Stránka 1 z 2
					
				preco nejde????  help
				Napsal: stř črc 04, 2007 14:50
				od kblk
				Co sa tyka nexii som novacik a mam mensi problem.
Nejde mi klaxon, ked na nom odmeriam napatie je tam okolo 4 voltov.
Ale po relatko je vsetko v poriadku????!!!!????
Neviete v com moze byt problem????????
			 
			
					
				
				Napsal: stř črc 04, 2007 16:30
				od faczko76
				Jestliže je po relátko všechno v pořádku, logicky bych se zaměřil na relátko, pokud z něj jdou pouze 4v... Mrkni na to, pak dej vědět...
			 
			
					
				
				Napsal: stř črc 04, 2007 16:52
				od kblk
				faczko76 píše:Jestliže je po relátko všechno v pořádku, logicky bych se zaměřil na relátko, pokud z něj jdou pouze 4v... Mrkni na to, pak dej vědět...
no to relatko je v poho ale mam tusenie, ze v kabelazi bude problem
 
			
					
				
				Napsal: stř črc 04, 2007 17:05
				od faczko76
				Měl jsem ten samý problém - netroubil klakson. Když jsem si vyzvedával auto ze servisu, tak mi řekli,že tam byl špatný kabel... Touto cestou bych se v Tvém případě asi vydal. Já jsem to raději dal do serrvisu protože s elektrikou opravdu nejsem kamarád. Pokud jsi šikula, tak na to přijdeš v pohodě sám. Já si opravdu na el. netroufám. ani na blbej drátek ke klaksonu... 

 
			
					
				
				Napsal: stř črc 04, 2007 18:35
				od ferino28
				Hochu tak ten problem som mal aj ja. Proste mi nesiel a tak som myslel zeje v prd. ten klakson. Nemeral som. Tak som teda kupil novy. Neponohlo. Az potom som meral. Jedno je iste. Musis dotiahnut novy kablik. Avsak teraz neviem ci + alebo - . Len to dobre zmeraj. Inac pretiahnut novy je celkom jednoduche. Horsie je ho dostat a pripojit v tej poistkovej skrinke, lebo musi sa vybrat a to ti poviem ze tam je pristup na .... 

 
			
					
				
				Napsal: stř črc 04, 2007 18:52
				od dedo.miki
				Tak od relátka ku klaksonu ide káblik a musíš pozrieť pri klaksone akej farby a potom na relátku tú istú farbu a hrúbku drôtu už nájdeš.V kábli je privedený plus .Mínus je kostra a tá je priamo na klaksone.Pre istotu premeraj na kontaktoch toho relátka či tam máš prívod v poriadku.Máš tam 4 kontakty .V jednom je prívod mínus od tlačítka na volante.V druhom a tretom je prívod +a štvrtý je vývod ku klaksonu.
			 
			
					
				
				Napsal: stř črc 04, 2007 21:06
				od palikx
				kluci ja vam poradim a usetrim vam hodiny hledani a tahani novych kabelu chcete? 
 
 
asi jo ze? jen mam dojem ze do klaksonu vede stalych 12 v a rele pousti kostru ovsem nejsem si uplne jist.
ale o to nejde
hlavni problem je ve svazku elektriky ktera vede na spodni pricce pod chladicem.pri pohledu ze predu auta na prave polovine chaldice.musi se rozbalit izolace a tzv husi krk a kouknout na 2 rozpadle kabely jsou tam spojky ktere zoxiduji.jeden kabel je cerveny a druhy zeleny.ty spojyk je treba vyhodit a propojit vsecky 3 kabely cervene a vsecky 3 kabely zelene a zaizolovat.
jestli tam nenajdete neco podobneho tak je to na nexii a espero to ma jinak  

 ale myslim ze ne.
 
			
					
				
				Napsal: stř črc 04, 2007 21:17
				od ferino28
				Palix- Stym ze to spina - (kostru) mas asi pravdu. Teraz presne neviem lebo nemam pristup k autu ale tie spojky som tam ja nemal. Ten kabel je lahke pretiahnut no a na jeho pripojenie moze pouzit tu rychlospojku a bude to easy.
			 
			
					
				
				Napsal: stř črc 04, 2007 21:28
				od palikx
				dobre je to mozne ze to tam nemate na esperu ale stejne bych se poradne podival.
a prosim te dej si s tim radeji praci a pripajej to poradne.ty rychlospojky zoxiduji taky pomerne rychle navic spatne prevadeji.
			 
			
					
				
				Napsal: pon črc 09, 2007 19:51
				od Slavek
				u klaksonu na esperu spina kostra zadny proud v tom kabelu neni
			 
			
					
				
				Napsal: úte črc 10, 2007 00:06
				od peter
				poradim vam ja. chyba byva najcastejsie  priblizne pod chladicom, respektive za nim, je tam taky hlupy spoj kablika a zvykne od soli v zime uplne odhnit, tam treba hladat...
			 
			
					
				
				Napsal: úte črc 10, 2007 09:47
				od SK
				mne na nexii neze nejde klakson ale ide ako keby mal chripku......ale ked je vlhko a dazd tak funguje normalne.........neviete cim to je?????
			 
			
					
				
				Napsal: úte črc 10, 2007 10:00
				od Muco
				Podľa mňa už bude stará "blana" v klaksone(ak tam je blana-aby som netrepol nejaku blbosť-
ale ber ma trochu s rezervou-nie som mechanik...) .Mne také niečo robil pred roookmi fiat.Keď som ho rozobral,tak sa to nejak opravilo samo.Ako som ho rozobral,tak som ho aj zložil-nakoľko som tam tu blanu uvidel...no čo s tým...???,,,Ale keď som to namontoval nazad,išiel a preto si myslím ,že sa asi tak trochu ta blana akože natiahla...v tvojom prípade-keď je vlhko,tak ako keby sa "obnovila" a pri teple sa ta vlhkosť "vysuší" a "kašle"....To ako máš ty hrdlo.Tiež kašleš,keď sa Ti vysuší-a preto vymysleli pivo.
 
 
  
 
			
					
				
				Napsal: úte črc 10, 2007 10:16
				od Darrio
				NO chlapy ja mam tiez problem ze mi nejde klakson.....ale problem nje je v kabloch ale vo volante...treba najst to spravne miesto kde zatalcit aby to trubilo.
			 
			
					
				
				Napsal: úte črc 10, 2007 11:12
				od SK
				Muco píše:Podľa mňa už bude stará "blana" v klaksone(ak tam je blana-aby som netrepol nejaku blbosť-
ale ber ma trochu s rezervou-nie som mechanik...) .Mne také niečo robil pred roookmi fiat.Keď som ho rozobral,tak sa to nejak opravilo samo.Ako som ho rozobral,tak som ho aj zložil-nakoľko som tam tu blanu uvidel...no čo s tým...???,,,Ale keď som to namontoval nazad,išiel a preto si myslím ,že sa asi tak trochu ta blana akože natiahla...v tvojom prípade-keď je vlhko,tak ako keby sa "obnovila" a pri teple sa ta vlhkosť "vysuší" a "kašle"....To ako máš ty hrdlo.Tiež kašleš,keď sa Ti vysuší-a preto vymysleli pivo.
 
 
  
 
no neviem asi to bude tak...ale ako citam predchadzajuce rady rozmyslal som aj to ci tie spoje ci co pod chladicom niesu zaoxidovane a v pripade vlhkosti to lepsie vodi nakolko voda je asi lepsim vodicom ako oxid medi.....ale skusil som aj nastriekat kontox do samotnych klaksonov a neviem raz to ide raz nie.....nexapem teraz tomu......asi vezmem a kupim nejaku novu sadu s kompresorom.... 
