Asi jsme divnej, ale 4000 ot/min jsem na svym aute jeste nevidel.Tony M píše:Dnešní výrobci aut tvrdia, že autá netreba zabehávať, ale nie je to pravda. Stačí najprv točiť do 4 tis otáčok, potom primerane zvyšovať.
 Vcera se mi povedlo na chvilku to rozjet na tachometrovych 140km/h (vic jsem jeste nemel prilezitost) a bylo to sotva 3000 ot/min.
 Vcera se mi povedlo na chvilku to rozjet na tachometrovych 140km/h (vic jsem jeste nemel prilezitost) a bylo to sotva 3000 ot/min. 
Jinak dneska jsem v autosalonu koukal na Sparka a za necelych 160 tisic to fakt vypada jako moc pekne auticko (teda az na pristrojovku uprostred palubovky).


 že?
 že?






 nebot pokud jezdis jen v tak nizkych otackach tak v ten tvuj motor musi byt liny jak senior po 90 letech zivota a taky pekne zakarbonovanej-neco si o tom precti.Tim jak jezdis jen motoru skodis,je potreba ho protacet,na to abys ho nepretocil je omezovac otacek a to je 65OOot/m.A nevim ze by Leganza mela 6 rychlosti??? Nebot pri ryclosti 140km mam na 5 rychlost kolem 4000ot/m.
 nebot pokud jezdis jen v tak nizkych otackach tak v ten tvuj motor musi byt liny jak senior po 90 letech zivota a taky pekne zakarbonovanej-neco si o tom precti.Tim jak jezdis jen motoru skodis,je potreba ho protacet,na to abys ho nepretocil je omezovac otacek a to je 65OOot/m.A nevim ze by Leganza mela 6 rychlosti??? Nebot pri ryclosti 140km mam na 5 rychlost kolem 4000ot/m.