Stránka 1 z 1
					
				Ťažké štartovanie
				Napsal: pon lis 21, 2005 08:17
				od simone
				Priatelia Nubirka mi ťažko štartuje teda konkretne asi 6-8 krát musím štartnúť aby mi to chitilo. Motor stále točí takže to asi nebude immobilizer, štarter točí motor ale nechytne to. Sviečky mám asi 2 mesiace, káble k nim tiež. kua  čo to môže byť???? a predám náhradné diely na Nexiu ak chcete niečo 0903617210
			 
			
					
				
				Napsal: pon lis 21, 2005 08:54
				od Brainman
				No imobilizer to asi nebude, to by nechytlo vubec, mohl by to byt zaneseny palivovy filtr nebo spatne cerpadlo. Popis jak se to chova presneji
			 
			
					
				
				Napsal: pon lis 21, 2005 09:14
				od Tomáš
				Po otočení klíčkem se ozve čerpadlo z nádrže , je to slyšet zezadu . Nevydává divné zvuky ?
			 
			
					
				
				Napsal: pon lis 21, 2005 09:36
				od Návštěvník
				čerpadlo benzín natiahne to je počuť v tom to nebude. Palivový filter som prefúkol a to tiež asi nebude lebo ak už naštartuje tak ide  OK necuká s ním. Chová sa  ako moja stará škodovka čo neštartovala tiež.
			 
			
					
				
				Napsal: pon lis 21, 2005 10:23
				od Tomáš
				Zhasne ti po zasunutí klíčku ten blikající zámeček ( kontrolka imobilizeru)?
			 
			
					
				
				Napsal: pon lis 21, 2005 18:02
				od Pavel Beneš
				Startuješ a ani neškytne a pak najednou chytne a dobrý? Pár tipů:
Dole na klice čidlo polohy-kontakty nebo funkce (impuls na civky)
palivo-cesta: musí být vše dokonale těsné (na opelech se stávalo, že podfoukl vzduch a nechytala (service kontrolka nezhasla při otáčení motoru))- pak se blokne řídící jednotka. Poznáš to třeba tak, že otočíš klíčkem, čerpadlo nasaje a vypne, vypneš a zapneš a čerpadlo už by nemělo nabíhat , asi až po 20s. Pokud hned naběhne znovu, není těsné vedení benzínu od nádrže k injektorům... (poznáš to třeba i tak, když to nechce chytat a párkrát otočíš klíčkem aby natáhlo čerpadlo ten tlak co má mít a pak zatočíš  motorem a hned chytne.
Pak mohou být prošlehlé vodiče na cívky, je možné na nich naměřit 12V měřákem, ale při zátěži rychle klesá napětí a nedá proud který potřebuješ, ale to už je spíš jen teorie pro servis (známé u škodovek)
je tu možnost i immobilizeru ale to zas poznáš když rozsvítíš kontrolky, tak zhasne.
a pak kapacita baterie - při studeném startu se může stát, že nízké napětí na baterii způsobí nesepnutí relé, které opravdu potřebují min. 10,5V. To se dá ošetřit tak, že buď nabiješ baterii a nebo pomocí start. agregátu zastartuješ a když chytně...tadááá
doufám, že to nebylo moc nudný.... ahoj
			 
			
					
				
				Napsal: úte lis 22, 2005 19:11
				od Návštěvník
				Dělalo mi to samé a někde na polském foru se dozvěděl že ma být benzínu nad čtvrt nádrže a už mi to nedělá.Čerpadlo jsem taky slyšel,ale když jsem dotankoval tak mělo uplně jiný zvuk.(prostě netahalo vzduch)
			 
			
					
				
				Napsal: úte lis 22, 2005 19:33
				od mrk
				jasne, aj mne horsie startuje ked uz mam prazdnu nadrz (lepsie povedane ked uz zacina svietit kontrolka, niekedy aj trocha skor), teda natocim max na 2. pokus a dlhsiemusi tocit (tak do 4 sekund cca, zalezi na tom ako dlho aj auto stoji)
			 
			
					
				
				Napsal: úte lis 22, 2005 23:35
				od Olda
				Pavel Beneš píše:vypneš a zapneš a čerpadlo už by nemělo nabíhat , asi až po 20s. Pokud hned naběhne znovu, není těsné vedení benzínu od nádrže k injektorům...  
No já sem se do ted domníval, že čerpadlo je napojené na kontrolku oleje-pokud svítí tak se čerpadlo za urč. interval vypne, myslím že to nebude ovlivněno tlakem( i když možná taky, to jsem nezjištoval)...