Stránka 1 z 1
					
				Těsnění pod hlavou
				Napsal: úte kvě 15, 2007 08:57
				od Martin2705
				Myslíte si, že je to těsnění pod hlavou? Ve vodě mám takový zbytky oleje, ten sice nemizí nijak moc, ale ve vodě plavou mastný fleky.
na kolik taková výměna přijde (materiál+práce)? Díky
			 
			
					
				
				Napsal: úte kvě 15, 2007 09:00
				od conpet
				Me nejdriv zacla nenapadne mizet voda, potom vic a vic a nakonec je to uz i v oleji. Ve ctvrtek jde muj motor pod  kudlu - na vymenu tesneni.
			 
			
					
				
				Napsal: úte kvě 15, 2007 11:21
				od Martin2705
				Tak mi pak řekni, jak si dopadnul
Mě voda nemizí, ani neni vidět v oleji, ale po jízdě je ve vodě olejovitá pěna a celá voda je zasraná tmavěhnědoým "mazem"
			 
			
					
				
				Napsal: úte kvě 15, 2007 11:38
				od conpet
				Prvoni ukaz - pri startu stedeneho motoru, kdyz jsem otevrel expanzku, myslel jsem si ze z ni stoupa para, ale nebyla to para , voda byla jeste studena, byly to vyfukove plyny  

 
			
					
				
				Napsal: úte kvě 15, 2007 19:40
				od Martin2705
				Ještě mám pár dotazů. Bude to vadit na emisích/technické (přijdou na to?)
Potřebuju do opravy najet ještě asi 200 kilometrů, můžu?
			 
			
					
				
				Napsal: úte kvě 15, 2007 20:48
				od Lobi
				na technický by na to přijít nemuseli. A pokud s tim budeš jezdit, tak si dávej bacha na teplotu, abys to neupek
			 
			
					
				
				Napsal: úte kvě 15, 2007 21:18
				od vaculcim
				Martin2705 píše:Ještě mám pár dotazů. Bude to vadit na emisích/technické (přijdou na to?)
Potřebuju do opravy najet ještě asi 200 kilometrů, můžu?
Me se stalo, ze se to tesneni pak provalilo trochu vic a natekla mi voda do valcu a uz jsem nenastartoval. Odtah pak vysel na krasnych 3000kc. Ja uz bych to moc nenatahoval... 

 
			
					
				
				Napsal: úte kvě 15, 2007 22:54
				od srneček
				Udělej to co nejdřív, pokud ti kus těsnění "vyfoukne" tak se může zkroutit hlava (no problem-lze přebrousit celkem lehce), ale i blok (to už je horší jelikož se musí kompletně rozebrat motor.
Cena těsnění se pohybuje od 500,- do 3000,- dle výrobce a typu motoru. 
Jinak já osobně to dělám pro sebe (dělával jsem) a pro známý sám. Naposledy jsem dělal Renault Megane 1.6 16V r.v.2001 - potkali se ventily - takže výměna osmi ventilů, zabroušení sedel ventilů, výměna osmi gufírek ventilů, kontrola zbývalících osmi ventilů, nový těsnění a vše jsem udělal za 4500,- (plus jsem dostal něco do kapsy). 
Jinak pokud se jedná jen o těsnění, tak by se dalo udělat i pod 2000,-, ale záleží so všechno budeš chtít udělat.
Případně mohu jen poradit nebo pomoct (zdarma) - já to mám jako koníček a mám na školu, ale nepracuji v oboru, tak si to užívám jen o víkendech (někdy).
			 
			
					
				
				Napsal: stř kvě 16, 2007 07:25
				od Martin2705
				--->Srneček   Díky za nabídku, odkud jsi?
			 
			
					
				
				Napsal: stř kvě 16, 2007 22:46
				od conpet
				Martin2705 píše:--->Srneček   Díky za nabídku, odkud jsi?
to by me taky zajimalo  

   tak to vyklop
 
			
					
				
				Napsal: stř kvě 16, 2007 22:48
				od conpet
				uz to vim : Oslavany    
jsem proste dobrej  
 
 
a ted jeste kde to je  

 
			
					
				
				Napsal: stř kvě 16, 2007 22:54
				od conpet
				Brno  

     tak zase nic     ,  porad hledam nejakyho servismama, kteryho bych mel blizko
 
			
					
				
				Napsal: čtv kvě 17, 2007 07:54
				od kasma
				Dnes som kontroloval ci z expanznej nadobky chladiacej kvapaliny nejde za studena dym ako ste pisali 

  No, nastastie nie... Ale cca o mesiac to dam spravit aj ja, nech mam pokoj.
 
			
					
				
				Napsal: čtv kvě 17, 2007 20:39
				od Slavek
				kdyby ste nekdo chtel tak mam novy tesneni na espero za 500,- 
