Stránka 1 z 2
					
				Reset řídicí jednotky
				Napsal: stř led 11, 2006 21:59
				od Vlasta
				Chtěl bych se zeptat co mám udělat při výměně baterie. Někde jsem četl, že u Forda se musí nechat chvíli motor na volnoběh, pak na větší otáčky atd. Jak je to tady u toho auta? Ta řídicí jednotka se při odpojení baterie vymaže, nebo co se vlastně stane?
Dík za rady Vlasta
			 
			
					
				
				Napsal: stř led 11, 2006 22:06
				od V.Brousek
				pravděpodobně nic.Pro jistotu vyndej klíček ze zapalování a nemělo by se nic stát.Ale má rada je bez záruky.Nevím jakým alarmem či zabezpečení vozu je vybaven tvůj bourák.
			 
			
					
				
				Napsal: stř led 11, 2006 22:11
				od Vlasta
				Je tam Jablotron. O to mi ale nešlo. Spíš co se stane s řídicí jednotkou. Jestli si nemusí nějak načítat základní hodnoty z motoru a ostatních čidel, nebo tak něco.
			 
			
					
				
				Napsal: stř led 11, 2006 22:20
				od V.Brousek
				dle mých zkušeností by se nemělo nic stát.Odpojoval jsem baterie u jiných typů vozů a nikdy jsem problém s následným připojením co se týče řídící jednotky neměl.Tak nevidím důvod proč by to mělo být u tvého vozu jinak.
			 
			
					
				
				Napsal: stř led 11, 2006 23:08
				od Kessler
				Řídící jednotka má svoje vlastní záložní napájení...někde na fóru je to tu zmíněno, ale nevim kde.
EDIT: Tak jsem právě našel téma, kde se naopak říká, že řídící jednotka se po odpojení baterie zresetuje a během první jízdy pak znova nasbírá nové hodnoty...tak teď teda vážně nevim...
			 
			
					
				
				Napsal: stř led 11, 2006 23:41
				od peter NR
				Kessler píše:Řídící jednotka má svoje vlastní záložní napájení...někde na fóru je to tu zmíněno, ale nevim kde.
to ako vlastny zdroj...? to nema...! 

 pri odpojeni bat. na min. 7 minut sa vymazu adaptacne hodnoty... existuje postup akym sa da zresetovat alebo nastavit signal od skrt. klapky ale to sa robi po dokladnom vycisteni klapky...-teda aspon tak som sa docital...
 
			
					
				
				Napsal: čtv led 12, 2006 07:59
				od Brainman
				pro mekky restart se pouziva kombinace tri klaves Ctrl, Alt a Delete. Problem je v jejich umistenim ve voze a to z duvodu jejich soucasneho stisku, upozornuji reset musi provadet vzdy jen jedna osoba . Ctrl je svetelna houkacka, Alt otevirani zadniho praveho okna a Delete je klakson ( houkacka). Tyto tri spinace je treba drzet minimalne 5 minut v poloze ON a to pri vypnutem zapalovani, z me zkusenosti je nejlepe tento restart provadet v noci pod lampou verejneho osvetleni a v dobe kdy cas na palubnich hodinach prechazi z 12 hod na 1. Uspech zarucuji. Sam takto resetuji jednotku ob den , resp. ob noc, na prazskem sidlisti Jizni mesto.
			 
			
					
				
				Napsal: čtv led 12, 2006 08:20
				od Tomáš
				
			 
			
					
				
				Napsal: čtv led 12, 2006 08:44
				od PavelZ
				Podivej se sem:
https://www.chevroletclub.cz/viewtopic.php?t=3081
tady se to resi docela podrobne.
 
			
					
				
				Napsal: čtv led 12, 2006 08:59
				od Blue Lanos
				presne toto som isiel hladat 

 
			
					
				
				Napsal: čtv led 12, 2006 09:17
				od Vlasta
				Takže na tom asi něco bude. Jak vyjde čas tak to zkusím, ale ne podle Brainmana. Ne že bych nechtěl, ale nemůžu. Mám vzadu jen švihadla 

 
			
					
				
				Napsal: čtv led 12, 2006 11:00
				od Kessler
				peter NR píše:Kessler píše:Řídící jednotka má svoje vlastní záložní napájení...někde na fóru je to tu zmíněno, ale nevim kde.
to ako vlastny zdroj...? to nema...! 

 pri odpojeni bat. na min. 7 minut sa vymazu adaptacne hodnoty... existuje postup akym sa da zresetovat alebo nastavit signal od skrt. klapky ale to sa robi po dokladnom vycisteni klapky...-teda aspon tak som sa docital...
 
Tak to asi někdo kecal...já se v řídících jednotkách nevyznám (stejně je to v autě zbytečnost 

 ), ale pamatuju si docela určitě, že tady na fóru někdo tvrdil, že řídící jednotka má svoje záložní napájení...ale už fakt nevim kdo, kdy, kde a proč...
 
			
					
				
				Napsal: čtv led 12, 2006 11:31
				od Brainman
				
			 
			
					
				
				Napsal: čtv led 12, 2006 11:33
				od Brainman
				
			 
			
					
				
				Napsal: čtv led 12, 2006 12:02
				od JRD McLAREN
				no ...
mudra literatura doporucuje RESET ECU robit nasledovne...
1. Odpojit bateriu,
2. Kluc do polohy zapnunteho zapalovania...
3. Stlacit brzdovy pedal na aspon 15sec. - aby sa vybil nejaky ten zvysny el. naboj (ci co)...
4. pockat cca 3-5min a opetovne zapojit autobateriu..
5..Potom nasleduje proces ucenia..(ktory je tamto volakde popisany..)
..(totok som cital z nemeckej prirucky BOSCH, no a ta moja nemcina....)