 
   
   
   ,teraz počas dovolenky som odkladal aj účtenky,takže odteraz zapisujem aj množstvá a o rok zhodnotím. Bude to zaujímavé,lebo na zimných gumách to robí viac,mňa však teraz zaujímal priermer,možné minimum,ovšem pri bežných podmienkach,žiadne extra úsporne opatrenia. Viem aj to,že v zime,pri krátkych jazdách  po meste,na zimákoch a teplotách pod nulou je schopný Maťo sa vyšplhať na 8,8 l na 100,skoro ako Š120
 ,teraz počas dovolenky som odkladal aj účtenky,takže odteraz zapisujem aj množstvá a o rok zhodnotím. Bude to zaujímavé,lebo na zimných gumách to robí viac,mňa však teraz zaujímal priermer,možné minimum,ovšem pri bežných podmienkach,žiadne extra úsporne opatrenia. Viem aj to,že v zime,pri krátkych jazdách  po meste,na zimákoch a teplotách pod nulou je schopný Maťo sa vyšplhať na 8,8 l na 100,skoro ako Š120  
   
   
   
 Tie CO hodnoty pozriem keď sa vráti moja polovička a prinesie protokol z emisnej.,je v dokladoch od vozu,potom sem napíšem.

 .
 .
 
  


 rovněž pravidelně sleduji celoroční spotřebu a musím konstatovat,že čím více natočených km - tím se spotřeba mírně zvyšuje a to již nezávisle na lehkou nohu a podobně. Sledováno při tankování od cvaknutí pistole do cvaknutí. Moje průměrná spotřeba je 6.1/100km - při naběhaných rovných 50 tkm k dnešnímu dni,což činí 7.150km/ročně. Tolik teda ke spotřebě z mého pohledu - zdraví
 rovněž pravidelně sleduji celoroční spotřebu a musím konstatovat,že čím více natočených km - tím se spotřeba mírně zvyšuje a to již nezávisle na lehkou nohu a podobně. Sledováno při tankování od cvaknutí pistole do cvaknutí. Moje průměrná spotřeba je 6.1/100km - při naběhaných rovných 50 tkm k dnešnímu dni,což činí 7.150km/ročně. Tolik teda ke spotřebě z mého pohledu - zdraví    
 
