Máš pravdu samozřejmě se jendá o chybu, má to být variabilní sací potrubí a né svody, ty se jenom tvarují přesně pro daný motor, aby každý válec měl stejnou délku a stejný odpor.Kessler píše:Mohl bys prosím trochu popsat ty svody s variabilní délkou jak to vypadá a funguje??? Variabilní sání je mi jasné, princip i přínos...ale o variabilních svodech jsem ještě nikdy neslyšel...srneček píše:tak laděný svody s variabilní délkou, lehce snížit kompresní poměr součaně s montáží turba.
A mimochodem ohledně toho turba přeju hodně štěstí...budeš ho totiž potřebovat...
Alespoň někdo si všiml "pi....ny", kterou jsem napsal, děkuji za upozornění.

 To samá jak koktáfkáři s 1.,4kou. Začínat maj přece na 1.8T.
 To samá jak koktáfkáři s 1.,4kou. Začínat maj přece na 1.8T.

 našel jsem na
 našel jsem na  
  
 

 . Základ je ale od kolies
 . Základ je ale od kolies 



