Stránka 1 z 3
					
				Ložiska nebo geometrie?
				Napsal: úte úno 21, 2006 11:23
				od Oněgin
				Když jsem si kupoval Nubiru, nezdálo se mi hučení od přední nápravy. Prodavač tvrdil, že to je zimním obutím. Gumy jsem dal nové a hučí to pořád tak, že by se za to nemuseli stydět ani Vyvalení. Kola jsou vyvážená. Teď přemýšlím, jestli je to geometrií, ložisky nebo je to vlastnost Nubir obecně (což se řeší zesíleným rádiem 

 ). V zatáčkách je intenzita nepříjemných zvuků ještě větší.
 
			
					
				
				Napsal: úte úno 21, 2006 12:27
				od Richard
				nejspíš to můžou  být ložiska, je možné i klouby na polosách, ale ty by měly v zatáčkách (při větším rejdu) ztichnout, ale ty spíš než hučej, klepají
			 
			
					
				
				Napsal: úte úno 21, 2006 21:17
				od petrm
				Hukot od kol který je ještě závyslý na zatáčce jsou z 99% ložiska jednoduché jak to zjistit je zvednout přední kola do vzduchu a rukou roztočit kolo nesmí být slyšet hukot  klouby poloos cvakají nehučí a hukot pneumatik se jednoduše řekne  

 
			
					
				
				Napsal: úte úno 21, 2006 22:36
				od Oněgin
				Dík, tož vyzkúšáme to 

 
			
					
				
				Napsal: úte úno 21, 2006 22:44
				od petrm
				jo a klidně můžou hučet i zadní
			 
			
					
				
				Napsal: stř úno 22, 2006 08:04
				od Oněgin
				nestraš 

 
			
					
				
				Napsal: stř úno 22, 2006 08:07
				od Tomáš
				Neboj , zadní ložiska se mění krásně , ani nejsou moc drahý...... 

 , to by bylo asi to nejmenčí, přední nevím , ty jsem nedělal.....
 
			
					
				
				Napsal: stř úno 22, 2006 08:10
				od Tomáš
				petrm píše:Hukot od kol který je ještě závyslý na zatáčce jsou z 99% ložiska jednoduché jak to zjistit je zvednout přední kola do vzduchu a rukou roztočit kolo nesmí být slyšet hukot  klouby poloos cvakají nehučí a hukot pneumatik se jednoduše řekne  

 
Jenže bude slyšet šoupání destiček , poloosa točí rozvodovkou , myslím , že tech zvuků je okolo tolik , že ložiska nediagnostikuješ... 

 
			
					
				
				Napsal: stř úno 22, 2006 19:25
				od petrm
				Když je špatný tak to poznáš neboj je to dost jasný zvuk a když bude druhá strana dobrá tak je dost podstanej rozdíl a z převodovky to neuslyšíš desky jsou taky v pohodě není nic jednoduššího než sundat kola šroubovákem odtáhnout váleček a uvolnit desky aby se ti líp točilo a nebylo nic slyšet  

 
			
					
				
				Napsal: pon úno 27, 2006 10:24
				od Oněgin
				Dnes se na to vrhnu a uvidíme 

 
			
					
				
				Napsal: úte úno 28, 2006 23:23
				od Oněgin
				Vypadá to na přední ložiska. Má někdo zkušenost s výměnou?
			 
			
					
				
				Napsal: úte úno 28, 2006 23:34
				od petrm
				Potřebuješ na to lis a pak už je to sranda vyrazíš náboj ven většinou ti na něm zůstane jeden kroužek z ložiska ten musíš nějak dostat dolu nejlíp rozbrousit a srazit a pak už jen vyndáš ségrovku a vylisuješ ložisko ven a nalisuješ nový a pak vrátíš ségrovku a zalisuješ náboj brnkačka  

 
			
					
				
				Napsal: stř bře 01, 2006 21:53
				od palikx
				Jo petr to napsal presne je to sranda.kdyz mas stesti za hodinku to je v hromade.kdyz ne trva to 3
			 
			
					
				
				Napsal: stř bře 01, 2006 22:21
				od JRD McLAREN
				No ..ja som lozisko jednoducho vymenil pomocou zavitovej tyce..
..a kusku 2" trubky..
..stare lozisko som teda "prelisoval" rovno novym..
..predtym som ale celu cast napravy okolo loziska najprv nahrial teplovzdusnou pistolou..
..pri tomto postupe ale  museli ist von obidve segerovky..co zas neni az taqy problem....
			 
			
					
				
				Napsal: čtv bře 02, 2006 21:23
				od palikx
				jo takhle to jde ve tvem pripade ale treba u nubi nebo u me to musis vylisovat a nalisovat.a samo tou tyci to jde taky.