Stránka 1 z 1
					
				Ranní starty
				Napsal: pon lis 23, 2009 14:56
				od megajvr
				Mám menší dotaz 

  Ráno, když venkovní teplota klesne pod +5 stupňů mám menší problém se startováním svého auta. Otočím klíčkem, motor naskočí, najede na vyšší otáčky (cca 1000ot/min) a hned zdechne. Nastartuji podruhé, potřetí a teprvé po čtvrté motor běží. 

  A nebo musím hned po startu držet vyšší otáčky sám ,až se motor chytne (běží sám). 
Potom už běhěm dne není žádný problém, auto startuje kdykoliv chci i po delší době stání. Tak včem je asi problém?????Samozřejmě pokud teplota další den je vyšší než 5 st., tak auto startuje normálně 
 
 
Budu rád za každou seriózní i neseriózní radu 

 
			
					
				Re: Ranní starty
				Napsal: úte lis 24, 2009 00:19
				od palikx
				predpokladam ten samy problem co felicie a vw a podobne s elektronickym plynem.tedy klapka.potrebuje vycistit a nastavit.pak by to zas melo fungovat.
			 
			
					
				Re: Ranní starty
				Napsal: úte lis 24, 2009 06:46
				od megajvr
				Bude tedy stačit klapku prostříkat sprejem přímo na autě, nebo je potřeba ten nesmysl vymontovat a pořádně pročistit?
A nastavit pomocí diagnostiky (rozumím tomu dobře) 

 
			
					
				Re: Ranní starty
				Napsal: úte lis 24, 2009 16:11
				od Serpico
				...trošku si dovolím zaskočit za Pavla, megavr napsal, Ti že jde o nečistoty tak je odstraň a není co řešit , když se ta klapka " zavře " tak tam jsou ještě takový dírky - otvory kanálky v tubuse no a to právě chce komplet vyčistit nejlépe demontovat vymejt třeba v benzínu a vše ješte profouknout kompresorem, sprey v podstatě nepotřebuješ jde jenom o čistotu...a diagnostiku taky nemusíš...vono když to rozdělaš tak uvidí co je tam bordelu pod krokoměrem, volnoběhem atd.
mějte se fajn
			 
			
					
				Re: Ranní starty
				Napsal: úte lis 24, 2009 21:28
				od palikx
				no pozor
tohle je uplne neco jineho nez stare klapky.
tahle je jiz vcelku s motorkem a nejde se k nemu dostat-nesmi se-a pokud se to cele umyje benzinem muze byt konec.
tato klapka se cisti jen v miste kde prochazi vzduch tedy sprej na karburator staci.nejlepe pri behu motoru opatrne.
nastaveni-tahle klapka uz potrebuje zakladni nastaveni.tedy musi s ni diagnostika pohnout z minima do maxima aby si nalezla polohy a mohla dale spravne regulovat.
teoreticky po vycisteni a najezdeni nejakych km by se mohla srovnat sama ale treba u felicie to tak nefunguje musi se ji pomoct.
			 
			
					
				Re: Ranní starty
				Napsal: úte lis 24, 2009 21:34
				od megajvr
				No nejdřív to zkusím s tím sprejem - myslím že tím nic nezkazím. A pak se ukáže 

 Zatím díky za vaše rady 

 
			
					
				Re: Ranní starty
				Napsal: úte lis 24, 2009 23:52
				od Serpico
				...tak sorry, ...no trochu mi to připomělo 1,6 u Škody s motorem od volskwagenu ( doslovný překlad levný automobil...) nechodila mi klapka a bum výměna celého monokoku, prostě to je tam vcelku 16 200 Kč za ks v roce 2002...
Inu mějte se fajn