3M3 - já s Tebou souhlasím. Taky jsem říkal, že jízda v Lacetti je nesrovnatelná. Vím, že výměna oleje je předepsaná po 15000km, ale mě už po 10000km se rozsvítí kontrolka vyžadující výměnu oleje. Řešili jsme to poprvé vynulováním řídící jednotky a výměnou po 15000km a teď jsem se rozhodl, že raději budu měnit po 10000km. Taky kvůli tomu, aby motor dostal olej, který potřebuje. 
Srovnání s Thálií jsem dával hlavně kvůli srovnání s benzinovými motory, které vyžadují u Chevroletu také výměnu po 15000km. 
3M3 - jak jsem psal výše - moje zklamání vyšlo hlavně z ceny, která se hradí v autorizovaných servisech, myslím, že by se věci daly řešit levněji. Teď už jsem v klidu. Po sáhodlouhé diskuzi jsem pochopil, jak to s oleji je a pomalu se ze mne stává "odborník" 

 Pročetl jsem spoustu informací a už konečně vím, jaké oleje do DPF mohou přijít. Mnoho jich není, ale jsou a vesměs se jedná pouze o oleje vrcholných tříd jednotlivých značek. Zálusk jsem měl především na Mogul Extreme, ale ten je opravdu drahý 
(tedy ne tak, jako Shell… ale drahý).
Omlouvám se, pokud tato sáhodlouhá diskuze o olejích někoho unavila, pro mne byla důležitá. Teď už se nebojím jezdit s autem i při vědomí, že budu moci každých 10000 km vyměit olej a nepřijdu o polovinu svého platu  
