Zdravim. Sorry ze zakladam novu temu, ale do tej minulej uz nikto neprispieva Dnes mi vymenili palivove cerpadlo, no auto nastartuje az na druhy pokus a aj to po asi 5-8 sekundovom pretacani motora. Volal som do servisu, vraj sa to onedlho same odvzdusni.. Presiel som uz ale 30km a stale to nestartuje ako ma.. je to normalka a mam este pockat, alebo ako Vdaka.
Mám v podstatě v Nubi stejný motor jako ty a startuje vždy zhruba v první otočce (trochu se převalí a chytne) není to nikdy na "škrt" jako např. karburátor za tepla, prostě musí se to převalit.... řekl bych že tato vlastnost je dána vstřikováním. Domnívám se, že motor když se vypne doběhne bez vstřiku benzínu a směs se dostane výfukem z válce ven. Tedy ve válci není směs co by mohla hned chytnout, musí se vstříknout a do válce nasát, proto asi to "převalení" profíci kdyžtak mou úvahu opravte
Kua, tento mesiac som uz platil odtahovku, nove cerpadlo a neviem co este a proste stale nenastartujem normalne. Dnes som startoval ako na Skode 105 - ked zacalo trocha chytat, tak som rychlo stlacal plynovy pedal a pomalicky chytilo. A motor normalne "kašlal", bublal a nakonec naskocil.. moze to byt este stale cerpadlom?? Alebo to bude nakoniec nieco ine podla vas... dik
spire011 píše:Kua, tento mesiac som uz platil odtahovku, nove cerpadlo a neviem co este a proste stale nenastartujem normalne. Dnes som startoval ako na Skode 105 - ked zacalo trocha chytat, tak som rychlo stlacal plynovy pedal a pomalicky chytilo. A motor normalne "kašlal", bublal a nakonec naskocil.. moze to byt este stale cerpadlom?? Alebo to bude nakoniec nieco ine podla vas... dik
No já si myslím jestli nemáš problém se vstřikama. Ale je to jen doměnka a nebo máš ucpaný palivový filtr.
Hyundai Tuscon 1.6 TGDi 20 years edition alias tučnák III
Kawasaki Versys 1000S pro zábavu
Peugeot Partner alias pešrot.
ex Hyundai Tuscon 1.6 TGDi alias tučnák
ex BMW F 800 GS
ex Ford Transit Connect T200 SportVan 1.8TDCi
ex Daewoo Leganza 2.0 16V CDX
http://planickasystem.webnode.cz
V tom by to byt nemelo, protoze kdyz nam odeslo blahe pameti palivove cerpadlo ve Fordu Scorpio a nove nejak nebylo k sehnani, tak jsme tam postupne strcili cerpadlo ze Skody 1203 a potom z Felicie (veslo se tam lip) a zadne zhorsene startovani patrne nebylo, i kdyz to skodovacke cerpadlo melo tusim i mensi vykon nez to fordacke...
Richard píše:Mám v podstatě v Nubi stejný motor jako ty a startuje vždy zhruba v první otočce (trochu se převalí a chytne) není to nikdy na "škrt" jako např. karburátor za tepla, prostě musí se to převalit.... řekl bych že tato vlastnost je dána vstřikováním. Domnívám se, že motor když se vypne doběhne bez vstřiku benzínu a směs se dostane výfukem z válce ven. Tedy ve válci není směs co by mohla hned chytnout, musí se vstříknout a do válce nasát, proto asi to "převalení" profíci kdyžtak mou úvahu opravte
Richarde nemash praavdu, ..je to tym ze ECU nevstrekne, a nehodi iskry, kym nedostane
od senzora otacok signal..co je otocka/+polotocka..
..Skodovka za tepla..fakt chytla na BRNK..stacilo jeden valec potocit..
spire011 ..tazko ti v pripade takejto poruchy poradit..
moze to byt cokolvek...skus zaslepit EGR ventil..
kazdy jeden start je taky blby..??
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Aha.. no dufam. Nechce sa mi kupovat dalsie, tentoraz uz original.. to by sa mi trocha predrazilo. No v tom pripade uz fakt neviem, co moze byt problem. Vsetko je vlastne okej, akurat ze auto nejde nastartovat Dalsia vec je, ze cerpadlo absolutne nie je pocut pri otoceni klucikom.. ziadne bzucanie ani nic podobne...Ale kedze nakoniec aj tak naskoci, tak som z toho jelen..V piatok skusim dalsi servis, mozno budem uspesnejsi Ak by mal niekto nejaky napad, budem rad.. Vdaka.
No ak nastartujem viackrat po sebe, tie dalsie starty su uz vacsinou normalne.. Ale akonahle auto stoji dlhsie ako pol hodinu, uz nenastartuje. Dnes sa mi dokonca podarilo nastartovat iba tak, ze som pocas startovania pustil trochu spojku pri zaradenej jednotke, autom trocha heglo dopredu a motor naskocil.. Co sa tyka toho EGR ventilu - s tym asi nepohnem, zatial viem auto iba odomknut, zamknut a nastartovat //nebyvas inak nahodou niekde pobliz?
..dobre ze si napisal o tom bzucanni..
cize chyba je v elektrike..
ak auto dlksie stoji..
taq ma palivove cerpadlo spustit ECU jednotka na niekolko sekund.
spina ho cez relatko...
nespusta ho, ak motor startujesh menej ako v 30sec intervaloch..
ak uz motor bezi, ..
palivove cerpadlo je udrziavane v chode za pomoci cidla oleja..
to by vysvetlovalo ten tvoj start..
ze musish tocit motorom, kym nedostane tlak olej, kym nespusti cerpadlo..
a nezacne ako tak kolovat benzin..
No to by mi dost "odlahlo", keby to bolo niecim inym.. Lebo origos cerpadlo by sa mi nexcelo uz velmi kupovat..Zatial vdaka, ak este nejaky napad, budem rad. Zajtra rano idem do servisu, potom pridam dalsie skusenosti
No bol som v servise, ale nemali vela casu, aspon skusili vymenit palivovy filter - vraj by to mohlo byt ono, pretoze tam bol este snad povodny z roku 98.. No ale nepomohlo, tak ma objednali na buduci utorok... tak uvidim.. spisem vsetky Vase postrehy a budeme skusat.. Este ma napadlo, ci by to nemohol byt predsa len imobilizer.. aj ked neviem, kedze na 5-6 krat to uz startuje relativne normalne.. Ked som uz pri imobilizery - v autorizovanom mi povedali, ze nie na kazdej leganze sa da imobilizer odpojit.. je to tak, alebo blbost a da sa to odpojit na kazdej? Dik