Stránka 1 z 2
					
				Uhnilo to
				Napsal: úte srp 16, 2005 12:29
				od Ido
				Zdar, včera mi uhnil držák stínícího plechu mezi bokem nádrže a výfukovou trubkou. Je nutné ho vracet zpátky? Moc se mi do opravy nechce, na druhou stranu ale nemám chuť přidělávat práci hasičům... 

 
			
					
				
				Napsal: úte srp 16, 2005 13:40
				od zabijec
				Bude levnější ten plech přidělat než následný výjezd hasičů  

 
			
					
				
				Napsal: úte srp 16, 2005 14:18
				od Robert
				A uz je to tady... Matizci zacinaji hnit 

 auauauauuuuu 

 
			
					
				
				Napsal: úte srp 16, 2005 14:34
				od Tomáš
				To je běžná věc , kastle ale zatím nehnijou . Určitě to ale nějak upevni zpět , je to dost blízko nádrže , tak to asi svůj důvod má !
			 
			
					
				Tak dík
				Napsal: úte srp 16, 2005 15:58
				od Ido
				Tak dík, asi to ale nechám spravit nějak celkově. Začínají mi reznout i ty plechové výlisky pod prahama, o které se zapírá hever - právě tam, kde jsem ho zapřel, se sloupl lak a rez vycenila svoje hnusné zuby. Rez si vydatně pochutnala i na té profilované vzpěře zadní nápravy, co je zezadu tak krásně celá vidět.
			 
			
					
				
				Napsal: stř srp 17, 2005 07:13
				od Tomáš
				Nápravu a spodek prahů nastříkej asfaltovým sprejem od Motipu a máš klid.
			 
			
					
				
				Napsal: stř srp 17, 2005 07:22
				od Robert
				Idealni je TLUMEX, nebo BODY 

 
			
					
				
				Napsal: stř srp 17, 2005 08:28
				od Ondras
				Tomáš píše:To je běžná věc , kastle ale zatím nehnijou
Hmmm, mi od loňska vyhnila díra 6x2 cm dole v levém prahu. Vyhnila svině pod gumovým nástřikem. Zřejmě jsem to loni v pobaltí někde škrábnul na plech (spodkem jsem tam ryl v zemi furt) a přes zimu si to hlodalo. No, už mám zajištěno zavaření a inšpekci zbytku.
Ty svislé plechy pod prahem jsou taky orezlé, ale to je povrchovka, před zimou to oškrábu a napatlu hameritem asi, nebo gumosprejem od Soudalu
 
			
					
				Že by?
				Napsal: stř srp 17, 2005 11:42
				od Ido
				No já začínám uvažovat o tom, že bych nechal celý spodek nastříkat gumoasfaltem. Tatík to na Fáčku udělal a nevypadá to zle. Ale mám právě strach z toho, co naznačil Ondra. Že to bude rezivět dál, akorát to neuvidím. A pak se propadnu i se sedačkou na silnici. Máte s tím někdo dlouhodobější zkušenost?
			 
			
					
				
				Napsal: stř srp 17, 2005 13:36
				od Ondras
				Pokud se to před lakem očistí a ošetří, tak by neměl být problém, já měl smůlu v tom, že jsem to prošrábnul na plech a už to jelo
			 
			
					
				
				Napsal: stř srp 17, 2005 15:36
				od Robert
				Poradnou vrstvu TLUMEXu a nic se neprodre, de to kure*sky blbe dolu 
 
 
 
			
					
				Ať to dýchá!
				Napsal: stř srp 17, 2005 18:44
				od Jurek
				Nemám dobrou zkušenost s nástřikem spodku auta a dutin. U staršího auta  to nikdy nejde před násřikem pořádně vyčistit, takže to má za následek to, že se vytvoří škraloupy, pod kterými se drží vlhkost a hnije to nepozorovaně. Nástřik spodku a dutin bych dělal jen na úplně novém autě, kde ještě nevznikl povlak od prachu a nečistot. Protože jsem to od novoty neudělal, teď po skoro šesti letech už to nemá smysl. Chci na to vidět a opravovat budu pouze konkrétní zarezlá místa.
			 
			
					
				
				Napsal: pon srp 22, 2005 06:21
				od zabijec
				Jo, ale bez nástřiku dutin budeš opravovat zrezlá místa zvenku asi každé dva měsíce, protože ti to půjde zevnitř. A že se nedá spodek očistit. Vezmi wapíka s horkou vodou a budeš to mít skoro na plech. Ale pozor nechat alespoň dva dni oschnout.
			 
			
					
				
				Napsal: pon srp 22, 2005 06:22
				od Akri
				zabijec píše:Jo, ale bez nástřiku dutin budeš opravovat zrezlá místa zvenku asi každé dva měsíce, protože ti to půjde zevnitř. A že se nedá spodek očistit. Vezmi wapíka s horkou vodou a budeš to mít skoro na plech. Ale pozor nechat alespoň dva dni oschnout.
Nemam co dodat 

  je videt ze z tebe mluvi zkusenost, je to presne tak 

 
			
					
				
				Napsal: pon srp 22, 2005 06:30
				od zabijec
				Však jsem se na starém autě něco naopravoval zadních lemů než se mi provalila díra dovnitř  
