ložiska a skutečně je to znát. Auto je mnohem stabilnější v zatáčkách, neplave a hlavně zmizelo to hnusný dunění.
V klidu jsem tak konečně mohl objektivně posoudit hlučnost motoru a zjistil jsem jednu zvláštní věc:
Při jízdě s pouze mírně sešlápnutým plynem a klidně ve vysoké rychlosti motor skoro neslyšim, fakt lahoda. Např. jedu 100 km/hod, 2500 - 3000
ot., zařazená "pětka", plyn mírně sešlápnutý - pohoda. Když v tu chvíli ale
prudce nebo mírně přidám - prostě mnohonásobně zvýšim tok paliva do
motoru - je to strašně slyšet, je to divnej zvuk. Ta změna je fakt razantní, např. jako když jedete ve vlaku, je v kupéčko určitá hlučnost a když stáhnete okýnko je to fakt znát, tak asi tak.
Nemůžou to být rozvody? ventily? A hlavně mě zajímá, jaká je hlučnost ve vaší Nubiře při popsaných situacích, fakt díky.


 
 



 Zkusil jsi se podívat, jestli není problém s uložením motoru (se silenblokama). Měl jsem problém, že při akceleraci mi to dunělo a hlučelo jako bych měl děravý výfuk. Až po čase jsem zjistil, že byl utřžený silenblok motoru. Motor se při tahu "vzpíral" a vylamoval se z uchycení od sběrného potrubí výfuku.
 Zkusil jsi se podívat, jestli není problém s uložením motoru (se silenblokama). Měl jsem problém, že při akceleraci mi to dunělo a hlučelo jako bych měl děravý výfuk. Až po čase jsem zjistil, že byl utřžený silenblok motoru. Motor se při tahu "vzpíral" a vylamoval se z uchycení od sběrného potrubí výfuku. 
 
 . I kdyz se treba nauci cesky
 . I kdyz se treba nauci cesky 
 Daewoo Matiz I CD LPG
  Daewoo Matiz I CD LPG