Stránka 1 z 1
					
				kolik mate otacek
				Napsal: úte čer 27, 2006 16:38
				od Slavek
				
			 
			
					
				
				Napsal: úte čer 27, 2006 16:41
				od Habron
				Tak nějak kolem 900.
			 
			
					
				
				Napsal: úte čer 27, 2006 18:19
				od GHOST
				Ja medzi 900 a 1000. Keď sa trocha zahreje klesnu na 900
			 
			
					
				
				Napsal: úte čer 27, 2006 18:34
				od Vít, Jiří
				no mě to momentálně někdy spadne na 350-400 a to i v 80kilkometrech 
vím že ty co jedou za mnou nevědi co se děje 
 
   
   
 
ale zítra budou nové brisk dor -mechanik mě upozornil že jsou tuningové 
 
   
 
potom snad výfuk dáli bratr a pánbůh 
 
   
 
vyklepal jsem myši z vzduchového filtru 
 
 
a nakonec by to chtělo zresetovat řj 
 
 
potom možná budou normální při jízdě 1100
                                      na volnoběh 800-900 

 
			
					
				
				Napsal: stř čer 28, 2006 12:36
				od Slam
				GHOST píše:Ja medzi 900 a 1000. Keď sa trocha zahreje klesnu na 900
U me stejne, po nastartovani 1000, po chvilce 900.
 
			
					
				Otacky
				Napsal: pon říj 16, 2006 00:10
				od MilanK
				od 900 - 1000 ...
			 
			
					
				Re: Otacky
				Napsal: pon říj 16, 2006 00:20
				od peco
				od 900 - 1000 ...
tak asi je to tak spravne  
 
   
  
 
			
					
				
				Napsal: pon říj 16, 2006 14:55
				od SkylineGTR
				Já mám kolem 1050,ale na mě se moc nekoukej,mám to chipované a tak. 

 
			
					
				
				Napsal: pon říj 16, 2006 15:26
				od blaho
				Hneď po naštartovaní sú otáčky vysoké, tak 1500, potom si ich RJ začne upravovať, až klesnú na tých cca niečo nad 900 ot/min
			 
			
					
				
				Napsal: pon říj 16, 2006 15:27
				od kasma
				Ja mam normalne 1000, niekedy vybehne na 1500 ale potom ked sa trochu zohreje tak to ide na 900.
			 
			
					
				
				Napsal: pon říj 16, 2006 22:39
				od palikx
				
			 
			
					
				
				Napsal: pon říj 16, 2006 22:40
				od ninja3
				Po studeným startu cca 1400-1500, jak se zahřeje, tak při jízdě 1200, na místě 950.
			 
			
					
				
				Napsal: úte říj 17, 2006 07:37
				od stefan
				Podobne, hňeď po štarte 1800, klesne na 900 a hňeď stúpne na
1100, po čase klesne na 850.
Máš pretočený tachometer, keď nemáš tie číslice pekne v jednom rade?
			 
			
					
				
				Napsal: úte říj 17, 2006 19:38
				od ppp
				V espere si otacky upravuje RJ podla viacerych veci. Napriklad tesne po nastartovani to moze byt aj napatie v sieti. Ak je pod istu hodnotu tak rj jednotka zvysi otacky aby to alternator zvladal.