 
  
Moderátor: Blue Lanos
Ano, jak uz jsem psal, to "D" mi presne takto funguje...palikx píše:to d by melo zobrazit hodiny pri vypnutem zapalovani.aspon teda myslim.
ICS je mam dojem je neco s podvozkem.jsou tam cidla na tlumicich a myslim ze to umi ztuzit tlumeni. v pripade ze ti sviti asi odesel nejaky tlumic.jestli si to pletu tak me ukamenujte.
 Ano, ICS je menitelna tuhost tlumicu, ale prijde mi divne, ze ten tlumic, jak pises, vzdycky odejde cca po 10 az 30 minutach jizdy (a ne kazde jizdy) a sam se spravi novym nastartovanim.
 Ano, ICS je menitelna tuhost tlumicu, ale prijde mi divne, ze ten tlumic, jak pises, vzdycky odejde cca po 10 az 30 minutach jizdy (a ne kazde jizdy) a sam se spravi novym nastartovanim.  Navic jsem si vsiml, ze se to rozsviti asi v momente, kdyz prejedu nejakou horsi nerovnost, takze spis doufam a pevne verim, ze je to jen nejaka mechanicka zavada na jednom z tech cidel. Nejsem totiz blazen, abych kvuli svetylku na pristrojovce menil tlumice za 60 000 Kc!
 Navic jsem si vsiml, ze se to rozsviti asi v momente, kdyz prejedu nejakou horsi nerovnost, takze spis doufam a pevne verim, ze je to jen nejaka mechanicka zavada na jednom z tech cidel. Nejsem totiz blazen, abych kvuli svetylku na pristrojovce menil tlumice za 60 000 Kc! 

Souvislost to ma tu, ze je to soucasti stejneho systemu. SPORT je oznamovaci kontrolka, ICS je vystrazna (+ popis na ovladacim tlacitku). Jak jsem psal, mackani tlacitka ICS na to zadny vliv nema, ICS vlastne vubec nepouzivam, vystrazna kontrolka se tedy rozsvecuje, kdyz mam tlacitko ICS vypnute...Ivoš píše:No a není možná souvislost s rozsvíceným SPORT? Logicky když se to přepne na SPORTovní režim, tak by se měly ztužit tlumiče.....ale to jen názor laika....V Nubi nic takovýho nemáme

 
   
  
 Kdyby to pry totiz bylo jen vadne cidlo, tak sviti porad a ne, ze se rozsviti az behem jizdy. Kdyz jsem oponoval ze lonska kontrola tlumicu byla prece OK a ze se chovam k autu pekne a moc nejezdim (tudiz se nemohlo od lonska nic moc zmenit), doporucili mi zajet znovu na diagnostiku. Zde mi udelali test brzd a tlumicu na pockani za 190,-, jenze vysledky (brzd i tlumicu) jsou jednak defacto identicke s temi lonskymi (a loni se ta kontrolka "ICS" rozsvitila jen naprosto vyjimecne, za to ted se rozsveci cim dal driv - treba do minuty - a casteji) a i podle techniku, co na te dioagnostice byli, jsou brzdy i tlumice jeste rozhodne a s rezervou v poradku: LP 73%, PP 71%, LZ 66% a PZ 67%. Kdyz jsem se s nima bavil, cim by to teda mohlo byt, tak je napadl akorat pridreny vodic k jednomu z cidel (vsak v prvnim servise mi napsali do protokolu "diagnostika systému ICS – vadný senzor ICS předních tlumičů")... A kdyz jsem se ptal na diagnostice, kam s tim mam teda zajet, tak mi doporucili znackovy servis (nacez jsem jim odpovedel, ze odtamtud zrovna jedu). Takze jsem teda zajel zkusit stesti do druheho mistniho DAEWOO servisu a objednal se hned na zitra rano (dokonce me pry odvezou do prace, az tam auto necham
 Kdyby to pry totiz bylo jen vadne cidlo, tak sviti porad a ne, ze se rozsviti az behem jizdy. Kdyz jsem oponoval ze lonska kontrola tlumicu byla prece OK a ze se chovam k autu pekne a moc nejezdim (tudiz se nemohlo od lonska nic moc zmenit), doporucili mi zajet znovu na diagnostiku. Zde mi udelali test brzd a tlumicu na pockani za 190,-, jenze vysledky (brzd i tlumicu) jsou jednak defacto identicke s temi lonskymi (a loni se ta kontrolka "ICS" rozsvitila jen naprosto vyjimecne, za to ted se rozsveci cim dal driv - treba do minuty - a casteji) a i podle techniku, co na te dioagnostice byli, jsou brzdy i tlumice jeste rozhodne a s rezervou v poradku: LP 73%, PP 71%, LZ 66% a PZ 67%. Kdyz jsem se s nima bavil, cim by to teda mohlo byt, tak je napadl akorat pridreny vodic k jednomu z cidel (vsak v prvnim servise mi napsali do protokolu "diagnostika systému ICS – vadný senzor ICS předních tlumičů")... A kdyz jsem se ptal na diagnostice, kam s tim mam teda zajet, tak mi doporucili znackovy servis (nacez jsem jim odpovedel, ze odtamtud zrovna jedu). Takze jsem teda zajel zkusit stesti do druheho mistniho DAEWOO servisu a objednal se hned na zitra rano (dokonce me pry odvezou do prace, az tam auto necham  ). Snad tam konecne najdou presnou pricinu a doufam, ze zjisti, ze je to opravdu jen nejaka prkotina, protoze ja si zadnych zmen na aute po rozsviceni (ani pred rozsvicenim) nevsiml, nebo ze by se auto chovalo nejak divne a novy tlumice se mi fakt kupovat nechtej...
). Snad tam konecne najdou presnou pricinu a doufam, ze zjisti, ze je to opravdu jen nejaka prkotina, protoze ja si zadnych zmen na aute po rozsviceni (ani pred rozsvicenim) nevsiml, nebo ze by se auto chovalo nejak divne a novy tlumice se mi fakt kupovat nechtej... 
 Konkretne: LP 71%, PP 67%, LZ 65% a PZ 66% ... Takze budto mam tlumice, co se sami regeneruji
 Konkretne: LP 71%, PP 67%, LZ 65% a PZ 66% ... Takze budto mam tlumice, co se sami regeneruji  anebo to "mereni" neni zrovna presne...
 anebo to "mereni" neni zrovna presne... 
 
 



 I to odpojeni kontrolky v pristrojovce jsem si musel doslova vymodlit...
 I to odpojeni kontrolky v pristrojovce jsem si musel doslova vymodlit... 
 Pravdu mel palikx (jak jinak
 Pravdu mel palikx (jak jinak  )... Dneska jsem daval auto do servisu kvuli mensi zavade (z mista ridice najednou neslo zavrit prave zadni okno - otevrit slo, cudlikem na PZ dverich vse fungovalo OK v obou smerech pusuvu) a pritom jsem taky predlozil vysledky z diagnostiky tlumicu a bylo mi prislibeno, ze tedy ty kontakty cidel tlumicu vycisti a zapoji zpet kontrolku na palubce. Tudiz cidla mam osetrena, kontrolku zapojenou a hlavni je, ze pri jizde uz se samovolne nerozsvecuje!
)... Dneska jsem daval auto do servisu kvuli mensi zavade (z mista ridice najednou neslo zavrit prave zadni okno - otevrit slo, cudlikem na PZ dverich vse fungovalo OK v obou smerech pusuvu) a pritom jsem taky predlozil vysledky z diagnostiky tlumicu a bylo mi prislibeno, ze tedy ty kontakty cidel tlumicu vycisti a zapoji zpet kontrolku na palubce. Tudiz cidla mam osetrena, kontrolku zapojenou a hlavni je, ze pri jizde uz se samovolne nerozsvecuje!   Vedle toho jsem si jeste nechal mj. promaznout horni uchyceni (loziska) prednich tlumicu, protoze mi to zacal pri pomalem otaceni volantem (na miste nebo pri parkovani) vrzat - ted uz to ani nepipne a navic jde otacet volantem znatelne mensi silou, nez predtim. Takze z pry preposilovaneho rizeni mam ted superpreposilovane.
 Vedle toho jsem si jeste nechal mj. promaznout horni uchyceni (loziska) prednich tlumicu, protoze mi to zacal pri pomalem otaceni volantem (na miste nebo pri parkovani) vrzat - ted uz to ani nepipne a navic jde otacet volantem znatelne mensi silou, nez predtim. Takze z pry preposilovaneho rizeni mam ted superpreposilovane.  Jsem tedy rad, ze sice nemam fungl nove predni tlumice, ale zase jsem na nich usetril 30 tisic.
 Jsem tedy rad, ze sice nemam fungl nove predni tlumice, ale zase jsem na nich usetril 30 tisic. 

| Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |