Stránka 1 z 2
					
				Studený motor a otáčky...
				Napsal: pát srp 18, 2006 09:44
				od kasma
				Skúste mi prosím niekto poradiť... Stále sa trápim s tými otáčkami. Môže mať na pridusenie otáčok na 300-500ot/min /alebo uplne zhasnutie motora/ vplyv aj ked sa studeny motor turuje? Môže sa na na piesty naniest vacsie mnozstvo benzinu, ktore nie je schopny spalit a potom sa pridusia otacky? (prechlastanie alebo nieco pod?) Po case ked ho neham v neutrali nastartovane alebo prejdem dake 3 km to prestane... 
Motor zvyknem trosku turovat, ked mi napriklad hra radio a nieje nastartovane alebo ak bez nastartovania zatvaram okna, tak sa pomaly vybija baterka. Akonahle potom nastartujem ozve sa piskanie klinoveho remena, ktory zatazi alternator a ten dobija baterku, staci ze motor trochu poturujem cca do 3500-4000 ot/min, skor ju dobije a najmä potom zvyknu kolisat tie otacky.
Môže to stým nejako súvisieť?
VĎAKA ZA VAŠE RADY!
			 
			
					
				
				Napsal: pát srp 18, 2006 09:55
				od mino
				No ja nikdy "neturujem" motor hned po naštartovaní a tobož nie v zime. Predsa len olej ešte nieje tak dobre zohriaty, je stuhnutý a nemaže. Skús pozrieť palivový ventil, sviečky káble, vzduch. filter. Tých možností je neurekom. Ale určite Ti odbornejšie poradia skúsenejší. 

 
			
					
				
				Napsal: pát srp 18, 2006 11:44
				od conpet
				Pokud jsi si na 100% jistej ze mas v poradku zapalovani, tak doporucuju diagnostiku. Muze to byt cokoliv a je lepsi to zjistit co nejdriv , aby nebylo pozde  

 
			
					
				
				Napsal: pát srp 18, 2006 12:48
				od kasma
				mino píše:No ja nikdy "neturujem" motor hned po naštartovaní a tobož nie v zime. Predsa len olej ešte nieje tak dobre zohriaty, je stuhnutý a nemaže. Skús pozrieť palivový ventil, sviečky káble, vzduch. filter. Tých možností je neurekom. Ale určite Ti odbornejšie poradia skúsenejší. 

 
V zime neturujem anija.
Len niekedy v lete aby dobilo skor baterku, ako som hore pisal
 
			
					
				
				Napsal: pát srp 18, 2006 12:49
				od kasma
				conpet píše:Pokud jsi si na 100% jistej ze mas v poradku zapalovani, tak doporucuju diagnostiku. Muze to byt cokoliv a je lepsi to zjistit co nejdriv , aby nebylo pozde  

 
Myslím, že zapalovanie je v poriadku...
Co vsetko pod tým zapalovaním myslís?
Vdaka za kazdu radu
 
			
					
				
				Napsal: pát srp 18, 2006 23:26
				od conpet
				Vsechny kabely, svicky, vicko rozdelovace, probirali jsme to tady uz hodnekrat, , nejlepsi je podivat se na motor v chodu za uplny tmy - uvidis jestli ti to zapalovani nekde neblika  

   Ja kdyz mel stary kabely, tak jsem to mel jak barevnou hudbu  

  - po vymene ani jiskricka  

 
			
					
				
				Napsal: pát srp 18, 2006 23:59
				od JRD McLAREN
				,,
no ..
a tu saciu klapku si vysistil ..??
.aj ten "motorek volnobehu" ..??
..potom pokontroluj tie "tenke hadicky"..
..co som ti uz niekde pisal..
..neviem ci mash EGR ventil...
..ci si ho uz skusal zaslepit..
..
na rozdelovaci vyment hlavu, palec, cievku..
..sviecky kable, aj ten od inducky..
....toto sa fakt cez internet zistit nedaa..
..a vymen si klinovy remen, ked uz piska je zlyyy....
..a skontroluj dobijanie...
..min. 12,7V a max.!4,7..
optimum  13,5 - 14,2 V,,
			 
			
					
				
				Napsal: sob srp 19, 2006 14:30
				od conpet
				
			 
			
					
				
				Napsal: sob srp 19, 2006 20:00
				od JRD McLAREN
				..nemachruj dobre..
nejsi saaamm.. 
 


 
			
					
				
				Napsal: sob srp 19, 2006 21:08
				od conpet
				No fuj  

  tak to jsem na tom byl jeste dobre  

 
			
					
				
				Napsal: ned srp 20, 2006 10:42
				od ppp
				Hmm. Asi by som mal pozriet ako to vyzera u mna. Netreba tam nejake tesnenie pri opatovnej montazi?
Ten moj motor totiz neurcitu dobu a km sal bordel z cesty cez koleno na rurke odvetravania klukovky a par deko sa ho nauzasdazlo v odvetravacich rurkach a hadiciach. Predpokladam ze to sa podpisalo na tom kolko papa oleja ale navyse ten bordel moze byt v sacej klapke a na volnobeznom ventilku.
			 
			
					
				
				Napsal: ned srp 20, 2006 12:22
				od conpet
				Zadny tesneni tam neni jenom O krouzek nasazenej na tom motorku, pri vytahovani dej pozor aby ti nekam nezapadl  

 
			
					
				
				Napsal: pon srp 21, 2006 07:31
				od Slavek
				jj to je pravda me malem zapad dolu sroub tak na ty taky pozor 

 
			
					
				
				Napsal: pon srp 21, 2006 07:38
				od kasma
				JRD McLAREN píše:,,
no ..
a tu saciu klapku si vysistil ..??
.aj ten "motorek volnobehu" ..??
..potom pokontroluj tie "tenke hadicky"..
..co som ti uz niekde pisal..
..neviem ci mash EGR ventil...
..ci si ho uz skusal zaslepit..
..
na rozdelovaci vyment hlavu, palec, cievku..
..sviecky kable, aj ten od inducky..
....toto sa fakt cez internet zistit nedaa..
Ano, to co si mi predtym radil som urobil...
Klapka, motorcek volnobehu je precistena.
Hadicky som kontroloval vyzeraju byt v poriadku.
CO je to ten EGR ventil???- to nepoznam.
..a vymen si klinovy remen, ked uz piska je zlyyy....
..a skontroluj dobijanie...
..min. 12,7V a max.!4,7..
optimum  13,5 - 14,2 V,,
Ano, to co si mi predtym radil som urobil...
Klapka, motorcek volnobehu je precistena.
Hadicky som kontroloval vyzeraju byt v poriadku.
CO je to ten EGR ventil???- to nepoznam.
Neviem ako mam skontrolovat hlavu rozdelovaca a palec
Dobijanie mi kontrolovali v servise, je OK.
Remeň sa tiež chystám vymeniť, za chvíľu mám servis. interval.
Pri výmene remeňa treba vymeniť aj klatky???
 
			
					
				
				Napsal: pon srp 21, 2006 14:56
				od conpet
				Tady mas co to je EGR ventil : 
http://www.kadett.cz/technika/egr.htm
Sundej vicko rozdelovace a ocisti vsechny kontakty , byvají ooxidovany ( bily povlak)