Stránka 1 z 2
					
				Montáž alarmu a centrálu.
				Napsal: úte bře 28, 2006 13:32
				od Ardy
				Tak cez vikend som si namontoval alarm aj centrál. (1099 + 990,- Sk)
To bola drina s tými dveramy. Nevedel som odmontovať kluku na stiahnutie okna. Všetko už bolo namontované a čakali ma už len dverá.
Kórejci to vymysleli trochu na blbo. Točil som to doprava nič, dolava nič.
Nakoniec som ho podoprel šrobovákom a zbadal som čosi ako drôtik.
Ano bola to závlačka drôtová zapichnutá na osku. kým som to vydoloval  

 ach. Musel som ho vytiahnuť. Inak nepovolila.
Máte niekto lepší nápad alebo postup ako to dať dole?
Ja som po dvoch hodinách maturovania rozobral jedni dvere. Ďalšie už bolo lachšie. Ale trvá to asi 10 min kým to vypáčiš.
Nakoniec som sa rozhodol alarm využiť len na dialkové ovl. centrálu.
Má to nezmyselnú funkciu uzamykania dvier po zatvorení asi po 30 sec.
Je to vraj ochrana proti vykradnutiu na semafóre. Je to ale nebezpečné na klúče.  
 
 
Ja som teda sirénu nenamontoval, a alarm oklamal. Preprogramovanie nestačí na túto funkciu, lebo ak odpojíš bat. tak sa vráti funkcia zamykania. Alarm aj tajk si dnes už nevšíma nikto aj keď  huláka. 
 
 
Tak ešte pár modrých svetelných zdrojov a som spokojný. Aha ešte audio. Tie pôvodné papierové repro v predných dverách ma znervôznily. Vzadu mám 180mm + výšky. Rádio ešte neskôr.
Sorry za moje výplody ak to niekoho nezaujíma nech to nečíta  
 
   
 
Ak plánujete niečo podobné rád pomôžem poradím. 

 
			
					
				
				Napsal: úte bře 28, 2006 15:33
				od Ardy
				Sparvil som menší servis. 
Filtre vzduchu, benzinu (origi GM oplatí sa 230,- + 230,-), oleja (GM 180,-) a sviečok NGK BPR6ES. (120,-/1ks) Ešte olej Madit tam dám Super 2000 (na benzinke 1000,- v Tescu 840,- / 4l). Chystám sa na výmenu rozvodov. remeňa a kladky. Robil to už niekto? (V BA origi 2200,- + 1800,- v TO origi GM 1500,- + 410,-) Dobré čo? V Ba si nahadzujú ceny nehorázne. 
Poraďte mi kde sa má kontrolovať stav oleja v mech. prevodovke? 
Ešte som to na Lanose nerobil. Vo Favorite to bola ryska na bovdene tachometra v prevodovke. 
Tu je kde? 
Dik za pomoc.
			 
			
					
				Re: Montáž alarmu a centrálu.
				Napsal: úte bře 28, 2006 19:00
				od Blue Lanos
				Ardy píše:To bola drina s tými dveramy. Nevedel som odmontovať kluku na stiahnutie okna. Všetko už bolo namontované a čakali ma už len dverá.
Kórejci to vymysleli trochu na blbo. Točil som to doprava nič, dolava nič.
Nakoniec som ho podoprel šrobovákom a zbadal som čosi ako drôtik.
Ano lola to závlačka drôtová zapichnutá na osku. kým som to vydoloval  

 ach. Musel som ho vytiahnuť. Inak nepovolila.
Máte niekto lepší nápad alebo postup ako to dať dole?
Ja som po dvoch hodinách maturovania rozobral jedni dvere. Ďalšie už bolo lachšie. Ale trvá to asi 10 min kým to vypáčiš.
 
 
 Nemame  

  Ale uprimne si ma pobavil a pripomenulo mi to moje trapenie PetrM o tom vie svoje ako mi to cez icq popisoval a ja som to tiez za boha nemohol otvorit. Ja mam len zadne s kluckami a nadaval som, ze preco nemohla byt elektrika aj v zadu 

  Tie druhe mi uz isli fakt rychlo do 5 minut.
 
			
					
				
				Napsal: úte bře 28, 2006 19:03
				od Blue Lanos
				Ardy píše:Sparvil som menší servis. 
Filtre vzduchu, benzinu (origi GM oplatí sa 230,- + 230,-), oleja (GM 180,-) a sviečok NGK BPR6ES. (120,-/1ks) Ešte olej Madit tam dám Super 2000 (na benzinke 1000,- v Tescu 840,- / 4l). Chystám sa na výmenu rozvodov. remeňa a kladky. Robil to už niekto? (V BA origi 2200,- + 1800,- v TO origi GM 1500,- + 410,-) Dobré čo? V Ba si nahadzujú ceny nehorázne. 
Poraďte mi kde sa má kontrolovať stav oleja v mech. prevodovke? 
Ešte som to na Lanose nerobil. Vo Favorite to bola ryska na bovdene tachometra v prevodovke. 
Tu je kde? 
Dik za pomoc.
Remen som menil v PN ale uz je šmitec 
 
 
Olej je tam na furt nemeni sa a kontrola sa asi prevadz dole cez vypustak tusim 

 
			
					
				
				Napsal: stř bře 29, 2006 15:48
				od Ardy
				Ale Blue.... to s tým olejom nemyslíš vážne že?  
 
   
 
Ak odtočím vypúštací šrôb na spodku vytečie my olej nie...  

 alebo u teba neplatí gravitácia?  
 
   
 
Hladina oleja v prevodovke by sa mala kontrolovať podla knihy od auta každých 10000 km alebo 6 mes.
Ale zabudly to napísať kde...  
 
  
 
			
					
				
				Napsal: stř bře 29, 2006 15:59
				od Smells
				Blue to vymysles dobre.Jak odsroubujes ten vypousteci sroub tak uz nebudes muset nic kontrolovat 

 A mas o praci min
 
			
					
				
				Napsal: stř bře 29, 2006 19:47
				od Blue Lanos
				Ardy píše:Ale Blue.... to s tým olejom nemyslíš vážne že?  
 
   
 
Ak odtočím vypúštací šrôb na spodku vytečie my olej nie...  

 alebo u teba neplatí gravitácia?  
 
   
 
Hladina oleja v prevodovke by sa mala kontrolovať podla knihy od auta každých 10000 km alebo 6 mes.
Ale zabudly to napísať kde...  
 
  
 
 
 ospravedlnujem sa az teraz som si to precital  

 no nejak som sa zamotal 

 Nevytecie za predpokladu, ze auto otocis naopak 

  Ja ani neviem ci mi to za 8 rokov aspon raz kukali 

 teda ani som nepocul, ze by niekomu dolievali. Viem, ze asi pred 2 rokmi sme sa tu bavili aj Akri spominal, ze by to chcelo redsi olej lebo v zime sa blbo radia kvalty ked je to stuhnute 

 ale nemenili sme to ani jeden.
 
			
					
				
				Napsal: stř bře 29, 2006 19:49
				od Blue Lanos
				
			 
			
					
				
				Napsal: čtv bře 30, 2006 00:04
				od petrm
				Pánové tak obě tyhle věci se tu řešily už tolikrát až hanba kontrolní šroub oleje v převodovce je u kloubu delší poloosy a na sundání kličky musí být člověk trošku šikovnej ale jakmile zjistí princip jde to má to tak spoustu aut  

 
			
					
				
				Napsal: čtv bře 30, 2006 17:15
				od Smells
				ok takze kdyz to odsroubuju tak by na rovne silnici melo trosku odtikat ? Kdyz ne tak je to spatne ? Jelikoz me jdou celkem spatne radit kvalty tak se bojim jestli tam nemam malo oleje.
Jeste se zeptam panu mechaniku.Nevite jak se steluje spojka,jestli teda vubec sestelovat jde.Dneska sem do toho cumel a na nic jsem neprisel.Je tam jen hydraulika,ale stelovatko zadny.sundal jsem aji tu buzirku na tom valecku a tam taky zadnej stelovak nebyl 

 
			
					
				Re: Montáž alarmu a centrálu.
				Napsal: čtv bře 30, 2006 18:00
				od peter NR
				Ardy píše:Kórejci to vymysleli trochu na blbo. Točil som to doprava nič, dolava nič.
Nakoniec som ho podoprel šrobovákom a zbadal som čosi ako drôtik.
Ano bola to závlačka drôtová zapichnutá na osku. kým som to vydoloval  

 ach. Musel som ho vytiahnuť. Inak nepovolila.
Máte niekto lepší nápad alebo postup ako to dať dole?
 
... tak mam pocit, ze to nevymysleli korejci, ale nevadi... ma to tak fakt vela aut - ople, fiaty...ani som nevedel, ze to maju aj dejvaky...  ja to robim tak, ze na drote hrubky asi 1mm  urobim na konci miniaturny hacik - potom staci odtlacit tapacir, zachytit zavlacku hacikom a potiahnut... a je to... 2 minuty 

 
			
					
				
				Napsal: pát bře 31, 2006 08:45
				od Ardy
				Presne tak som to robil na ostatných troch dverách. Tie prvé dvere tie mi narobily problém, kým som zbadal tú závlačku.   
 
 
Už mám ďalšie 3 ledky prichystané na tuning palubky.  
 
 
Foto v pondelok. 

 
			
					
				Modré posvietenie
				Napsal: pon dub 03, 2006 13:36
				od Ardy
				Takže slúbené fotky:
Nakoľko sa mi nedarí sem vložiť fotky kliknite na link dole na Lanosclube.
Osvetlenie kúrenia je tiež modré len to nejako blbo zozelenalo pri fotení. Robil som to 2M pix foťákom.
http://www.lanosclub.com/gallery.php?mo ... erie_id=54 
			
					
				
				Napsal: pon dub 03, 2006 13:54
				od Blue Lanos
				Na tom modrom viac poznat nerovnomerne podsvietenie 

Necham ja radsej povodne 

 
			
					
				
				Napsal: pon dub 03, 2006 13:56
				od Ardy
				Blue Lanos píše:Na tom modrom viac poznat nerovnomerne podsvietenie 

 
Je to pravda.  
 
  
 ale keď sa na to pozeráš tak je celý posvietený. Tá fotka skresluje.
Mne sa ale viac páčia ako biele alebo zelené. Ak by som tam dal žiarovky, bolo by to rovnomerné ale tie čiapočky by sa spálily  - vybledly veľmi rýchlo. Takto je to krajšie. 
 
Ak sa ti podarý zohnať Led s viac ako 15 stupňami rozptylu bude to krajšie.