Hornet píše:Odkedy mam nexiu tak do nej davaju castrol gtx 3 protec co je mineral.Mam 95000km a chcel by som tam skusit polosyntetiku napriklad castrol magnatec.Znesie to motor?Neposkodim ho??Alebo mozem pri tom mnozstve kilometrov prejst aj priamo na sytetiku.Vraj ked je olej pravidelne meneny co u mna je (kazdych 10000)tak by v motore nemali byt velke usadeniny.
Naprosto nedoporučuju po najetí tolika kilometrů na minerál přecházet na lepšší olej nedejbože na sintetiku
 ten olej ti  už nijak neublíží ale tím kvalitnějším bys mohl ten motor pohřbít . jediné co můžeš při výměně nalít do starého oleje proplach na vyčištění a to zopakovat tak dvě výměny a pak teprve přejít na polosyntetiku ale nevím jestli bych to risknul
 ten olej ti  už nijak neublíží ale tím kvalitnějším bys mohl ten motor pohřbít . jediné co můžeš při výměně nalít do starého oleje proplach na vyčištění a to zopakovat tak dvě výměny a pak teprve přejít na polosyntetiku ale nevím jestli bych to risknul  


 Uz som sa tesil ze tam bez vecsich problemov budem moct dat tu polosyntetiku.Inak viaceri co tu pisali menili na polosyntetiku alebo plnu syntetiku a to mali o dos viac km ako ja.Taze neviem ako dopadli ale nikto sa nestazoval.Niekto tu myslim pisal ze castrol je natolko kvalitny olej ze je jedno o aky typ ide ale ked je pravidelne meneny tak su v motore len minimalne usadeniny a tak by nemal byt problem.Neviem ci prechod je horsi z mineralu na polosyntetiku alebo z  polosyntetiky na plnu synt.Teraz fak neviem.Asi z toho nic nebude
 Uz som sa tesil ze tam bez vecsich problemov budem moct dat tu polosyntetiku.Inak viaceri co tu pisali menili na polosyntetiku alebo plnu syntetiku a to mali o dos viac km ako ja.Taze neviem ako dopadli ale nikto sa nestazoval.Niekto tu myslim pisal ze castrol je natolko kvalitny olej ze je jedno o aky typ ide ale ked je pravidelne meneny tak su v motore len minimalne usadeniny a tak by nemal byt problem.Neviem ci prechod je horsi z mineralu na polosyntetiku alebo z  polosyntetiky na plnu synt.Teraz fak neviem.Asi z toho nic nebude 

 . polrocne tesnenia, to na spodu vane je uplne v riti a na veku ventilov sa uz zacina potit, takze tiez pojde prec....
 . polrocne tesnenia, to na spodu vane je uplne v riti a na veku ventilov sa uz zacina potit, takze tiez pojde prec....
 Ja som za to ze ked uz niekto nlieval do motora 50tis km mineral a motoru nic nie je tak je blbost to zrazu menit lebo ho aj ina nexia. Tos to si bolo treba rozmyslet hned na zaciatku co tam bude majitel liat. Ja uz budem liat 6 olej a vzdy davam Shell 5w40 ale keby som ho tam nedaval od novoty tak by som sa teraz uz nan vyprdol.Inak v Piestanoch ma jeden pan so zervisu Nexiu co ma 320000km a leje shella 5w40 od nova a menil len spotrebak a bezna generalka a zatial mu nesi ide ako za mlada povedal
 Ja som za to ze ked uz niekto nlieval do motora 50tis km mineral a motoru nic nie je tak je blbost to zrazu menit lebo ho aj ina nexia. Tos to si bolo treba rozmyslet hned na zaciatku co tam bude majitel liat. Ja uz budem liat 6 olej a vzdy davam Shell 5w40 ale keby som ho tam nedaval od novoty tak by som sa teraz uz nan vyprdol.Inak v Piestanoch ma jeden pan so zervisu Nexiu co ma 320000km a leje shella 5w40 od nova a menil len spotrebak a bezna generalka a zatial mu nesi ide ako za mlada povedal  
 , no a co sa tyka toho uja, viem, ze su aj taki, ale to je asi vec kusu...
, no a co sa tyka toho uja, viem, ze su aj taki, ale to je asi vec kusu...


 
  
