Ten "čudlík" by měl být čidlem venkovní teploty.Daff.Cz píše:Ten cudlik nema jen LT, ale i moje LS+, taky by me zajimalo na co to je?
Viz http://www.chevroletcruzeforum.com/inde ... indicator/
Moderátor: Blue Lanos
Ten "čudlík" by měl být čidlem venkovní teploty.Daff.Cz píše:Ten cudlik nema jen LT, ale i moje LS+, taky by me zajimalo na co to je?
To je nějaká novinka Cruzeho ? Že mu elektronika omezí otáčky v záběhu ? Zatim každý auto co jsem zajížděl (3 kousky) se dalo od začátku vytáčet až k červenýmu poli, kde teprve zasáhnul omezovač.honza72 píše:A prečo by si nevytáčal motor?? Je to 16-ti ventil s variabilním časováním všech ventilů, kterému se v otáčkách líbí. A neboj se, v záběhu ti to elektronika skrouhne dříve, než po pěti a pak po deseti tisících km...
Nejhorší je "zajet" 16V blbě, tj. podtáčením a nějakýma 2000 rpm. Já pokud podřadím a šlápnu na to, auto vystřelí a tahá k šesti tisícům, jak divé....

 
   
   . a to su cisto  nove bez zabehu.
 . a to su cisto  nove bez zabehu.honza72 píše:Ono je to trochu zjednodušeno. Ve skutečnosti je to tak, že nové auto reaguje na čistě elektronický plyn jinak, než po pěti nebo deseti tisících km (jakoby záběhu). Je to první Daewoo, který má čistě elektronický přenos pedálu, klapku má taky elektronickou, pouze s motorkem, takže tam není: lanko - klapa - snímač klapky - ECM - příprava směsi - výkon motoru... atd. U Cruza šlápneš na plynový pedál a děj se vůle elektroniky. No a u nového ty reakce byly jiné, na derivaci změny polohy pedálu reagoval pomaleji, tj. nešel hned do otáček v krátkém čase. Po uplynutí několika tisíc km je reakce na sešlápnutí úplně jiná. Takže v čase t, je x tisíc otáček motoru rychleji a tím pádem je jiný pocit z jízdy autem, je takové živější a dravější, což při přehnaném sešlápnutí znamená, že k maximálním otáčkám se dostaneš dříve a dříve tak zrychlíš...
 nevím jestli je cruze prvním chevy ,ale Aveo s Eco tec motorem má to stejný ,žádný lanko a el. pedál i el klapku-i Chlapi cruizácký já kdybych měl CRUZE  tak jsem štastnej jak blecha za takový brko a bylo by mě jedno jestli je to 1,6 1,8 nebo diesl ,kdyby bylo víc pěněz tak je doma
 nevím jestli je cruze prvním chevy ,ale Aveo s Eco tec motorem má to stejný ,žádný lanko a el. pedál i el klapku-i Chlapi cruizácký já kdybych měl CRUZE  tak jsem štastnej jak blecha za takový brko a bylo by mě jedno jestli je to 1,6 1,8 nebo diesl ,kdyby bylo víc pěněz tak je doma  tak ať Vám to jezdí a nežere
 tak ať Vám to jezdí a nežere 
mikikoti píše:no ja neviem ako vy ale brigadujem v chevrolete no a tam tie 1.6 su take zive ze staci jemne prislapit plyn a uz gumi pistia

. a to su cisto nove bez zabehu.

Zdenek R6 píše:mikikoti píše:no ja neviem ako vy ale brigadujem v chevrolete no a tam tie 1.6 su take zive ze staci jemne prislapit plyn a uz gumi pistia

. a to su cisto nove bez zabehu.
A kde brigáduješ? Já jen kdyby si někdo chtěl koupit nové auto tak ať se tomuto autosalonu vyhne
 
   
  

 v tom horku se člověk spotí a pak v sedačkách lítá jak namydlený a ti troubové to přičtou špatným jízdním vlastnotem
 v tom horku se člověk spotí a pak v sedačkách lítá jak namydlený a ti troubové to přičtou špatným jízdním vlastnotem 
| Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |