Když je motor zahřátej, tak to víceméně nedělá
  Když je motor zahřátej, tak to víceméně nedělá   Napadá někoho něco?
  Napadá někoho něco?  

 sakra-podotykam jen trosku cukani pri pomale jizde a seslapnuti prudceji plynu
 sakra-podotykam jen trosku cukani pri pomale jizde a seslapnuti prudceji plynu 
 AVEOtici všech zemí, spojte se
 AVEOtici všech zemí, spojte se 
 
  
 i kdyz na tehlech Denso W20EPR-U mam najeto pouze 6 tisic
 i kdyz na tehlech Denso W20EPR-U mam najeto pouze 6 tisic 

 Ne, vážně......čet jsem nějaký testy a 95 oktanů z těch sraček co tu jako 95ku prodávaj neměl snad žádnej
  Ne, vážně......čet jsem nějaký testy a 95 oktanů z těch sraček co tu jako 95ku prodávaj neměl snad žádnej  
