Stránka 1 z 3
					
				Výmena batérie
				Napsal: sob pro 18, 2004 13:17
				od ]Rebro[
				Neuveritelny problem nastal, ked som xcel vymenit baterku. Odkrutil som 2 srouby hore a odpojil kontakty. Xcem pohnut baterkou, ale stale tam drzi. Nie je este niegde chytena? Nexcem ist na to prilis nasilnicky, aby nepukla. Dik za radu.

 
			
					
				
				Napsal: sob pro 18, 2004 15:31
				od Blue Lanos
				no co ja viem tak moja na lanose je takto tiez chytena a ked som ju daval do  

 malotraktora 

  lebo som nutne potreboval s nim pohnut tak som povolil tie skrutky ako pises a ono to islo. Asi ju mas dobre zasedenu za tie roky 
 
   
 
			
					
				
				Napsal: sob pro 18, 2004 16:01
				od ]Rebro[
				Skusil som ju pacit lebo som predpokladal ze bude prilepena, ale nic. A od spodu su dva srouby co drzia drziak. Tak teraz neviem  
 
  
 
			
					
				
				Napsal: sob pro 18, 2004 16:51
				od Návštěvník
				Dole je este prichytena jednym srobom zo strany od blatnika
			 
			
					
				
				Napsal: sob pro 18, 2004 19:49
				od Damek
				čo by sa sstalo, keby bola v nexií 44 namiesto 55? Po 8 rokoch mám totiž pocit, že ma opustí a doma mám zo starého auta bannerku, čo má 4 mesiace a stojí na poličke. Do matiza nevleze a stála cez 2000 korún, tak že by sa aspoň trocha využila, keďže pred sviatkami nie je peniazov na rozdávanie. Zrejme to nebude najlepšie riešenie, ale tak čisto teoreticky.
			 
			
					
				baterka
				Napsal: sob pro 18, 2004 20:14
				od olin
				já to měl obráceně,koupil jsem ojetou nexii a byla tam 44,po dvou letech jsem ji měnil za 55mA/byla stará a klekla/,jinak jsem s 44 neměl problémy ani v zimě,ale mám auto garážovaný.
			 
			
					
				
				Napsal: sob pro 18, 2004 20:15
				od Richard
				Ciernygepard píše:čo by sa sstalo, keby bola v nexií 44 namiesto 55? Po 8 rokoch mám totiž pocit, že ma opustí a doma mám zo starého auta bannerku, čo má 4 mesiace a stojí na poličke. Do matiza nevleze a stála cez 2000 korún, tak že by sa aspoň trocha využila, keďže pred sviatkami nie je peniazov na rozdávanie. Zrejme to nebude najlepšie riešenie, ale tak čisto teoreticky.
Myslím, že by to nemuselo vadit, ale počítej s omezenou kapacitou při zimním startování. Teda moc netočit motorem, jinak se budeš potupně roztahovat. 

 
			
					
				
				Napsal: sob pro 18, 2004 20:37
				od JRD McLAREN
				..kludne tam mozesh dat aj 44Ah baterku...
neni to predca dvoliter, alebo deisel, ze by to nevedelo potom natocit..
Felda 1.6ka, z VW motorom na tiez len len 44Ah baterku...
co sa tyka vymeny...
tak treba povolit tie vrchne 6 matice,
potom 8 srub co je nasopodu bizsie k blatniku...
..odsupnut baterku trochu smerom k blatniku..
a je vonku... 
 
 
mozntaz uz asi popisovat nekusiiimm...ze..
 
			
					
				
				Napsal: sob pro 18, 2004 21:00
				od Pepe
				Měl jsem tam Wartu 63 Ah a byla v pohodě. Jen jsem ji musel podložit aby se vešla do držáku.
Jinak platí tohle:
Anonymous píše:Dole je este prichytena jednym srobom zo strany od blatnika
na 13 klíč. ( je to dole pod tím šroubem vpravo, chce to golu)  

 
			
					
				
				Napsal: sob pro 18, 2004 22:10
				od Bady
				Ale nexiu so 100Ah baterkou ste este nekupili...Ja hej 

  Chodim este aj ja na nej, ale do mesiaca uz ju vymenim za original 55Ah.. Neviem, co to bol za debila predo mnou tam pchat 100Ah..
 
			
					
				
				Napsal: sob pro 18, 2004 22:27
				od Návštěvník
				Alternator zrejme nieje nastaveny na taky dobijaci prud aby nabil bateriu s takou kapacitou. Jednoducho ju bude stihat dobijat len tak ako je stavany. Napriklad tam nikdy nebude viac ako 50 Ah aj ked tam bude 200-ka bateria. Inac kapacita sa neda odmerat. Nestaci prilozit multimeter, takze diskutovat o tom ci funguje bez problemov nema zmysel.
			 
			
					
				
				Napsal: sob pro 18, 2004 22:31
				od Dano
				To je moj prispevok
			 
			
					
				
				Napsal: sob pro 18, 2004 22:40
				od Damek
				Ja len, že s baterkou z matiza som nebol schopný natočiť auto, čo malo 44. Ani nepohla motorom a tak som mal trocha obavy, čo to bude robiť .
			 
			
					
				
				Napsal: sob pro 18, 2004 22:57
				od Dano
				Nemyl so vykon s kapacitou. Auto nastartujes aj s 10 Ah bateriu. Staci, ze sa jedna o bateriu startovaciu. To je taka, ktora ma nizky vnutorny odpor a dokaze sa rychlo vybit. Ona ma momentovy vykon niekolko sto watov. 50Ah zvladne dajme tomu 10 startov, 100Ah 20 startov. Ked si nenastartoval s baterkou z Matiza, tak bola vytlcena
			 
			
					
				
				Napsal: sob pro 18, 2004 23:26
				od ]Rebro[
				NO vdaka za rady, rano sa do toho pustim. Inac som si odspodu vsimol dva srouby, ktore som predpokladal, ze drzia drziak a nie aj bateriu. Este raz dik. Napisem , ako som dopadol 
