Stránka 1 z 2
					
				K.O.
				Napsal: pát kvě 26, 2006 10:34
				od Arkadij
				Jedu si takhle ze školy. Zastavím na křižovatce, pak se snažím rozjet a ono nejde. Zkusím nastartovat, starter točí, motor je zticha. Odtlačím na krajnici, otevřu haubnu, nic. Nechám se odtáhnout domů. Sundam kryt rozvoďáku a rozvoďak je ruplý, přitom byl skoro nový. Motor K.O. potkaly se ventyly. 

 
			
					
				
				Napsal: pát kvě 26, 2006 11:01
				od bradkaj
				Upřímnou soustrast  

 
			
					
				
				Napsal: pát kvě 26, 2006 11:09
				od conpet
				Mozna bude lepsi jinej motor, nez oprava  

 
			
					
				
				Napsal: pát kvě 26, 2006 13:12
				od Arkadij
				Nový motor už mám zamluvený. Ale dám za něj 10 000. + nový rozvoďák, práce a tak dále. Tak že kolem 20.
			 
			
					
				
				Napsal: pát kvě 26, 2006 18:03
				od kaso
				Asi si ho mal moc nasponovany.Preto sa roztrhol.
			 
			
					
				
				Napsal: pát kvě 26, 2006 19:46
				od eMKa Slovensko
				tak nieco podobane sa stalo teraz mojmu znamemu tiez na nexii, bol som ho odtahovat ale nepozerali sme co sa asi stalo, takze este nevie o sa zrobene
			 
			
					
				
				Napsal: pát kvě 26, 2006 19:59
				od trogar
				Máš 16V nebo 8V.
			 
			
					
				
				Napsal: pát kvě 26, 2006 20:25
				od Ivan
				Ta cena za nový motor je slušná, ale aby byl v dobrém stavu!!!!!
			 
			
					
				
				Napsal: pát kvě 26, 2006 22:39
				od Snowmannn
				Arkadij píše:Nový motor už mám zamluvený. Ale dám za něj 10 000. + nový rozvoďák, práce a tak dále. Tak že kolem 20.
tak to sa na to vykasli a rovno tam sibni daco ako ma Ivan  

 
			
					
				
				Napsal: pát kvě 26, 2006 22:47
				od Ivan
				To je postup pouze pro fandy  

  Jinak JRD prodává motor, kdyby Ti koupě toho domluvenýho nevyšla...
 
			
					
				motor
				Napsal: sob kvě 27, 2006 06:18
				od simone
				
			 
			
					
				
				Napsal: sob kvě 27, 2006 12:43
				od Ivan
				Přátelé, jestli něco nabízíte, tak o tom napište trochu něco víc. Klidně můžu napsat, že mám motor za 5.000 Kč, ale když už neuvedu, že má najeto 290.000 km, tak je to k ničemu.
			 
			
					
				
				Napsal: sob kvě 27, 2006 19:35
				od JRD McLAREN
				Ivan píše:To je postup pouze pro fandy  

  Jinak JRD prodává motor, kdyby Ti koupě toho domluvenýho nevyšla...
 
tak tak..
tutoka je link...
https://www.chevroletclub.cz/viewtopic.php?t=6328
a aby ftom nebol hokej...
xem za to 15.000,- CZK,.. (komplet co ktomu maam)
..prip. 20.000,- SKK..
infos su v linku...

 
			
					
				
				Napsal: čtv čer 08, 2006 22:30
				od Arkadij
				Tak že, něco jsem zjistil. Když vám někdo řekne, ze po roztržení rozvoďáku u 1,5 8v dohc potřebuje motor generálku nebo vyměnit, je to špatný servisák. Sundal jsem hlavu, změřil jsem všechno, co se dá a zjistil: Rezerva mezi pístem motoru a ventýlem je min. 3 mm, tak že se nemůžou potkat. Stačí vyměnit řemen a jedeme dál.
Postup opravy:
1. sundat kolo a plasty podběhů
2. sundat vodní pumpu
3. sundat řemenici, ale před tím ji natočit tak, aby ryska na řemenici byla naproti takové tyčky na krytu.
4. sundat plasty, které zakrývají řemen
5. podle rysek seřídit vstřikování paliva (na horním ozubeném kole podle rysek na zbytku krytu hned nahoře a na ozubeném kole)
6. povolit napínací kladku (napínaní je automatické)
7. natáhnout řemen
8. napnout řemen podle rysek za kladkou (spojit 2 plíšky podle dírek, které v ních je) utáhnout kladku
9. dát zpět plasty, natáhnout klíňák, přišroubovat pumpu a při puštěném motoru nastavit předstíh zapalování, ale bacha, ať to nepo......
Hodně šťastných kilometrů.
			 
			
					
				
				Napsal: čtv čer 08, 2006 22:47
				od JRD McLAREN
				naaavod fcelku dobry..
..ale poopravim udaj " 1,5 8V dohc" na 1,5 8V sohc..
..no a 8V motory sa nezviknu "stretavat"..
( by som xel videt toho servisaka )
ak sa remen zosmykol, tak bud je vybehana kladka, alebo uz pumpa musela byt vytlcena
doslovne