Stránka 1 z 2
					
				Vsade olej :-(
				Napsal: pon bře 26, 2007 23:38
				od Stanleyk
				Dnes som sa pozastavil nad tym, ze mi auto dymi z nespravneho konca... kopa dymu z predu.. otvorim a motor cely od oleja... tieklo cez nalievacie hrdlo oleja.. Myslel som ze som ho zle zavrel, no ocistil som, zavrel poriadne a o hodinu to iste 

(((( ... Ludiaa, ma ta tom stupli byt aj nejake tesnenie ?
 
			
					
				
				Napsal: úte bře 27, 2007 04:43
				od Slavek
				no jasne ze na vicku musi byt tesneni, netece ti to taky prez merku???? pokud jo, tak jejda jejada 

  krouzky krouzky 

 , kolik mas nabehano??? mas tam sintetiku nebo polo?????
 
			
					
				Re: Vsade olej :-(
				Napsal: úte bře 27, 2007 11:32
				od peter NR
				Stanleyk píše:.. otvorim a motor cely od oleja... tieklo cez nalievacie hrdlo oleja.. 
espero mi tadial vzdy trocha slzilo, ale toto vyzera horsie... nemoze to byt tesnenie pod hlavou...?
co motorari - odbornici...? 

 
			
					
				olej
				Napsal: úte bře 27, 2007 13:54
				od Serpico
				...to peter NR těsnění pod hlavou - " vodník " bílý kouř z výfuku no a pak je konečná fáze voda ve válcích - nedoporučeje se startovat!!! tohle vypadá na olej - nalévací víčko, měrka neudrží tlak, zvedá ji to - stav total před GO - vyběhaný motor - moc dýchá spodem - tomu by odpovídají větší vůle na kroužcích, pístech a válcích - zkus měřit kompresi,  budeš chytřejší - žere olej? - při tomto odhadovaným stavu, to už může být víc jak 2 - 3litry na / 1 000km...
mějte se fajn
			 
			
					
				
				Napsal: úte bře 27, 2007 14:06
				od GHOST
				Vyčerpávajúca a katastrofická predpoveď.
			 
			
					
				
				Napsal: úte bře 27, 2007 22:22
				od Stanleyk
				Takze : Mierku netlacilo, iba cez ten vrchnak, tesnenie tam bolo ale aj tak presiel olej... cela chyba bola v zanesenej hadici ktora spaja viko ventilov so sacim potrubim.. po vymene vsetko ok...
Velmi pekne dakujem zucastnenym za ochotu, dufam ze to zapadne medzi mozne poruchy a riesenia nasich auticok a nabuduce sa toho niekto zbytocne velmi neprelakne ako ja ...
			 
			
					
				
				Napsal: úte bře 27, 2007 22:31
				od dedo.miki
				Ved to je hadica na odvetrávanie kartrových plynov.Tak sa nečuduj.

 
			
					
				
				Napsal: stř bře 28, 2007 08:41
				od GHOST
				No ten problem je asi aj u mna v tej hadici. Je nejaka zalomena, a mam olej aj v hadici na privod vzduchu od filtra. tak sa na to mrknem
			 
			
					
				dýmá
				Napsal: stř bře 28, 2007 13:44
				od Serpico
				...to stanleyk jsem moc rád, že se nesplnily moje předpoklady.... , je třeba se dobře dívat a uvažovat....no neviděl jsem to...
mějte se fajn
			 
			
					
				
				Napsal: stř bře 28, 2007 15:18
				od peter NR
				tie hadice odporucam vymenit kazdemu... ja som ich mal po 9 rokoch na espere uplne rozleptane...
			 
			
					
				
				Napsal: stř bře 28, 2007 15:24
				od dedo.miki
				Tak s tými hadicami súhlasím ,lebo celkovo na Daewoo sú gumené časti pomerne slabé.Tá guma akosi skoro dozreje a treba meniť.Ved aj vŕzanie v nápravách robí ta blbá guma.

 
			
					
				
				Napsal: stř bře 28, 2007 20:28
				od conpet
				Tak tuhle vymenu uz mam taky za sebou  
 
 
 
 
			
					
				
				Napsal: úte dub 10, 2007 19:24
				od Tlucko
				Chlapi aj mne to tecie spod toho vrchnaka, ale ja som asi blby, o akej hadici to hovorite, neda sa spravit vacsia fotk, aby bol aj taky blondak ako ja v obraze. P.S. ja ked dam dole ten vrchnak, tak tam ziadne tesnenie nemam, ma tam byt?
			 
			
					
				
				Napsal: úte dub 10, 2007 19:54
				od ppp
				Maju na mysli dve kolena. Obe su jednym koncom napojene na veko ventilov. Su namahane teplom a olejovymi vyparmi takze rychlo odidu.
Mne vsak odislo jedno vdaka tmu ze nan natlacili pri "montazi" lpg expanzku a ta to koleno prerezala. Odvtedy mam zasvineny motor aj s prevodovkou a nikde mi to nie su othotni a/alebo schopni umyt. Zatial relativne najuspesnejsi boli v DPMK KE ale ani to nebola ziadna slava.
No a potom este hadicky na vodu pretoze napr. ja som uz o par litrov prisiel vdaka hadicke z termostatu ku klapke. Nastastie vtedy na nej bola daka rezerva na urezanie prasknutej casti.
			 
			
					
				
				Napsal: úte dub 10, 2007 20:59
				od conpet
				Já nevím jestli se bavíme o 1,5 16V  nebo 1,8/2,0 8V