Vypravca píše: Nemoze to byt zle nastavenym rozvodom?
To bych vyloučil když jim to jelo . Ale kdo ví

Moderátor: Blue Lanos
Vypravca píše: Nemoze to byt zle nastavenym rozvodom?

 Prosím ja som to s tým krokovým motorčekom domotala, my sme ho nenašli a dnes som už dve hodiny na fóre a nenašla som príspevok
 Prosím ja som to s tým krokovým motorčekom domotala, my sme ho nenašli a dnes som už dve hodiny na fóre a nenašla som príspevok 
  , z ktoreho ide konektor s kablikmi. Na opacnej strane klapky teda pri motore je tiez konektor s kablikmi ale to je snimac polohy klapky a ten nie je urobeny ako demontovatelny
, z ktoreho ide konektor s kablikmi. Na opacnej strane klapky teda pri motore je tiez konektor s kablikmi ale to je snimac polohy klapky a ten nie je urobeny ako demontovatelny  . Ale neviem co chcete robti s tym krokovym motorcekom. Maximalne vyskusat ci sa hybe ale ani to netusim ako.
. Ale neviem co chcete robti s tym krokovym motorcekom. Maximalne vyskusat ci sa hybe ale ani to netusim ako.
Kamila píše:Dobrý deň, prosím Vás o radu pri riešení nasledujúceho problému. Máme DAEWO ESPERO r. v. 1996, 1500/16 V a problém so štartovaním. Problémy boli najskôr s centrálom, so sťahovaním okien, nezasúva anténu, nezamyká zadné ľavé dvere a pod. Niektoré sa časom vyriešili sami, opravili sa samé od seba a niektoré pretrvávajú. A začali ´dalšie problémy, najskôr len keď
bolo vlhko-mokro a teraz už stále, auto malo problém s naštartovaním. Batéria je v poriadku, benzín dáva, iskru hádže, ale máme pocit že slabú.
Čerpadlo palivové je už vymenené. Je problém v elektrike? Poradíte čo ešte rozobrať, prečistiť, príp. vymeniť.
Ďakujem za každú dobrú radu.
Tvoj problem je v zapalovacich kabloch, ak su koncovky na nich zhrdzavene tak kable treba okamzite vymenit nie cistit! 16V motory su na tie kable velmi haklive.. A preto mas aj dojem ze auto nejde ako ma a veru ze nejde kedze hrdza znizuje prietok prudu k svieckam. Vymen zapalovacie kable a uvidis ako auto od razu ozije, budes milo prekvapena! Pri tejto prilezitosti vymen aj veko rozdelovaca kedze budu zaoxidovane aj kontakty na nom zvonku alebo zvnutra uplne vypalene aj s uhlikom! . A aby som nezabudol, vycisti prefukni alebo vypras aj vzduchovy filter aby sa autu lepsie dychalo a sa upravi aj volnobeh k lepsiemu.Krokovy motorcek zatial nechaj tak, on len riadi volnobeh po nastartovani, a ked je zasvineni vzduchovy filter tak potom krokovy motorcek uplne sam nezvlada prisuvat vzduch k vstrekovaniu, takze jeho cistenie nechaj na koniec a i tak je tam strasny pristup .... ak by si mala chybnu cievku v rozdelovaci tak auto vobec nenastartujes, ak by bola vadna indukcna cievka tak sviecky by neiskrili a kedze vravis ze iskria slabo tak su uz na konci zivotnosti zapalovacie kable + veko rozdelovaca..a lambda sonda zacne pracovat az po nahriati na urcitu teplotu, takze lambda tiez to nebude kedze po starte motoru este nepracuje..Kamila píše:Páni ďakujem, auto naštartovalo, ale nejde motor tak ako by mal.
motor zdochýna.
Ďakujem.
 
   Da to autu uplne druhy dych a hlavne vykon
  Da to autu uplne druhy dych a hlavne vykon  
Dark69 píše:Tvoj problem je v zapalovacich kabloch, ak su koncovky na nich zhrdzavene tak kable treba okamzite vymenit nie cistit! 16V motory su na tie kable velmi haklive.. A preto mas aj dojem ze auto nejde ako ma a veru ze nejde kedze hrdza znizuje prietok prudu k svieckam. Vymen zapalovacie kable a uvidis ako auto od razu ozije, budes milo prekvapena! Pri tejto prilezitosti vymen aj veko rozdelovaca kedze budu zaoxidovane aj kontakty na nom zvonku alebo zvnutra uplne vypalene aj s uhlikom! . A aby som nezabudol, vycisti prefukni alebo vypras aj vzduchovy filter aby sa autu lepsie dychalo a sa upravi aj volnobeh k lepsiemu.Krokovy motorcek zatial nechaj tak, on len riadi volnobeh po nastartovani, a ked je zasvineni vzduchovy filter tak potom krokovy motorcek uplne sam nezvlada prisuvat vzduch k vstrekovaniu, takze jeho cistenie nechaj na koniec a i tak je tam strasny pristup .... ak by si mala chybnu cievku v rozdelovaci tak auto vobec nenastartujes, ak by bola vadna indukcna cievka tak sviecky by neiskrili a kedze vravis ze iskria slabo tak su uz na konci zivotnosti zapalovacie kable + veko rozdelovaca..a lambda sonda zacne pracovat az po nahriati na urcitu teplotu, takze lambda tiez to nebude kedze po starte motoru este nepracuje..Kamila píše:Páni ďakujem, auto naštartovalo, ale nejde motor tak ako by mal.
motor zdochýna.
Ďakujem.
To je moj nazor, maj sa pekne.
Na tych nasich 16V motoroch by som odporucal vymenit naraz Sviecky, Zapalovacie kable, Veko rozdelovaca + palec a hlavne tiez vzduchovy filter a na dlho budete mat pokoj. A potom sa nebudete stacit cudovat co to mate doma za zihadlo
Da to autu uplne druhy dych a hlavne vykon
 
  

 ) a gumenym kolenom, ktore spaja skrtiacu klapku s filterboxom. Druhy sposob hlaania, je, ze najdes v motorovom priestore plynove lanko a ides po nom az kym sa nedostanes na koliesko, na ktorom plynove lanko konci. A toto koliesko je sucastou telesa skrtiacej klapky. A motorcek je pod tymto klieskom, ide do neho konektor z kabelaze. Tusim je este zakryty aj hadicou vyhrievania klapky. Motorcek je z cierenho plastu a je vacsi nez to druhe cudo, zvane snimac polohy skrtiacej klapky, ktore je na opacnej strane telesa klapky. Motorcek velmi nevycistis, kym ho nerozoberies a to som si zatial netrufol. Skor je dobre vycistit kanal obtoku, ten som mal zasvineny olejovym blatom.
 ) a gumenym kolenom, ktore spaja skrtiacu klapku s filterboxom. Druhy sposob hlaania, je, ze najdes v motorovom priestore plynove lanko a ides po nom az kym sa nedostanes na koliesko, na ktorom plynove lanko konci. A toto koliesko je sucastou telesa skrtiacej klapky. A motorcek je pod tymto klieskom, ide do neho konektor z kabelaze. Tusim je este zakryty aj hadicou vyhrievania klapky. Motorcek je z cierenho plastu a je vacsi nez to druhe cudo, zvane snimac polohy skrtiacej klapky, ktore je na opacnej strane telesa klapky. Motorcek velmi nevycistis, kym ho nerozoberies a to som si zatial netrufol. Skor je dobre vycistit kanal obtoku, ten som mal zasvineny olejovym blatom. alebo voda vo valcoch alebo kaput sviecky. Tie sa daju tiez otestovat aj ked nie 100%, vo valci sa mozu chovat inak aj ked pocas startu nemaju dovod, to skor za jazdy ked je uz motor zahriaty.
 alebo voda vo valcoch alebo kaput sviecky. Tie sa daju tiez otestovat aj ked nie 100%, vo valci sa mozu chovat inak aj ked pocas startu nemaju dovod, to skor za jazdy ked je uz motor zahriaty.| Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |