Stránka 1 z 1
					
				Kontrolka CHECK pořád svítí
				Napsal: stř dub 26, 2006 09:47
				od jarda zoufalec
				Mam Nubiru 1.6 sedan r.v.02 (II) kontrolka sem tam zůstávala po určitou dobu svítit již od pár tisíc km po týdnu zhasla a tak dál.V záruce vyměnili kábly ke svíčkám a byl chvíli pokoj.Pak těsně po záruce opět kromě svícení check byl ojediněle nepravidelný  zážeh.V BS auto Brno(autorizovaný) nediagnostikovali nic.
Tak jsem za týden zahořel na dálnici a byl odtah 
 
 
Vyměnili kabeláž a za týden check znovu.Teď je to prý AGR ventil dle diagnostiky.Ten jsem měnil před 2 měsíci v jiném autorizovaném servisu,kde to odhadli podle popisu přízanků: kolísání otáček volnoběhu, kolísavý výkon motoru.Navíc od 85 tis.dolívám olej cca 1l na 4 tis. a teď přestala manuální klimatizace fungovat jako bych slyšel při zapnutí krátkodobě zasyčení z průduchů ventilátorů 
 
 
Prosba je někdo kdo mi může poradit nebo nasměrovat někam, kde tomu rozumějí mimo Brno.Teď jedu znovu od tud výměna ložisek předních kol
"jen za 6 tis."Nebo zná někdo adresu výrobce mailovou ať si mám kam postěžovat?
Já měl dosud Toyotu corollu a možná jsem se zmlsal.Přesvědčte mě prosím, Nubira není jen na 3 roky a je to v podstatě navoněná bída 
 
 
                                   Dík Jarda zoufalec
 
			
					
				
				Napsal: stř dub 26, 2006 10:12
				od Richard
				Jardo, nevím jestli tě uklidním nebo spíš naštvu, Mám Nubi I rv 98 a žádný z tvých problémů nemám (zatím a doufám, že ještě dlouho mít nebudu) Cena za výměnu ložisek mi připadá vysoká, ložisko v Krči stojí cca 600,- a práci odhaduji na zvedáku tak maximálně 2 hodiny na jedno kolo (Palikx mi určitě opraví, pokud můj odhad nesedí) Kolik si teda za práci v tvým servisu účtují?
To svícení CHECK kontrolky jsi možná trochu podcenil, určitě by měla svítit jen když je nějaký problém a ten by se dle mě měl objevit diagnostikou (paměť závad)
S klimou taky u 8 let starý Nubi nemám problém, ale sjedu na výměnu oleje a dofouknutí teď v květnu. 
A to, že existujou servisy pracující systémem pokus omyl je smutnej fakt  
 
 
Je to asi tak trochu o štěstí na ten který kus  

 
			
					
				
				Napsal: stř dub 26, 2006 11:42
				od djpsx
				Jardo, spíš je to ojedinělejší případ, resp. já se s tím ještě nesetkal. Každopádně bych se obrátil (s popisem "kvalitní" práce všech autorizovaných servisů) na oficiálního dovozce do ČR a poměrně důrazně bych mu vysvětlil problém (ale ne sprostě).
			 
			
					
				
				Napsal: stř dub 26, 2006 11:52
				od jarda zoufalec
				Richarde dík za soucit a sděluji, že ložisko předního kola 2 ks činí 2765.38 a s" mazadlem" 2842.23 Kč 

 .Práce 1760 Kč a teď se podrž je to bez geometrie, kterou doporučují udělat. BS auto je autorizovaný i a to hlavně na Opla a tak na Nubiristy hledí jak na povl a školí je v cenách Opla. 
 
 
Svícení check jsem nepodceňoval neb se tím údajně vozidlo přepne do jiného režimu s vyšší spotřebou, tak to značkové servisy řešily zřejmě resetem paměti.Opravdu nikdo nikdy nediagnostikoval scanováním nic.
Já souhlasím s tvým názorem, ale kam do servisu na Moravě zajet, kde kdo má zkušenost a snahu opravit? 
 
 
Dík  Jarda zoufalec
 
			
					
				
				Napsal: stř dub 26, 2006 11:52
				od djpsx
				A koukni do Technické sekce, byl tam ten stejný problém: 
https://www.chevroletclub.cz/viewtopic.php?t=5214 
			
					
				
				Napsal: stř dub 26, 2006 17:59
				od Oněgin
				Je to možná trochu z ruky, ale přístup je skvělý, ceny ucházející - Mikona auto Zlín, 577 110 015.
Dají ti na výběr mezi dražším origo dílem, nebo levnějším neznačkovým.
			 
			
					
				
				Napsal: úte kvě 02, 2006 22:40
				od Macek
				Kluci táta má podobnej problém,má Nubiru 1,6 občas mu ta kontrolka taky svítí,byl v servisu,napojili ho a řekli,že tam nikdy nikdy žádná závada nebyla,tak kde je kámen úrazu? 
 
  
 
			
					
				
				Napsal: úte kvě 02, 2006 23:28
				od palikx
				no tyhle chyby jsou zvlastni.oni ser totiz nekdy po par nastartovanich samy smazou.idealni jet do servisu co nejdrive po rozsviceni chyby.jinak nahodile rozsvicena chyba byva u stare nubi nejcasteji chyba lambda sondy.nebo v ojedinelych pripadech krokovy motorek(pri tom zlobi otacky na volnobeh)
			 
			
					
				
				Napsal: stř kvě 03, 2006 07:42
				od Tomáš
				Palix-i , po tvém resetování je zatím vše OK , ještě neblikla , zatím....
			 
			
					
				
				Napsal: stř kvě 03, 2006 12:19
				od jarda zoufalec
				Macek píše:Kluci táta má podobnej problém,má Nubiru 1,6 občas mu ta kontrolka taky svítí,byl v servisu,napojili ho a řekli,že tam nikdy nikdy žádná závada nebyla,tak kde je kámen úrazu? 
 
  
 
Možná je problém v Koreji a to si teda myslím, že podstatný.
 
			
					
				Re: Kontrolka CHECK pořád svítí
				Napsal: čtv kvě 04, 2006 10:41
				od Pavel Beneš
				jarda zoufalec píše:Teď je to prý AGR ventil dle diagnostiky.Ten jsem měnil před 2 měsíci v jiném autorizovaném servisu,kde to odhadli podle popisu přízanků: kolísání otáček volnoběhu, kolísavý výkon motoru.Navíc od 85 tis.dolívám olej cca 1l na 4 tis. a teď přestala manuální klimatizace fungovat jako bych slyšel při zapnutí krátkodobě zasyčení z průduchů ventilátorů 
 
 
 
Dle příznaků tady: také nechci strašit... ale asi bych šel koupit těsnění pod makovici.. koukni, jestli ti nechčije olej u výfuk. svodů mezi hlavou a blokem, kámoš měl po 80 tis. stejný problém úplně nachlup, akorát mu to ještě moc nejelo v otáčkách(sem tam cuklo) a spotřebu měl jak tank..
bylo propálený těsnění a občas se rozsvítil Check, hlavně když ho točil..
 
			
					
				
				Napsal: čtv kvě 04, 2006 22:19
				od palikx
				pro tomase -tak at to maka. a treba to bude dobry.
no to tesneni je taky moznost ale az ta posledni.