Aveo T300 2012 1.3 D 70 kW (95HP) kolísajúci voľnobeh
Napsal: stř úno 21, 2024 16:58
				
				Ahojte, vopred varujem že som absolútny amatér čo sa týka motorov a pod.  Na mojom avejku dieselovom mi na voľnobeh kolísajú otážky občas stúpnu na max cirka 1000 potom sa spustia povedzme na cirka 600 a pod, inokedy zas pekne držia 800,,, kolísanie je cítiť aj keď prepnem nejakú elektroniku napr. keď prepínam teplotu kúrenia, otvorím okná a pod.... ako amatér som došiel k záveru či to nemôže byť len zakarbonovaná škrtiaca klapka + ventil voľnobehu... no pri mojom skúmaní motorového priestoru som našiel niečo o čom si niesom 100% istý že je teleso škrtiacej klapky,,, a hlavne pri skúmaní internetu som našiel , že väčšina dieselov ani škrtiace klapky nemá?
 Na mojom avejku dieselovom mi na voľnobeh kolísajú otážky občas stúpnu na max cirka 1000 potom sa spustia povedzme na cirka 600 a pod, inokedy zas pekne držia 800,,, kolísanie je cítiť aj keď prepnem nejakú elektroniku napr. keď prepínam teplotu kúrenia, otvorím okná a pod.... ako amatér som došiel k záveru či to nemôže byť len zakarbonovaná škrtiaca klapka + ventil voľnobehu... no pri mojom skúmaní motorového priestoru som našiel niečo o čom si niesom 100% istý že je teleso škrtiacej klapky,,, a hlavne pri skúmaní internetu som našiel , že väčšina dieselov ani škrtiace klapky nemá?  som zmätený, najde sa niekto kto by mi to objastnil ako je na tom t300 1.3 D 70 kW?
 som zmätený, najde sa niekto kto by mi to objastnil ako je na tom t300 1.3 D 70 kW? 
Budem veľmi vďačný a hlavne moje auto 
  
			 Na mojom avejku dieselovom mi na voľnobeh kolísajú otážky občas stúpnu na max cirka 1000 potom sa spustia povedzme na cirka 600 a pod, inokedy zas pekne držia 800,,, kolísanie je cítiť aj keď prepnem nejakú elektroniku napr. keď prepínam teplotu kúrenia, otvorím okná a pod.... ako amatér som došiel k záveru či to nemôže byť len zakarbonovaná škrtiaca klapka + ventil voľnobehu... no pri mojom skúmaní motorového priestoru som našiel niečo o čom si niesom 100% istý že je teleso škrtiacej klapky,,, a hlavne pri skúmaní internetu som našiel , že väčšina dieselov ani škrtiace klapky nemá?
 Na mojom avejku dieselovom mi na voľnobeh kolísajú otážky občas stúpnu na max cirka 1000 potom sa spustia povedzme na cirka 600 a pod, inokedy zas pekne držia 800,,, kolísanie je cítiť aj keď prepnem nejakú elektroniku napr. keď prepínam teplotu kúrenia, otvorím okná a pod.... ako amatér som došiel k záveru či to nemôže byť len zakarbonovaná škrtiaca klapka + ventil voľnobehu... no pri mojom skúmaní motorového priestoru som našiel niečo o čom si niesom 100% istý že je teleso škrtiacej klapky,,, a hlavne pri skúmaní internetu som našiel , že väčšina dieselov ani škrtiace klapky nemá?  som zmätený, najde sa niekto kto by mi to objastnil ako je na tom t300 1.3 D 70 kW?
 som zmätený, najde sa niekto kto by mi to objastnil ako je na tom t300 1.3 D 70 kW? Budem veľmi vďačný a hlavne moje auto
 
  