 
 Zda se mi, jak kdyby mel plyn nejakou mezeru....PORADTE!!! DIKY!

Moderátor: Blue Lanos
 
 
Skubani pri zpomalovani plynem je normalni, klesa s rustem objemu motoru a kvalitou zpracovani.Robert píše:Je to normalni, ze kdyz jedu a brzdim jen motorem a pak pridam plyn, ze mi Matizek skube? Nejvic to dela na dvojku pri popojizdeni, a hodit tam jednicku je jeste brzo...
Zda se mi, jak kdyby mel plyn nejakou mezeru....PORADTE!!! DIKY!
takhle kdyz se treba pokousis rozjet dvojku odspodu (nekde 10km/h), tak to trosku zaskube a pak pohoda - opacne pokud treba z triceti pustim plyn, tak to bude trosku skubat - cili pak je to jen o citu - kdyz by to bylo moc, tak je to spatne, ale podle meho je vse v poradku ...Robert píše:Je to tak furt a az ted to resim, ale kdyz na tu dvojku popojizdim a najednou slapnu vic po plynu, tak to zacne skakat a pak se to rozjede
 
 


muj osobni nazor je, ze proste u mateze nemuzes cekat okamzitou odezvu na plyn, ta u dvojky funguje tak od ctyricitky, ale vzdy tam bude pul ctvrt vteriny - nemas tam turbo, ktery by to motoru naservirovalo s plnou paradou ...Robert píše:....trosku me to prijde, jak kdyby byla dira mezi tim seslapnutim a samotnym rozbehem..cert vi...snad Petrm poradi
jak rikam, ted si presne nepamatuji rychlosti pri kterych to pravdepodobne dela, ale osobne si myslim, ze (pokud to skubani neni vylozene na krev) se jedna o normalni jev - je to maly objem, relativne maly kroutak a tudiz setrvacnost motoru je nizka ...Robert píše:No a dalsi vecicka je, ze mi to skube pri razeni nahoru i dolu....(nejvic z jednicky na dvojku,
matiz ma nepresne razeni, skoro by se dalo rici "velmi" :/ s tim nic neudelas - snad jen, jestli si jeste nevymenil olej v prevodovce za ten do automatu, tak bych to udelal. Pokud se ti navic zda, ze se razeni nyni zhorsuje, pak ver, ze to snizenim teploty (podzim/zima), olej tuhne a razeni se jeste zhorsi ...Robert píše:pricemz ta dvojka tam jde "kurevsky")u jinych aut me to nikdy nedelalo...az u Matize
 ale pokud s tím jezdíš doteď  a nijak se to nezhoršuje tak to moc neřeš
 ale pokud s tím jezdíš doteď  a nijak se to nezhoršuje tak to moc neřeš   . Řazení dvojky je standartní problém Matize často pomůže výměna oleje za olej do automatů třeba Fuchs ATF 5000, nebo Castrol TQD . Dříve se to dělalo v záruce a jelikož výměna sinchronů neudělá prakticky nic tak sme v našem servisu bádali a nakonec sme začli dělat upravu jedné hřídele v převodovce a při současné výměně oleje začal Matiz řadit tak že se tam dala dostat jednička i při jízdě 20 Km/h což asi nikdo z vás běžně neudělá
 . Řazení dvojky je standartní problém Matize často pomůže výměna oleje za olej do automatů třeba Fuchs ATF 5000, nebo Castrol TQD . Dříve se to dělalo v záruce a jelikož výměna sinchronů neudělá prakticky nic tak sme v našem servisu bádali a nakonec sme začli dělat upravu jedné hřídele v převodovce a při současné výměně oleje začal Matiz řadit tak že se tam dala dostat jednička i při jízdě 20 Km/h což asi nikdo z vás běžně neudělá  
to zni zajimave, ono to totiz po nejakych stotisicich zacalo byt na starym neunosny, vymena synchronu (svete div se) samozrejme nepomohla, cili todle mi prijde jako dobry napad - aspon ty prachy vydam na vyreseni, ne pokuspetrm píše:neudělá prakticky nic tak sme v našem servisu bádali a nakonec sme začli dělat upravu jedné hřídele v převodovce a při současné výměně oleje začal Matiz řadit tak že se tam dala dostat jednička i při jízdě 20 Km/h
kdyz jedes pilupetrm píše:což asi nikdo z vás běžně neudělá
 ...
 ...Hmmm, to zní zajímavě. Jestli to není chráněné know-how, tak v čem úprava spočívá? Pokud to je chráněné know-how, kolik to u vás stojí?petrm píše:...a nakonec sme začli dělat upravu jedné hřídele v převodovce a při současné výměně oleje začal Matiz řadit tak že se tam dala dostat jednička i při jízdě 20 Km/h což asi nikdo z vás běžně neudělá
 .Jde o to že se měří vůle mezi sinchronem na dvojce a kolem a pak se o přesnou hodnotu nechá utočit dosedací plocha tak aby tam byla správná vůle potom se ještě musí podložkama doseřídit předpětí hlavní hřidele a pak už jen vyměnit olej
 .Jde o to že se měří vůle mezi sinchronem na dvojce a kolem a pak se o přesnou hodnotu nechá utočit dosedací plocha tak aby tam byla správná vůle potom se ještě musí podložkama doseřídit předpětí hlavní hřidele a pak už jen vyměnit olej  
A kolik ta sranda u Vas stoji???petrm píše:Tak uplně chráněné Know-how to sice není ale pár převodovek zkoušení nás to stálo takže to na potkání netroubíme jelikož sme jeden z mála servisů kam když přijedete se špatně řadícím Matízkem tak odjededete s dobře řadícím.Jde o to že se měří vůle mezi sinchronem na dvojce a kolem a pak se o přesnou hodnotu nechá utočit dosedací plocha tak aby tam byla správná vůle potom se ještě musí podložkama doseřídit předpětí hlavní hřidele a pak už jen vyměnit olej

| Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |