Tie ledky s paticami ziaroviek do hlavnych alebo hmlovych svetlometov na aute maju smiesne prikony tak 1 az 3W, takze su fakt len ako nahrada dennych svetiel ale na svietenie v noci ani pomysliet. To by museli mat prikon ako vybojky, teda tych 35W a to uz by museli mat aj nejaky chladic, inak by dlho neprezili.
Espero ma H1 cize dve H1, takze tam sa navzajom svetla ovplyvnuju akurat tak ze si tusim kradnu kostru a teda pri zapnuti vsetkych 4 ziaroviek bude na kazdej nizsie napatie nez len pri dvoch. Spolu s pripadnou diodou budu stretavacky svietit dost slabo ale spolu s dialkovymi to vadit nebude. Akurat dialkove byvaju celkom v pohode takych par minut co nasvietia za rok im v podstate neublizi takze su stale ako nove. Ale stretavacky po roku vyzeraju ako ozobane takze uz ani moc nesvietia, takze po roku ich proste treba vymenit ak chceme v noci jazdit aspon trochu bezpecnejsie alebo skor menej nebezpecne  

 . Inac neviem ci je to esperackymi svetlometmi alebo typom ziaroviek ale co mam skusenosti s par autami tak H1 (espero) svietia najslabsie, H4 (skodovka, felicia, nubira) o kusok lepsie a H7 (fabia, P206) daleko najlepsie.