vie mi niekto blizsie vysvetlit ako funguje palubny pocitac?
pytam sa preto, lebo podla neho mi priemerna kombinovana spotreba vychadza na 7,7 l. a ked som si to preratal s realne minutou naftou, tak spotreba vychadza na 6,4 l a to sa mi zda ako prilis velka odchylka od palubneho pocitaca...
			
			
									
						
							Palubný počítač
Moderátoři: Blue Lanos, mzprx, smire666
Palubný počítač
Chevrolet Orlando, LT plus 2,0 diesel 120 kW, strieborne
Opel Astra G Caravan, 1,6 benzin automat, 74 kW, sedy - rok vyroby 1999, kupeny v roku 2007 v AAA
Trabant 601 Combi, 19 kW, biely
Nitra
			
						Opel Astra G Caravan, 1,6 benzin automat, 74 kW, sedy - rok vyroby 1999, kupeny v roku 2007 v AAA
Trabant 601 Combi, 19 kW, biely
Nitra
- Reklama
Re: Palubný počítač
Mě dělá odchylka počítače 0,1 - 0,3l do plusu.
			
			
									
						
							___________
Fiat Ritmo 85S
Lancia Delta
Renault 5 1,7 GTI
Ford Sierra 2,3D
Škoda Felicia 1,6 100PS
VW Passat Variant HighLine 2.0TDI PD
... to bylo
a nyní... Orlando LT+ 163PS a Škoda Felicia 1,6
			
						Fiat Ritmo 85S
Lancia Delta
Renault 5 1,7 GTI
Ford Sierra 2,3D
Škoda Felicia 1,6 100PS
VW Passat Variant HighLine 2.0TDI PD
... to bylo
a nyní... Orlando LT+ 163PS a Škoda Felicia 1,6
Re: Palubný počítač
Udaj o aktualni a prumerne spotrebe si palubni pociac pocita z poctu ujetych km a objemu a poctu vstriku paliva do valce za casovou jednotku.
Z toho co se tu pise se ale divim, jak velikou ma chevy odchylku od rucne dopocitaneho stavu tento zpusob byva obvykle velmi presny.
 tento zpusob byva obvykle velmi presny.
U dizlu se do prumerne spotreby navic v palubnim pocitaci pocita i spotreba pri cisteni filtru penvych castic (to byva cca 20 l/100km) pro dobu priblizne 20 min, a ta s prumernou spotrebou taky trochu zahyba, ale ne zas moc radikalne.
Pokud vsak cistici rezim nenechate dobehnout dokonce a motor chcipnete, tak se zas pri dalsi jizde a po zahrati motoru sam aktivuje a zvysi spotrebu.. tak se to opakuje az do te doby nez cely samocistici cyklus dobehne dokonce. Krapet neprijemnost, ale da se s tim naucit zit, a muzete mit pak dobry pocit, ze znatelne cistite nase zivotni prostredi od pevnych mastnych castic, ktere jinak vsichni vdechujeme a zustavaji nam v tele, zakze z tohoto pohledu zase chvala za to ze jsou!
Tento cistici cyklus se sam spousti dle udaje z cidla zanesenosti filtru (prumerne po 2000 km) ale take se odviji i od zpusobu jizdy. Pokud podtacite a jezdite uspotneji, filtr se vice zanasi a tedy se casteji sam cisti, pokud vice tocite, tak se zanasi mene a filrt se cisti pak s delsimi intervaly.
			
			
									
						
							Z toho co se tu pise se ale divim, jak velikou ma chevy odchylku od rucne dopocitaneho stavu
 tento zpusob byva obvykle velmi presny.
 tento zpusob byva obvykle velmi presny.U dizlu se do prumerne spotreby navic v palubnim pocitaci pocita i spotreba pri cisteni filtru penvych castic (to byva cca 20 l/100km) pro dobu priblizne 20 min, a ta s prumernou spotrebou taky trochu zahyba, ale ne zas moc radikalne.
Pokud vsak cistici rezim nenechate dobehnout dokonce a motor chcipnete, tak se zas pri dalsi jizde a po zahrati motoru sam aktivuje a zvysi spotrebu.. tak se to opakuje az do te doby nez cely samocistici cyklus dobehne dokonce. Krapet neprijemnost, ale da se s tim naucit zit, a muzete mit pak dobry pocit, ze znatelne cistite nase zivotni prostredi od pevnych mastnych castic, ktere jinak vsichni vdechujeme a zustavaji nam v tele, zakze z tohoto pohledu zase chvala za to ze jsou!
Tento cistici cyklus se sam spousti dle udaje z cidla zanesenosti filtru (prumerne po 2000 km) ale take se odviji i od zpusobu jizdy. Pokud podtacite a jezdite uspotneji, filtr se vice zanasi a tedy se casteji sam cisti, pokud vice tocite, tak se zanasi mene a filrt se cisti pak s delsimi intervaly.
Chevrolet Orlando LTZ 2.0 VCDi 163k + navi MY2012 Europe + EkoChip 177k a 405Nm + VzduchFiltr K&N
Yamaha XVS 1300A MidnightStar
			
						Yamaha XVS 1300A MidnightStar
Re: Palubný počítač
Prosím o informaci.Někde jsem slyšela, že palubní počítač nekomunikuje v českém jazyce. Češtinu mají pouze auta s vestavěnou navigací.
			
			
									
						
							Favorit LPG
Renault Mégane 1,6
Kia Sorento-to byl opravdu MAZLIK
Chevrolet Orlando 1,8 LTZ
			
						Renault Mégane 1,6
Kia Sorento-to byl opravdu MAZLIK
Chevrolet Orlando 1,8 LTZ
Re: Palubný počítač
Chci se zeptat. Máte nějakou krytku konektoru, který slouží k propojení auta s diagnostikou? Nachází se nad páčkou k otvírání kapoty. Já tam mám pouze konektor. Ptám se proto, jestli jsem ho neztratil  
			
			
									
						
							
Chevrolet Orlando LTZ 1.8 16V
			
						Re: Palubný počítač
Ja mám konektor bez krytky.
			
			
									
						
										
						




