Maximálna rychlosť na kalose?
Moderátor: Blue Lanos
- 
				PETER CERHIT
- Příspěvky: 26
- Registrován: ned lis 06, 2005 18:21
- Bydliště: HUMENNE
URCITE BY SOM SI NA SERIOVOM KALOSE TOTO NEDOVOLIL. KAZDY KTO MA KALOSA VIE ZE TEN PODVOZOK JE NA NIC.  KALOS JE VELMI LABILNE AUTO A KYM TAM NIE SU SIROKE KOLESA A ZNIZENIE TAK NIE JE TO NIČ MOC A NA VELKE RYCHLOSTI URCITE NIE.  ALE VSETKO SA DA . A MOJ KAMARAT MA KALOSA 3 DVEROVÉHO  1,4 16 V A TIEZ HOVORIL ZE Z NA NOM ISIEL 200. ALE MUSI MAT DLHU DRAHU ROZJAZDU A OD TEJ 170 TKY SA  UŽ ZRÝCHLENIE VLEČIE POMALY.[/quote]
			
			
									
						
										
						- Reklama
no tak aj ja som mojho "skoro kalosa" skusil dnes rozbehnut, ale musim dat za pravdu tym, ktori tu hovorili o hranici stability - 165km/h na zimnych gumach je podla mna uplne postacujuci vysledok... ale zasa do 140 to bolo uplne v pohode, bez vibracii, bez podstatneho zvysenia hluku atd... takze mozem povedat ze cestovna rychlost u tohto auta je tak do 140km/h...
			
			
									
						
							ex: Chevrolet AVEO SE pearl black
ex: Espero 1.5 16V
			
						ex: Espero 1.5 16V
rychlost
....nad 110 se už dost projevuje vyvážení kol a to není na věky neboli nacelou životnost pneu...a hlavně nad 130 na dálnicí už nejezdím, to může jenom prezident policie a ostaní z klanu já nikoliv.....zapomente na maximálky je to dost drahé....
mějte se fajn
			
			
									
						
							mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
			
						nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
Väčšinou chodím do 140, ale keď je treba, tak sa dá isť aj 155 (cesta na zraz do Baldovca, niektorí vedia:-), viac už nejdem, aj keď viem, že by to o trochu šlo. Mám potom celkom strach, že nedobrzdím...
Inak geometriu robím dvakrát ročne (po prezutí) a kolesá vyvažujem cca. trikrát. Radšej viac ako menej.
			
			
									
						
										
						Inak geometriu robím dvakrát ročne (po prezutí) a kolesá vyvažujem cca. trikrát. Radšej viac ako menej.
Neviem, či je to až tak veľa, ale kolesá sú to jediné, čo ma drží na zemi, preto o ne dbám:-) Druhá vec je, že mám pneuservis za ľudové ceny:-)
Akonáhľe mám divný pocit (minimálne trepanie volantom a pod.) tak sa tam stavím, nech pozrú vyváženie.
Geometria vždy po prezutí, to už je zvyk. Ale zase ja s tým jazdím občas aj po poľných cestičkách, kde o diery nie je núdza:-(
			
			
									
						
										
						Akonáhľe mám divný pocit (minimálne trepanie volantom a pod.) tak sa tam stavím, nech pozrú vyváženie.
Geometria vždy po prezutí, to už je zvyk. Ale zase ja s tým jazdím občas aj po poľných cestičkách, kde o diery nie je núdza:-(
vyvážení
....obecně se doporučuje po 10tisících....hodně záleží jestli před vyvážením to daj do minimyčky.....pokud je z druhý strany disku horda bláta je to k ničemu....jezdil jsem kdysi dávno do servisu Tatra na Smíchově.....tam mi vyvažovali kola a já si dělal legraci " vy jste mi vyměnili auto....a Láďa můj kamarád říkal ty vole u nás lítámě 170 tak to musí být do nuly....bohužel už neexistujou....
mějte se fajn a nic nepřehánějte...
			
			
									
						
							mějte se fajn a nic nepřehánějte...
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
			
						nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
kolik platíš za tu geometrii?mipo píše:Väčšinou chodím do 140, ale keď je treba, tak sa dá isť aj 155 (cesta na zraz do Baldovca, niektorí vedia:-), viac už nejdem, aj keď viem, že by to o trochu šlo. Mám potom celkom strach, že nedobrzdím...
Inak geometriu robím dvakrát ročne (po prezutí) a kolesá vyvažujem cca. trikrát. Radšej viac ako menej.
kola
....to Mipo bereš v úvahu asi rozdílnou stranovou házivost kol ?, ta by snad neměla být vůbec měřitelná, tvůj přístup snad už není ani exaktní...anebo jezdíš v lunární krajině....a o tom můžu psát, protože jezdím v Praze a vyprávět storry....
mějte se fajn [/i]
			
			
									
						
							mějte se fajn [/i]
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
			
						nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
Či je ju až tak treba netuším, ale strčím Kaloska do servisu s tým, nech mi vymenia kolesá, vyvážia a zabalia ich, urobia geometriu a nechám im obligátne tri stovky.
Serpico: Pozri si môj profil, bydlisko Žilina/Praha:-) Jazdenie po Prahe je zážitkom, o tankodrome D1 nehovoriac a občas sa štverám autom na horskú chatu...
			
			
									
						
										
						Serpico: Pozri si môj profil, bydlisko Žilina/Praha:-) Jazdenie po Prahe je zážitkom, o tankodrome D1 nehovoriac a občas sa štverám autom na horskú chatu...
geometrie
.....to MIPO, není o čem za 300 mluvit - máš príma servis - D 1 jsem si užil dost - vyjetý koleje ( přetížený kaminony - nikdo nekontroloval ) no a Praha t.j. lunární krajina - výkopy a správka a zase výkopy ( to je ran co dostane podvozek )....
mějte se fajn
			
			
									
						
							mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
			
						nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
tož za třista bych to taky nechal udělat 2x ročně, ale v Ostravě berou za geometrii 700,- Kč + přezutí 200,- bez vyváženímipo píše:Či je ju až tak treba netuším, ale strčím Kaloska do servisu s tým, nech mi vymenia kolesá, vyvážia a zabalia ich, urobia geometriu a nechám im obligátne tri stovky.
Serpico: Pozri si môj profil, bydlisko Žilina/Praha:-) Jazdenie po Prahe je zážitkom, o tankodrome D1 nehovoriac a občas sa štverám autom na horskú chatu...
 to už je pak celkem znát, že
  to už je pak celkem znát, že 
k tej rychlosti prave som cital na aveo test oni isli na 1.2 az 190km/h.takze 200 nie je daleko...
a ja na zimnu gumu 150 som palil max.a staci v praci mam disel turbo
2 l. ale v mestre je na milu jarmilu ,takze kalos numero uno
http://autoweb.pravda.sk/test-chevrolet ... atesty_p21
			
			
													a ja na zimnu gumu 150 som palil max.a staci v praci mam disel turbo
2 l. ale v mestre je na milu jarmilu ,takze kalos numero uno
http://autoweb.pravda.sk/test-chevrolet ... atesty_p21
					Naposledy upravil(a) ax dne úte bře 13, 2007 06:33, celkem upraveno 1 x.
									
			
						
										
						Ludia,nebláznite! Nieže by som tiež nevyskúšal 150-ku-čo to urobí,ale predsa len-musíte uznať,že okrem toho,že riskujeme vlastné životy,sú aj iní ľudia na cestách a nikdy nevieš,čo si kto zmyslí pred tebou a...+ten benzín tiež nie je najlacnejší(i keď  už cena trochu zliezla) a Kalosík tiež asi nemá z toho najväčšiu radosť keď mu dupeme na krk(tým nechcem povedať že ho nemáme "preluftovať"!Aj to musíme občas,aby nebol stále ospalý,no takéto podobné extrémnosti typu: "komu to dá viac",je prinajmenšom riskantné... ale radšej nebudem malovať čerta na stenu,len nezabúdajme pri tom to,že opatrnosti nikdy nie je dosť.
 ale radšej nebudem malovať čerta na stenu,len nezabúdajme pri tom to,že opatrnosti nikdy nie je dosť.
			
			
									
						
										
						 ale radšej nebudem malovať čerta na stenu,len nezabúdajme pri tom to,že opatrnosti nikdy nie je dosť.
 ale radšej nebudem malovať čerta na stenu,len nezabúdajme pri tom to,že opatrnosti nikdy nie je dosť.



 
   
 


 )
)
