Zdravím Nubiráky
Před nedávnem se mi objevila voda v oleji. Řekl jsem si asi těsnění pod hlavou. Toto jsem nechal opravit (kompletní sada těsnění, přebroušení, natlakování, nový olej). Asi po 150 km se mi zase objevila emulze na víčku a měrce. Motor cuká (svíčky a káble byly měněny asi před 1000km). Voda nevaří, ale když po zastavení opatrně pootevřu víčko nádržky, tak se začne valit ven. Také je po zastavení slyšet od motroru bublání (jakoby přelévání, nebo vaření vody). Servisák který dělal opravu mi říkal, že byl rezavý třetí válec. Nevíte někdo v čem je problém? Děkuji.
Nubira 1,6 r.v. 2000 LPG  135000km
			
			
									
						
										
						voda v oleji - těsnění hlavy vyměněno
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
- Reklama
Re: voda v oleji - těsnění hlavy vyměněno
Pohledej, nedávno se problém vody na fóru podrobně probíral. Ale když jsi měl rezavý válec, nech zkontrolovat hlavu - může být ředina v sacím kanále 3.válce.
			
			
									
						
							stará Škoda OCTAVIE, 2xMB W123, manželka Š100, Olcit (děs a hrůza), Opel Kadet combi, Toyota Yaris (automat), nyní náhodně Leganza přezdívaná "Legolanza" tmavá modrozelená metalíza
			
						Re: voda v oleji - těsnění hlavy vyměněno
ještě tu Palikx upozorňoval na nejaký kanál  ve vodním čerpadle, že tam chyběl šroub a byl jen zatmelený, Bylo tu u 2,0 Leganzy, tak jestli to nemá Nubi taky....  ale ty máš 1,6.......  ale co kdyby 
			
			
									
						
							
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4,    Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
			
						bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Re: voda v oleji - těsnění hlavy vyměněno
Neviem ako 2l ale 1.6 ma na vodnom cerpadle len odtokovy kanal na odtok chladiacej zmesi ak prestane tesnit keramicke tesnenie, ten musi byt priepustny aby servisaka varoval ze ked to tecie tadeto tak je pumpa zrela na vymenu inak moze nastat blizky stret ventilov z piestami. Inak ziaden kanal.
			
			
									
						
										
						
