JJ, ale jak řikam, prázdý auto a po rovině. (á la styl MiloshIvan píše:Ale Pepe, fuj! Na pětku jet šedesát
 ), ale nesmí začít chrastit ventily, motor musí jít lehounce .... Jenže jsem tenhle styl jízdy "na spotřebu" neměl rád.
 ), ale nesmí začít chrastit ventily, motor musí jít lehounce .... Jenže jsem tenhle styl jízdy "na spotřebu" neměl rád. Nexie nejlíp jela v rozmezí 3-4 000 ot. - prostě trochu svižnějc. Na druhou stranu nehonil jsem ji až na omezovač. Aspoň ne moc často.
 
 Pak lítala jak raketa a motor šel jak ďas.
To Rado: musím tě zklamat. Mám TDi a pětku si dám ve 2100 ot a při 85 km/h. Minimálně. Spíš tak při 90 km/h. Jó holt skoro 2tuny jsou nějaká váha na 66kW. Zase to nezná vršek, ten krouťák je věc k nezaplacení.
Chtělo by to motor do Nexie, kterej by měl otáčky dobře zajetýho 16V (jako ten můj
 ) a krouťák solidního dieselu. Pak by to bylo teprv letadlo. I pro Ivana na sprinty.
 ) a krouťák solidního dieselu. Pak by to bylo teprv letadlo. I pro Ivana na sprinty.









 
  





