Stránka 1 z 2
					
				TUNING
				Napsal: čtv dub 05, 2007 16:10
				od Janoo
				tu píšte aké máte úpravy na svojom kalose
			 
			
					
				
				Napsal: čtv dub 05, 2007 20:00
				od Marek Petružela
				já jsem dal na přední dveře ofuky,přidelal jsem zástěrky vyměnil kola z 13x5 et 45 za 14x6 et38 /alu kola/a nechal dát alarm SILIKON. jinak to je vše
ahoj svatý Marek stříbrný sed.1.4 

 
			
					
				
				Napsal: čtv dub 05, 2007 23:33
				od Rastos
				Ja som na tom mojom byvalom nastriekal vyfuk striebornym sprejom, lebo taky hrdzavy sa k 2-rocnemu autu nehodil  
 
  
 
			
					
				
				Napsal: pát dub 06, 2007 18:51
				od mino
				Zrovna tuning to nieje, ale dal som športový výfuk, elektróny, folie. Zatiaľ stačí. 

 
			
					
				tuning
				Napsal: pát dub 06, 2007 20:50
				od pik
				Ja ho zejtra umeju 

 To slibuji! 

 
			
					
				
				Napsal: úte dub 10, 2007 07:15
				od Leit
				Do Kalosa 1,2L som dal športový filter a rezonátor namiesto stredného tlmiča. Výfukové zvody a katalyzátor som obalil tepelno izolačnou páskou a palubné prístroje som doplnil o otáčkomer.
			 
			
					
				
				Napsal: ned dub 15, 2007 17:42
				od Muco
				To akože má nejaký vplyv na životnosť výfuku a katalizátora?(myslím tie tepelno izolačné pásky)
			 
			
					
				
				Napsal: pon dub 16, 2007 06:21
				od Leit
				Dúfam, že pásky neznížia životnosť. Ja som chcel znížiť teplotu pod kapotou.
			 
			
					
				
				Napsal: pon dub 16, 2007 16:51
				od Janoo
				
			 
			
					
				
				Napsal: pon dub 16, 2007 17:03
				od Kessler
				Třeba 
tuhle... 

 
			
					
				
				Napsal: pon dub 16, 2007 17:18
				od Janoo
				
			 
			
					
				
				Napsal: pon dub 16, 2007 18:12
				od Kessler
				Tak to nevim... 
 
 
...ale Ostrava není zas TAK daleko, ne??? 

 
			
					
				
				Napsal: úte dub 17, 2007 11:42
				od Muco
				
			 
			
					
				
				Napsal: úte dub 17, 2007 11:58
				od Goose
				A jak to,ze necipujou Leganzu??? 

 Ja bych do toho asi sel... 

 
			
					
				
				Napsal: pon črc 23, 2007 07:07
				od Leit
				3pekuloval som nad ladeným výfukom na Kalosa 1,2L. Nakoniec to skončilo výmenou zadného tlmiča za stredový tlmič z Favorita. Teraz to má hlboký zvuk, ale výkon  pri 5400 ot. išiel asi o 1kW dole a krútiaci moment pri 2200 ot. má vyššiu hodnotu oko pri 4400 ot. Merané bolo pred a po úprave za pomoci programu Street Dyno.