pri startu streli do vyfuku
Moderátor: Blue Lanos
pri startu streli do vyfuku
niekedy  nastartuje v pohode ä niekedy vobec občas skape aj pocas jazdy kde moze byt chyba
			
			
									
						
										
						- Reklama
 v motoru
 v motoru   - ale nyní vážně. V prvé řadě musí být vše čisté a suché. Mám na mysli vše, co ze zapalováním souvisí. Potom nastaven správně předstih, správná vzdálenost elektrod svíček, funkční svíčkové kabely. Zaměřit se i na víčko rozdělovače.
  - ale nyní vážně. V prvé řadě musí být vše čisté a suché. Mám na mysli vše, co ze zapalováním souvisí. Potom nastaven správně předstih, správná vzdálenost elektrod svíček, funkční svíčkové kabely. Zaměřit se i na víčko rozdělovače.  tak a máš co dělat
 tak a máš co dělat 
pokud toto neodstraní závadu, může se pokračovat, seřízení ventilů, těsnost ventilů, atd. možností je mnoho. Ale v prvé řadě bych hledal závadu v zapalování , případně by to mohl být nekvalitní benzín.
Daewoo Matíz  - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
			
						Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Václav ti už nastínil co máš zkouknout, zvláště mrkni na hlavu rozdělovače a na palec, můžou vypadat OK, ale stejně ti můžou běhat jiskry jinam než mají a hned je problém. Ta hlava může mít mikroskopické trhlinky a když se tam dostane vlhkost a prach z uhlíku skáčou jiskry na kostru jak o život   ale máš tam vůbec ještě rozdělovač ? Jestli ne tak koukej na kabely ke svíčkám, kontakty na zap. trafu a v okolí
 ale máš tam vůbec ještě rozdělovač ? Jestli ne tak koukej na kabely ke svíčkám, kontakty na zap. trafu a v okolí  
   
  
			
			
									
						
							 ale máš tam vůbec ještě rozdělovač ? Jestli ne tak koukej na kabely ke svíčkám, kontakty na zap. trafu a v okolí
 ale máš tam vůbec ještě rozdělovač ? Jestli ne tak koukej na kabely ke svíčkám, kontakty na zap. trafu a v okolí  
   
  
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4,    Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
			
						bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
...hmmm neco mi tu unikaaa... a neni to plyn...
LANOS NEMA ROZDELOVAC...az si to dobre pametam...
..taqze vase rady chlapci su naprd...
no ale k problemy, ked vravish, ze nexe chytit, ked je klucik v polohe "start", tak skus vymenit spinacku...
(to su tie kontakty tam na zamku na kluci)
potom je tusim na remenici kluky "ozub-koleso" a snimac otacok, skontroluj to tam, prip. vycisti..
			
			
									
						
							LANOS NEMA ROZDELOVAC...az si to dobre pametam...
..taqze vase rady chlapci su naprd...
no ale k problemy, ked vravish, ze nexe chytit, ked je klucik v polohe "start", tak skus vymenit spinacku...
(to su tie kontakty tam na zamku na kluci)
potom je tusim na remenici kluky "ozub-koleso" a snimac otacok, skontroluj to tam, prip. vycisti..
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
			
						Opravy vašich plechových miláčikov
V tme sa najlepšie pozerajú miesta kde prebíja elektrika, mne pekne iskrili káble.
Tá krabička z ktorej idú káble na sviečky je indukčka ja som ju menil na 2 razy jedna nová bola na nič.
Za vyskúšanie stojí aj poriadne pokývanie konektora nízkonapäťových káblikov, ktorý ide do indukčky resp. či tam nie je nejaký skrat.
			
			
									
						
										
						Tá krabička z ktorej idú káble na sviečky je indukčka ja som ju menil na 2 razy jedna nová bola na nič.
Za vyskúšanie stojí aj poriadne pokývanie konektora nízkonapäťových káblikov, ktorý ide do indukčky resp. či tam nie je nejaký skrat.



 konečne to ide ako predtym
  konečne to ide ako predtym