Stránka 1 z 3
					
				to Max Cici - výzva na sprint! aneb NEJEDE MI NEXIE
				Napsal: stř říj 27, 2004 23:56
				od Ivan
				Maxi, doufám, že jedeš tuto sobotu 30.10.2004 na tuning sraz do Brna na okruh. A doufám, že platí naše sázka z jara, že si dáme sprint, a ten, kdo prohraje, předá vítězovi klíčky od svého auta  
 
 
Já bych totiž měl doma rád ještě jednu Nexii na náhradní díly  

 
			
					
				
				Napsal: stř říj 27, 2004 23:58
				od Peca
				
			 
			
					
				Re: to Max Cici - výzva na sprint!
				Napsal: čtv říj 28, 2004 06:22
				od Krtek
				Ivan píše:Maxi, doufám, že jedeš tuto sobotu 30.10.2004 na tuning sraz do Brna na okruh. A doufám, že platí naše sázka z jara, že si dáme sprint, a ten, kdo prohraje, předá vítězovi klíčky od svého auta  
 
 
Já bych totiž měl doma rád ještě jednu Nexii na náhradní díly  

 
Nevim co má vyzývanej za Nesinu ale modli se aby to nějak brutus nepřetunil ! Ale co, už by se řikalo "žere jako Max Cicinovo nesina" 

 a ty bys nemusel furt kroužit kolem pumpy 

 
			
					
				
				Napsal: pát říj 29, 2004 19:50
				od Ivan
				
			 
			
					
				
				Napsal: pát říj 29, 2004 20:05
				od Ondras
				Copa se stalo???
			 
			
					
				
				Napsal: pát říj 29, 2004 20:57
				od Krtek
				Jel moc daleko od pumpy a nesehnal odtah 

 
			
					
				
				Napsal: pát říj 29, 2004 21:44
				od ]Rebro[
				Kua, a co budeme robit teraz? gdo bude reprezentovat nase farby?
			 
			
					
				
				Napsal: pát říj 29, 2004 22:37
				od Ivan
				Nastartoval jsem teplý motor, vysednu z auta, zavírám dveře od garáže a nejednou auto tak nějak divně škube a chípne. A od té doby ne a ne nastartovat. Motor jde udržet při životě jen šlapáním na plynový pedál a tváří se to, jakoby to jelo na 2 válce. Svíčky jsem vyměnil a je to to samé. 
Sere mě to, protože mám auto umyté, maximálně odlehčené na sprinty (sedačky pryč, rezerva pryč atd.) a s téměř vyjetou nádrží, abych byl co nejlehčí... 
A místo tuning srazu a sprintů půjde Nexie do dílny...  

 
			
					
				
				Napsal: sob říj 30, 2004 15:01
				od Krtek
				Ivan píše:Nastartoval jsem teplý motor, vysednu z auta, zavírám dveře od garáže a nejednou auto tak nějak divně škube a chípne. A od té doby ne a ne nastartovat. Motor jde udržet při životě jen šlapáním na plynový pedál a tváří se to, jakoby to jelo na 2 válce. Svíčky jsem vyměnil a je to to samé. 
Sere mě to, protože mám auto umyté, maximálně odlehčené na sprinty (sedačky pryč, rezerva pryč atd.) a s téměř vyjetou nádrží, abych byl co nejlehčí... 
A místo tuning srazu a sprintů půjde Nexie do dílny...  

 
To se prohneš až budeš platit účet když zjistěj co ti tam všechno chybí 

 
			
					
				
				Napsal: sob říj 30, 2004 22:19
				od Radoslav Hološka
				Ivane a nevybral si nahodou kvoli sprintom aj 2 valce von? 

 
			
					
				
				Napsal: ned říj 31, 2004 11:39
				od Ivan
				Mně zase tak do smíchu není, ale zítra se mi na Nexii přijede podívat mechanik a uvidí se, kde je problém...
			 
			
					
				
				Napsal: pon lis 01, 2004 21:23
				od petrm
				No píšeš že tam máš málo benzínu
a s téměř vyjetou nádrží, abych byl co nejlehčí... 
 tak jestli nedošel uplně a nebo to nevzdala pumpa třeba natáhla nějakej sajrajt a je po ní  

 
			
					
				
				Napsal: pon lis 01, 2004 23:00
				od Ivan
				Takže dneska proběhlo hledání závady:
- svíčky OK,
- kabely ke svíčkám OK
- rozdělovač a cívka OK
- rozvodový řemen OK
- výměna palivového filtru
- palivové čerpadlo OK
- startér OK
- diagnostika hlásí NO ERROR
- benzín v nádrži je
A nakonec to vypadá na vadný imobilizér (prozměnu!). Protože auto  s aktivovaným i neaktivovaným imobilizérem nastartuje a hned spadnou otáčky a chcípne. Asi jsou odpojené vstřiky. A s aktivovaným imobilizérem mi auto dříve nestartovalo!
Takže s tím dojedu do servisu, kde mi imobilizér montovali, a ať ho vypojí.
Snad to bude ono...
			 
			
					
				
				Napsal: pon lis 01, 2004 23:05
				od petrm
				Tak to je sice pech ale zase v celku jednoduše odstranitelná závada  

 
			
					
				
				Napsal: úte lis 02, 2004 00:22
				od Ivan
				To máš pravdu, pokud je to ovšem ono  
