Dobrý večer Sraz za 35 venku sice zima ale jaro je cítit
Já tu spotřebu psal teď nedávno.Ujeto 18 250 a průměr 7,54l.Ale myslím,že pujdu dolů.Budu jezdit asi víc na spotřebu protože jak to zaznamenaj policajti tak to vidím minimálně na jednu nádrž a to za to opravdu nestojí!
Ať nám jezdí a nezlobí
Takze sa pripajam aj ja. Od kedy som kupil Kalosíka, mam v priemere spotrebu 6,7L. Obával som sa že to bude o niečo viacej ale aj tak je to skoro o 1,5 L viac ako som mal na Matize. Ale to zvezenie na 1,4 16V to je už niečo iné aj ked na Matiza nedám asi nikdy dopustiť.
Dobrý večer Venku +14 dnes klid ale včera byla futeř
Před dvěma měsíci jsem psal,že budu jezdit víc na spotřebu.Ne že bych dřív jezdil jak Širón ale snažím se dodržovat devadesát a padesátku.Zkrátka jezdit systém pohodička.Mohu říct ,že jsem nečekal nic převratnýho ale výsledek mě překvapil! Když jsem jel na sraz na Baldovec a zpět tak na dálce jsem šel na 6,4l / 100km Teď už druhou nádrž doma na couračkách a na 39,73l jsem ujel 572,4km což je 6,94 l / 100km!! Obě nádrže byly V-power a teď jsem vzal normal N 95 tak uvidím. Jinak trasa asi 2/3 solo a 1/3 + 2 .
Ať nám jezdí a nezlobí
jj aj ja to povrdim, ze ked jazdim pekne pohodicka ako klobucnik tak sa to lepsi posledna nadrz bola 7,1litra ma 100km motor 1.5/63kW teraz sa snazim a dufam, ze sa dostanem pod magicku hodnotu 7 litrov
Od Baldovce jezdím s Lanosem 1,5 stále pod 7,0 l/100 km, přesněji průměr 6,7. Mylsle jsem, že na tom má zásluhu servis (zdálo se mi, že po převzetí auto lépe jelo), ale Palix a Petrm se mi to snažili vymluvit, že v tom prsty nemají, tak nevím. Asi po 50 tis. se dostal do té správné kondice. Pro informaci: s Racerem 1,5 Gsi (Tbi) jsem jezdil běžně pod 6,0.
Tak jsem v červnu nabral plnou Želvípower a jel ve dvou do Chorvatska. Spotřeba 5,4 l, klimu jsem prakticky neopužil. Zpátky už na slovinský benzin, trošku jsme to po dálnici v Rakousku rozjeli (130-140), občas klima a spotřeba 6,5 l/100km.
Minulý týden jsme byli ve dvou na Zuberci (krásná dovolená, doporučuji), klima co to šlo (do kopců vypínám), vzadu na kuli nosič s kolem, benzín s Tesca za 28,00 kč a spotřeba 5,9. Kdo zná tu hroznou cestu z Kralovan do Dolného Kubína mi spotřebu musí závidět.
Myslím, že benzín to asi moc neovlivní, mám najeto 12 tis., zpočátku spotřeba nic moc, ale myslím, že to může být ještě lepší. Průměrná stále klesá, teď dělá 6,9. Hlídám si to, pokaždé beru plnou, kromě dovolené jezdím po Brně.
Hezkou dovolenou
CHEVROLET ORLANDO, MY 2012, OLYMPIC WHITE, LTZ 1,8 BENZÍN, 16", BEZ NAVI, OCHRANNÁ SADA, REZERVA
EAGLE SQUADRON
Ahojte.
Ked jazdim doma, tak mam spotrebu 7,5 - 8l co sa mi vidi dost, ale ked sme boli v Chorvatsku priemer bol 6,1 a to sa mi zda uz celkom rozumne. Teraz mam najazdenych cca 10 000 Km. Dufam, ze to bude postupne menej.
deathx píše:Ahojte.
Ked jazdim doma, tak mam spotrebu 7,5 - 8l co sa mi vidi dost, ale ked sme boli v Chorvatsku priemer bol 6,1 a to sa mi zda uz celkom rozumne. Teraz mam najazdenych cca 10 000 Km. Dufam, ze to bude postupne menej.
Nemal by som to zrovnavat ale mame "skoro" rovnaky motor a pri jazdach na dovolenke v Tatrach som mal teraz po 70tis. jednu 6,6l/100km a druhu nadrz 6,7/100km + klima a kopce.
Doma mavam tak ako pises a tak si dovolim hadat, ze ta spotreba sa ti asi nezmeni Ja som so spotrebou na dlhsie a kopcovite tras spokojny.
Na dlhé trate sa dá ísť aj za 5,6. Nešiel som vtedy na spotrebu, ale pekne svižne (s dodržiavaním predpisov), ale veľmi záleží na teréne a premávke.
Po meste idem zhruba za 9 (trochu mojov vinou:-). Dlhodobý priemer je 7,6L.
Tak moja priemerná spotreba na dovolenke (1200km) vyšla 5,88 l. A to sme jazdili po kopcoch a ani na dialnici sme zrovna na spotrebu nešli. Na dlhších trasách sa dá, ale bežne je to okolo 7 až 7,5 l (dosť po meste a krátke trasy mimo mesta).
CHEVROLET KALOS HB 1.2 SE+A/C 5D PLUS - červená SUPER RED
CITROEN C4 - 1,4; 16V; Seduction - rouge LUCIFER
dlouhodobě mám spotřebu cca 7,5 l a najeto mám 25 tis.km, ale málokdy vytáhnu paty (teda kolečka) mimo Ostravu, takže jsem spíše spokojený.
Minulý týden jsem jel do Amsterdamu a zpět a Kalousek ty 3 tis.km ujel za 7,1. Vzhledem k tomu, že jsem jel v noci a v Německu nejel pomaleji než 130 Km/h (noha stále na podlaze - s 1.2 to ani jinak nejde) to považuji za úspěch.
Trochu mi sice zkazila požitek z jízdy kontrolka Check , která se rozsvítila po 100 km v Německu a zhasla až při popojíždění po městech. To samé se opakovalo i cestou zpátky. Myslím že se při stále sešlápnutém plynu musí zanášet ventil nebo něco co má souvislost s tou pitomou elektronikou a při časté přerušované akceleraci se to pak "prostříkne". A to tankuju jen u dobrých pump .
Stalo se vám někomu něco podobného?
Mimochodem ceny benzínu v Německu 1,35 euro/l (38Kč/l) a v Holandsku dokonce 1,42 euro/l (41 Kč/l) - to je docela mazec
tak mě napadlo co kdyby jsme udělali malou "klikací" anketku za kolik kdo jezdí? mohl by to být dobrý vzorek - málokomu se totiž asi chce pročítat 9 stran fóra