Stránka 1 z 2
					
				Mates do kopce netahá
				Napsal: ned črc 08, 2007 12:57
				od pietre
				Zdravím, před nedávnem mi odešel výfuk nebo přesněji spoj mezi 1. a 2. dílem. Také se zhoršil výkon motoru, což jsem připisoval právě děravému výfuku. Ten jsem nechal ve spoji zavařit natvrdo. Mates se sice ztišil, ale o víkend jsem ho vytáhnul na Karlovy Vary a do kopce nechtěl roztáhnout ani na čtyřku, o pětce ani nemluvim. Na čtyřku vytáhl na 80 km a pak jsem mohl s pedálem dělat co jsem chtěl a víc to nejelo. Čím to tak může být? Mám z toho docela divný pocit, zvlášť po shlédnutí zpráv v TV, kde bylo, jak si pár lidí natankovalo benzín s řepkovým olejem z špatně vypláchnuté cisterny. Příznaky byly stejné. 

 
			
					
				
				Napsal: ned črc 08, 2007 13:16
				od Hanzy
				
			 
			
					
				
				Napsal: ned črc 08, 2007 15:12
				od Vojta
				
No Ty máš kliku, že jsi ze srazu jel jinudy 
 
 
Pak by jsi viděl, jak Matýsci tahají 
 
  
 
			
					
				
				Napsal: ned črc 08, 2007 15:19
				od Hanzy
				
			 
			
					
				
				Napsal: ned črc 08, 2007 17:50
				od Docent
				Může to být ucpaný vstřik, tohle mně to dělalo taky, až cca po 14 dnech přestal jít jeden válec úplně. Pomohla výměna vstřiku, i s prací za pouhých 2.470,- Kč  

 , ale hoši v GolcCaru prý vyčistili i ty dva zbývající  

 . Teď to zas jezdí normálně.
BTW buď Matýzkovi vysloveně sedí horské prostředí, nebo na Moravě prodávají nepančovaný benzin - předloni jsem bral u Shellu ve Zlíně a spotřeba při ježdění po Malé Fatře 4,94 l/100 km, letos u Shellu ve Vsetíně a spotřeba po Beskydech 4,92 l/100 km... A to se vydrápal až na Pustevny  

 .
 
			
					
				
				Napsal: ned črc 08, 2007 19:02
				od Robert
				A já trochu přefoukl gumy a už to lítá i 90 km/h 

 se spotřebou 6-7l/100km 

 (tímto děkuji novému vlnovci za pomoc při srážení spotřeby 

 )
 
			
					
				
				Napsal: ned črc 08, 2007 19:11
				od J.Bad
				
To se pleteš - záleží na řidiči jak se nebojí šlápnout na ten pedál co je vpravo!A pak řidiči co si hlídaj spotřebu tak těm to jede i 80km/h.Já jsem něco napůl,ale z Matesa se podařilo vymáčknout 170 km/h!!To už bylo o strach...a to je 1,0!!
 
			
					
				
				Napsal: ned črc 08, 2007 22:36
				od palikx
				pravdepodobne kabel od svicek nebo vstrik.pripadne horsi varianta rozpadly katalyzator a ucpany vyfuk.
			 
			
					
				
				Napsal: pon črc 09, 2007 13:17
				od pietre
				Kdyby takhle jezdil pořád, tak mi to možná nepříjde, ale i při srovnání s Matesem dcery (jine auto nesmí do baráku 

  je to dost znát. A do kopce jsem se nikdy nebál přišlápnout plyn abych ho roztáhl. Tak začnu těmi kabely, uvidíme. Dík  

 
			
					
				
				Napsal: pon črc 09, 2007 14:12
				od Tomáš
				Ještě než jsem přečetl všechny odpovědi , napadlo mě to samé co Palixe - ucpaný katalyzátor , mohlo se tomu napomoct tím svářením ....
			 
			
					
				
				Napsal: čtv črc 12, 2007 13:07
				od pietre
				Asi jo, byl jsem s tím v servisu a má podezření na to samé 

 . Tak jsem to jenom oddálil, stejně ten výfuk budu muset vyměnit. To si pěkně zkrátím rozpočet na dovču! 

 
			
					
				Matiz netáhne
				Napsal: čtv srp 23, 2007 15:31
				od Vazoun
				Možná že si to jen namlouvám , vážení kolegové a majitelé 3 válcových
motůrků, ale při pravidelné roční kontrole došlo mimo jiné - také k výměně svíček. Jedná se o údajně/ orig.zap.svíčky na Tico/Matiz za 101.-Kč za kus. Od té doby, jako by můj Matízek už nebyl tak živý jako předtím. Poznal jsem to hlavně při jízdě do táhlejšího kopce, kde jsem v
minulosti vyjel na čtyřku suvereně, nyní v půli přeřazuji na trojáka. Nebo
snad se na mne žene pohroma jiná, ve formě opotřebení spojkové oblohy.
Nějak se mi to nelíbí 

 zajímá mne názor našich techniků na foru,ale i ostatních Matízkářů. Vždyt ještě nemám po pěti letech najeto ani 38.000.
Mudrujte a pište / to " Václave " ten kopec je ŠÉBR z Jiřetína na Č.Lípu/
Zdravím všechny na foru a přeji hezký den  

 Vazoun  
 
 

 
			
					
				
				Napsal: čtv srp 23, 2007 16:02
				od alvin
				Mohlo by to byť aj sviečkami,na Matize som ešte nerobil nič s nimi,ale na IBIZE som nahradil pôvodné BOSchky NGK-čkami a ten motor úplne inak reagoval na zošliapnutie plynu,povedal by som že pomalšie,ale citlivejšie a výarzne poklesla spotreba, cca o 0,5 l na 100,Odvtedy kupujem len NGK-čky,vôbec mám skusenosti,že dosť záleží na sviečkach,teda aj výrobcovi aj vyhotovení,ale môže byť aj ine niečo vo veci,nemyslim si,že by to mohlo byť spojkou,tá musí vydržať najmenej 120.000,teda prikláňam sa k názoru,že by to mohlo byť jednoznačne sviečkami.
			 
			
					
				
				Napsal: čtv srp 23, 2007 21:51
				od V.Brousek
				Zdravím Vazoune:
tak nevím jak by tam jel můj Matíz, ale odhaduji že bych tam tu trojku dával také,  tak v třetí třetině kopce, aby neklesla rychlost pod 80 km/hod. Vždyť je to tahák. Tam stačí aby jsi se trochu přejedl i s bábinkou, plná nádrž k tomu  a je to v háji.
			 
			
					
				
				Napsal: pát srp 24, 2007 07:46
				od Vazoun
				V.Brousek píše:Zdravím Vazoune:
tak nevím jak by tam jel můj Matíz, ale odhaduji že bych tam tu trojku dával také,  tak v třetí třetině kopce, aby neklesla rychlost pod 80 km/hod. Vždyť je to tahák. Tam stačí aby jsi se trochu přejedl i s bábinkou, plná nádrž k tomu  a je to v háji.
---------------------------
Díky " Václave " za uklidnění,zřejmě si něco namlouvám jinak totiž jezdí
jako drak a nemám problémů.  

 zdraví " Vazoun " 
 
 