Stránka 1 z 1
					
				Otáčky nad 3000 KO...
				Napsal: pon čer 12, 2006 18:23
				od Rumcajz
				Helof, chlapi, na dvojlitri robí kámošovi to, že motor sa správa do 3000ot/min ako má ale nad tých 3000 ho dusí a nechce ťahať. (žeby palivový filter? ale to sa mi nezdá, bo by nemal ťah ani v nižších otáčkach)
d 
adios
			 
			
					
				
				Napsal: pon čer 12, 2006 18:47
				od Richard
				Zkus vyměnit ten filtr, je to nejlevnější a uvidíš. Pak asi benzínové čerpadlo?? Jestli má správný tlak. A pak i ev. zadělané vstřiky.
			 
			
					
				
				Napsal: úte čer 13, 2006 00:03
				od Slavek
				no ten filtr dela fakt hodne, hodne stesti u vymeny 

 
			
					
				
				Napsal: úte čer 13, 2006 11:49
				od Rumcajz
				Slavek píše:no ten filtr dela fakt hodne, hodne stesti u vymeny 

 
Nazdar, viem ako to myslíš, proste ho odpílim a dám tam z feldy na hadičky...
adios
 
			
					
				
				Napsal: úte čer 13, 2006 11:58
				od JRD McLAREN
				..nic nepiill..
..nastriekaj to najprf WDckom..
a den pockaj..
..a to takto dat doprec ten EGR ventil...hmm..
			 
			
					
				
				Napsal: úte čer 13, 2006 20:46
				od palikx
				tezko rict co to je.ale opravdu bych zacal filtrem a pak zmerit tlak paliva.kdyz bude tlak dobry a po vymene filtru se nic nezmeni chce to tlaky ve valcich svicky mozna map semzor.
			 
			
					
				
				Napsal: úte čer 13, 2006 20:48
				od Slavek
				JRD McLAREN píše:..nic nepiill..
..nastriekaj to najprf WDckom..
a den pockaj..
..a to takto dat doprec ten EGR ventil...hmm..
to je zajimavy ja kdyz vyndam z nej hadicku tak se nic nestane motor dal bezi klidne jako do vyndati a zkousel sem s tim i jet a taky sem nepoznal rozdil, tak sem tu hadicku strcil zpatky
 
			
					
				
				Napsal: sob čer 24, 2006 08:09
				od kennys
				Nemůže to být špatná zapalovací lišta?
			 
			
					
				
				Napsal: sob čer 24, 2006 10:32
				od JRD McLAREN
				..moze to byt cokolvek...

 
			
					
				
				Napsal: úte srp 01, 2006 14:00
				od Rumcajz
				aaaaaaaaa už vieme čo tomu bolo..
Aj mne sa to raz stalo ale dávno a tak som na to zabudol.
Taká koko.. katalizátor teda presnejšie jeho keramika sa rozsipala a pri vyšších otáčkach upchala výfuk a tým aj výkon (dusil motor).
adios
			 
			
					
				
				Napsal: úte srp 01, 2006 17:20
				od conpet
				Jste ho rozrezali flexou ??  Jak si na to prisel ze je to zrovna ten kat ?? 

  Kazdej by to hledal v motoru a on to vyfuk  

 
			
					
				
				Napsal: stř srp 02, 2006 10:41
				od Rumcajz
				conpet píše:Jste ho rozrezali flexou ??  Jak si na to prisel ze je to zrovna ten kat ?? 

  Kazdej by to hledal v motoru a on to vyfuk  

 
jou, flexou. A ako? No, ked poviem, ze logicky, tak asi nie.. intuícia?
adios