Stránka 1 z 4
					
				Shell V-Power Racing do Matízka
				Napsal: úte dub 25, 2006 17:37
				od Badger
				Ahoj všichni,
 chtěl jsem se Vás zeptat jestli máte někdo zkušenosti s čerpáním benzínu Shell V-Power Racing do Daewoo Matiz??? Mám Matiz 0.8l r.v. 1999.
Děkuji za všechny odpovědi.
			 
			
					
				Re: Shell V-Power Racing do Matízka
				Napsal: úte dub 25, 2006 20:56
				od jakub
				Badger píše:Ahoj všichni,
 chtěl jsem se Vás zeptat jestli máte někdo zkušenosti s čerpáním benzínu Shell V-Power Racing do Daewoo Matiz??? Mám Matiz 0.8l r.v. 1999.
Děkuji za všechny odpovědi.
davej v-power, je objektivne lepsi a pritom zadny extrem, s racingem si u drobka nejsem jisty, jak az je to tyrani (sam jsem ho jeste nedal) a navic u pumpy vykrvacis
 
			
					
				
				Napsal: úte dub 25, 2006 21:08
				od Ondras
				V-Power je objektivně lepší než BA95. Neleju nic jiného. V-Power Racing uškodit nemůže, ale ani neprospěje. Matiz nevyužije vyšší oktanové číslo. Na pumpě nikdo nevykrvácí, rozdíl na plné nádrži je 70Kč (oproti VP). Zkus a uvidíš.
			 
			
					
				
				Napsal: úte dub 25, 2006 22:46
				od jakub
				Ondras píše:V-Power je objektivně lepší než BA95. Neleju nic jiného. V-Power Racing uškodit nemůže, ale ani neprospěje. Matiz nevyužije vyšší oktanové číslo. Na pumpě nikdo nevykrvácí, rozdíl na plné nádrži je 70Kč (oproti VP). Zkus a uvidíš.
v power nejedu furt, tak kazda druha/treti nadrz - rozdil oproti ba95 je znacny 

 ale jinak jak rikas ...
 
			
					
				
				Napsal: úte dub 25, 2006 23:25
				od Joska
				V-Power jedu furt a jede to s tím levněji než BA95
Racing leju jen když má mates svátek 

  a rozdíl = bomba
s racingem jedeš vše tak o čtvrt plynu míň takže spotřeba klesá - alespoň taková je moje zkušenost
vřele doporučuji V-Power - hlavně pro přísady
 
			
					
				
				Napsal: úte dub 25, 2006 23:45
				od Richard
				
			 
			
					
				
				Napsal: úte dub 25, 2006 23:54
				od peco
				no ja som dal do lanosa V-power a nijaky rozdiel som teda nepocitil.
inak tankujem na ESSO
			 
			
					
				
				Napsal: stř dub 26, 2006 07:02
				od vado
				peco píše:no ja som dal do lanosa V-power a nijaky rozdiel som teda nepocitil.
inak tankujem na ESSO
Ja davam V-Power iba ked idem na dlhsie trasy, hlavne kvoli precisteniu vstrekov, ventilov ... Vaecsinou TAM V-Power, NAZAD obycajny. Prevazne tankujem na Jet-ke. Subjektivne ziadny rozdiel, spotreba sa nelisi.
Holt, asi maju Lanos-y iny nazor na benzin, ako Matiskovia.
 
			
					
				
				Napsal: stř dub 26, 2006 11:28
				od zabijec
				občas dám V-Power, jede to na něj líp, ale dávám ho spíš kvůli pročištění motoru. Racing jsem jednou taky zkusil a přišlo mi to že to jede hůř než na obyčejnou 95. Taky jsem zkusil 91 a rozdíl od 95 nepoznáš
			 
			
					
				
				Napsal: stř dub 26, 2006 11:39
				od orgi
				pani, okrem tych oktanovych cisielok, nie je to podla Vas marketingovy tah? 
 
viete, ak je auto stavane na vyuzitie 91-95 oktanov (lanos, nubira(tusim)), aky ma zmysel davat do toho auta viacoktanovy benzin? to je podla mna cisty nezmysel 

))
 
			
					
				
				Napsal: stř dub 26, 2006 11:41
				od orgi
				Joska píše:V-Power jedu furt a jede to s tím levněji než BA95
Racing leju jen když má mates svátek 

  a rozdíl = bomba
s racingem jedeš vše tak o čtvrt plynu míň takže spotřeba klesá - alespoň taková je moje zkušenost
vřele doporučuji V-Power - hlavně pro přísady
 
rozdiel = bomba?  
 
   
   
   
   
  
  sorry.. pri ak by sme mali 3-4litrove motory, pochopim.. ale pri 0,8litrovom motory tych par oktanov citit nemozes.
a stvrt plynu menej? a nie je to len subjektivny pocit - jeee, natankoval som v-power racing, ide to krasne 

))
 
			
					
				
				Napsal: stř dub 26, 2006 11:42
				od orgi
				peco píše:no ja som dal do lanosa V-power a nijaky rozdiel som teda nepocitil.
inak tankujem na ESSO
moja rec, tam nie je velmi co citit...
 
			
					
				
				Napsal: stř dub 26, 2006 11:48
				od Ondras
				orgi píše:...pri ak by sme mali 3-4litrove motory, pochopim.. ale pri 0,8litrovom motory tych par oktanov citit nemozes.
Nechci zakládat flamewary, ale záleží i na člověku, jak zná a cítí se svým strojem. Já osobně např. poznám rozdíly v chování auta s plnou a prázdnou nádrží a pružnost motoru při teplotách +/- 15st.C. Takže rozdíl 91 / 95 / VP jsem schopen rozpoznat taky...
 
			
					
				
				Napsal: stř dub 26, 2006 11:51
				od orgi
				Ondras píše:orgi píše:...pri ak by sme mali 3-4litrove motory, pochopim.. ale pri 0,8litrovom motory tych par oktanov citit nemozes.
Nechci zakládat flamewary, ale záleží i na člověku, jak zná a cítí se svým strojem. Já osobně např. poznám rozdíly v chování auta s plnou a prázdnou nádrží a pružnost motoru při teplotách +/- 15st.C. Takže rozdíl 91 / 95 / VP jsem schopen rozpoznat taky...
 
tak to ti toto "zzitie" sa s autom tajne zavidim.. len mi prosim objasni, ako sa auto chova s prazdnou a plnou nadrzou? (pruznost motora pri teplotnych rozdieloch je asi jasna, tu spozna predpokladam kazdy).
cisto pre moju info, aby som vedel, co si vsimat.
 
			
					
				
				Napsal: stř dub 26, 2006 12:03
				od Ondras
				orgi píše:len mi prosim objasni, ako sa auto chova s prazdnou a plnou nadrzou?
Je tam nějakých 23kg rozdílu hmotnosti.