Stránka 1 z 2
					
				Velký úbytek chladící kapaliny
				Napsal: úte srp 02, 2005 19:44
				od ghostik
				Začal bych tím, že po nastartování auta motor běžel nějak nepravidelně (asi na 3 válce), třepalo se celé auto. Po chvilce bylo vše OK. Po zhruba 50km jízdy jsem si všiml, že ručička teploměru skáče na max a po chvíli na normal. Také se mi automaticky přepne z LPG na benál a po chvíli zase zpět. Ručička nikdy neskončila v červeném poli teploměru! Po dojezdu domů jsem dolil cca 2 litry kapaliny. Další den před jízdou jsem provedl kontrolu - vše OK. A celé se to znovu opakovalo. Pod autem žádná kaluž, olej čisťounký. Čím to může být? V servise strašili výměnou těsnění pod hlavou. Prý slabina Nubir  

   Cena cca 4500,-Kč - není to nějak moc? Nebo vadný termostat? Docela mě to štve. O Nubiře jsem měl jen to nejlepší mínění. A k tomu jsem ještě zjistil, že mi něco vybíjí baterku, v klidu odběr 0,1A. To je docela dost, za 440 hod. je baterka mrtvá. Pomalu přestávám důvěřovat svému vozu  

 
			
					
				
				Napsal: stř srp 03, 2005 11:26
				od Johny
				To čo popisuješ sú typické príznaky prasknutého tesnenia pod hlavou.
			 
			
					
				
				Napsal: stř srp 03, 2005 13:24
				od ghostik
				Tak to je asi v prd...  

 , to bude pěkně drahé  

 
			
					
				Už je to hotové.
				Napsal: sob srp 13, 2005 19:09
				od ghostik
				Tak to bylo těsněním pod hlavou. Taky mi začala chladící kapalina vyleptávat dírky do hlavy. Takže to tmelili lepidlem a břebrousili. Komplet to stálo 4500,- Kč. Kapalinu je prej nutno měnit co 3 roky.
			 
			
					
				
				Napsal: sob srp 13, 2005 20:51
				od richiprofi
				pokial nastartujes, necitis nahodou taky sladkasty smrad z vyfuku???lebo ked vravis, ze ti mizne a nevyteka, tak je to urcite tesnenie a mozno podfuknuta hlava....takze si to daj cim skor spravit.....pred par tyzdnami sme to robili tigre... 

 
			
					
				
				Napsal: ned srp 14, 2005 06:26
				od ghostik
				Přesně to jsem měl. Podfouknutou hlavu a těsnění v pr..li. 

 
			
					
				
				Napsal: ned srp 14, 2005 10:21
				od richiprofi
				este ma tak napadlo...dufam, ze si ju dal stiahnut aspon o 0,05mm dole tu hlavu...+ nove hlavove sroby.... 

 
			
					
				
				Napsal: ned srp 14, 2005 10:49
				od ghostik
				Samozřejmě, vzhledem k tomu, že tam už nastoupila mírna koroze hlavy (stará kapalina) to servisáci zalepili, vybrousili atd.
			 
			
					
				
				Napsal: ned srp 14, 2005 10:59
				od richiprofi
				pockat, to zeju vybrusili, neznamena, ze ju rovnomerne stiahli....ale vsak zistis sam, ako ti to ide, hehe  

 ake tesnenie ti dam dali??
 
			
					
				
				Napsal: ned srp 14, 2005 11:20
				od ghostik
				Možná jsem se špatně vyjádřil, stáhli ji po celé délce samozřejmě. Jaké těsnění tam dali to tedy nevím, nebyl jsem u toho. Ale snad to opravili dobře když je to autorizovaný servis  

 
			
					
				
				Napsal: ned srp 14, 2005 21:22
				od richiprofi
				mnoo, ja som v autorizovanom servise nebol s lanosom ani raz vlastne...teda raz...a to som tam skoro vymlatil pol personalu... 

 
			
					
				
				Napsal: ned srp 14, 2005 21:48
				od DREAM
				sakra ty si horzne drsnej typek :/
			 
			
					
				
				Napsal: ned srp 14, 2005 22:00
				od mipo
				richiprofi píše:mnoo, ja som v autorizovanom servise nebol s lanosom ani raz vlastne...teda raz...a to som tam skoro vymlatil pol personalu... 

 
Tak to buď rád. Ja idem radšej do servisu v Martine ako by som sa mal priblížiť k žilinskému:-(
 
			
					
				
				Napsal: pon srp 15, 2005 07:25
				od milosh
				Toto uz jsem letos taky absolvoval, ale stalo to "jen" 3 litry  

 
			
					
				
				Napsal: pon srp 15, 2005 08:09
				od ghostik
				No to mi ani neříkej, že to bylo tak levný. to jsi určitě ale nebyl ve značkovým servise, že. Mě by to známý taky udělal levněji, ale smůla je v tom, že mám LPG a je to trochu složitější a s tím nikdo nic nechce mít. 
