Stránka 1 z 1
					
				Neštartuje! HELP!
				Napsal: pát čer 08, 2007 12:54
				od Kiko
				Tak dnes rano som pekne prišiel do prace, zaparkoval. Všetko OK. Ale keď som už chcel odisť... neštaruje. Keď otočím kľučikom ani necvakné štarter len počujem nekonečné pipanie RJ .......krátke tony za sebou v kuse. Dokonca neprestane pípať ani keď vyberiem kľučík zo zapaľovania.
Chlopi poraďte, čo tomu je.
			 
			
					
				
				Napsal: pát čer 08, 2007 17:35
				od dedo.miki
				Tak málo informácií ,že môžme len hádať pravdepodobné príčiny.
Inmobilizér
Vybitá baterka-vadný alternátor.
Kontakty na baterke 
Ukostrenie karosérie.
			 
			
					
				
				Napsal: pát čer 08, 2007 19:35
				od Slavek
				to pipani nevydava ridici jednotka ale zvukovy modul ktery te upozorni na to ze nejsi pripoutany, mas vyflaklou baterku. zkus jinou a uvidis
			 
			
					
				
				Napsal: sob čer 09, 2007 23:02
				od palikx
				jedine pipani o kterem jeste vim je original radio.takze asi mas vybitou baterku a smazal se kod.jinak nevim co po vyndani klicku pipa
			 
			
					
				
				Napsal: pon čer 11, 2007 09:11
				od kasma
				Ja si tiez mylsim, ze by to mohla byt baterka...
Apropo, nemas v tom namontovane nieco, co standardne espera nemaju?
			 
			
					
				
				Napsal: pon čer 11, 2007 09:20
				od Kiko
				palikx píše:jedine pipani o kterem jeste vim je original radio.takze asi mas vybitou baterku a smazal se kod.jinak nevim co po vyndani klicku pipa
Paní díki za odozvu, ale až dnes som sa dostal k mailom. Medzitým som to v sobotu už odstraníl. Palikx to vystihol presné - totalné vybitá batéria. 
Bola tam ešte pôvodná z roku 1997. Už na to mala skutočné nárok (10r) odisť do dôchodku. 
Po jej vymene pipalo rádio (nie RJ) až kým som nezadal aktivačný kód. 
Už je to v poriadku.
 
			
					
				
				Napsal: pát čer 15, 2007 15:22
				od hasič
				Zdravim borci, mám problém s ranným štartovaním, neviete poradiť pls? Ráno alebo po takom štvorhodinovom státí nabehne motor tak po 4 - 5 naštartovaní a potom pracuje v pohode. Neviee čo by to mohlo byť. Ďakujem za rady.
			 
			
					
				
				Napsal: pát čer 15, 2007 22:21
				od palikx
				filtr paliva nebo pumpa pripadne svicky kabely vlhkost nebo spina rozdelovace spatna civka v rozdelovaci,mozna i hadicky podtlaku opravdu je toho strasne moc.