Stránka 1 z 2
					
				Záměnnost převodovek
				Napsal: ned zář 25, 2005 21:29
				od Lukas
				Ahoj, chtěl jsem se zeptat, jestli můžu na 16V motor dát převodovku z 8V modelu. Děkuji za odpověď
			 
			
					
				Re: Záměnnost převodovek
				Napsal: ned zář 25, 2005 23:47
				od Kruger !!!
				Lukas píše:Ahoj, chtěl jsem se zeptat, jestli můžu na 16V motor dát převodovku z 8V modelu. Děkuji za odpověď
Myslím, že jsou totožné, ale mohu se mílit, jediné co by mohly mít odlišné je stálý poměr.
 
			
					
				
				Napsal: pon zář 26, 2005 10:23
				od Ivan
				Myslím, že to vyměnit půjde, ale 8V je jinak zpřevodovaný.
			 
			
					
				
				Napsal: pon zář 26, 2005 11:16
				od cubafire
				Jinak zpřevodovaný????? To mě zajímá. Přepokládám, že má kvůli nižšímu výkonu asi "kratší" stupně. Je to tak Ivane???
			 
			
					
				
				Napsal: pon zář 26, 2005 14:03
				od Radmont
				presne naopak, ma dlhsie stupne
			 
			
					
				
				Napsal: pon zář 26, 2005 14:05
				od cubafire
				Takže už tak míň pružný motor má u sebe ještě míň pružnou převodovku??? 

 
			
					
				
				Napsal: pon zář 26, 2005 17:21
				od kaso
				Pomer prevodu 1az5 je ten isty 

 
			
					
				
				Napsal: úte zář 27, 2005 07:47
				od cubafire
				Tak co je teda jiné? Stálý převod. 
Kua chlapi já to snad někde najdu a prostuduju. To jsem fakt nevěděl. Mylsel jsem že 8V a 16V se liší opravdu jen ve ventilech. 

 
			
					
				
				Napsal: úte zář 27, 2005 08:42
				od Peca
				8V má tvrdší stálý převod, tedy "delší kvalty" (je to nutné, kvůli menšímu rozsahu otacek motoru)
záměnu převodovek mezi 8V a 16V motorem nedoporucuji....nedokazi si predstavit zadnou vyhodu ani na jedne strane. 
Navíc 8V a 16V maji jinou spojku /jiny prumer lamely atd./ takze by s tim byly jeste dalsi problemy...
S pozdravem PECA
			 
			
					
				
				Napsal: úte zář 27, 2005 08:49
				od Kruger !!!
				cubafire píše:Tak co je teda jiné? Stálý převod. 
Kua chlapi já to snad někde najdu a prostuduju. To jsem fakt nevěděl. Mylsel jsem že 8V a 16V se liší opravdu jen ve ventilech. 

 
Studium je dobrá věc, ale teď vážně psal jsem Ti už v 1. přízpěvku, že jediný co mají jiné je stálý převod 

  Ale na důvod se mě neptej  

 . Ale nějak my též nejde na rozum. To bude zřejmě to samé jako škodovky 125 měla stálý převod (tuším) 4,2 a 130 3,9 - co z toho vyplývalo??? Když jsi dal převodovku ze 125 do 130, tak měla rychlejší rozjezdy zato při ustálené jízdě měla ta 130 s normálním převodem na 3000 otáčkách a 5 rychlostním stupni rychlost 105 + nějaké drobné a se 4.22 96,7 (tak nějak) Takže v tom bude rozdíl, ale fakticky se mi nezdá, že by 8 ventil tady měl nižší stálý převod než 16 ventil !!! Neví někdo stále poměru u těchto dvou motorů???
 
			
					
				
				Napsal: úte zář 27, 2005 18:20
				od kaso
				V manuale Nexia to mas pekne rozpisane 

 
			
					
				
				Napsal: úte zář 27, 2005 22:25
				od Pepe
				Obě převodovky (F16) mají stejný kvalty:
1    3,545
2    1,952
3    1,276
4    0,892
5    0,707
1,5 SOHC - stálý převod 3,94 (někdy se montovala převodovka z 16V)
1,5 DOHC - stálý převod 4,19
Podle knížky "Jak na to"  

 
			
					
				
				Napsal: stř zář 28, 2005 11:23
				od JRD McLAREN
				no.. PEPE to napisal uuuplne presne..
spomenula sa tu este spojka...
..takze tam by som velky problem nevidel..
uchyt BLOK - PREVODOVKA je totozny...
rozdiel je iba v priemere spojkovej lamely..
1000hran je totozny, ovladanie mekana tiez...
..teda prehodit sa to daaa... 
 
  
 
			
					
				
				Napsal: pon dub 23, 2007 06:37
				od nio
				otvaram starsiu temu, ale prave som v situacii ked menim 8ventilovy motor za 16. 
Ak ste to niekto robil, poradte na co si mam dat pozor.
Zaujima ma ci je aj elektrika k motoru rovnaka, ci naozaj mozem zamenit prevodovky, ako je to s rozdielnymi spojkami atd.
Dakjem za rady...
			 
			
					
				
				Napsal: pon dub 23, 2007 10:05
				od Ivan
				Neporadím, ale zdokumentuj to, mohlo by se to hodit do budoucna 
