Odporové hodnoty zapalovacích kabelů
Napsal: stř říj 29, 2008 18:29
				
				Zdravím vás všechny.
Dnes jsem prováděl kontrolu před zimou a došlo i na zapalovací kabely.A to hlavně i proto,že mi občas auto cuká.A tak jsem vzal kabel po kabelu a Ohmetrem jsem je proměřil.Kdesi jsem se dočetl že hodnota by se měla pohybovat do 20 Kiloohmů.Moje naměrené hodnoty jsou:1) - 8,4kilooh. , 2) - 3,4kilooh. ,3)3,1kilooh. ,4)3,4kilooh.Hodnoty jsou sice do 20kilooh. ale nelíbí se mi ten rozdíl u kabelu č.1.Dokážete mi někdo poradit zda je tento odporový rozdíl je známkou že je kabel špatný a nebo to nevadí.Podotýkám že kabely jsou asi původní z výroby,protože auto má najeto 96000km.Jen jsem ještě neřekl,že je to Nubira II 1.6.A tím se i ptám zda kabely radši vyměnit a nebo je ještě nechat.Nevím jakou mají běžnou životnost.
Díky předem všem za odpovědi.
			Dnes jsem prováděl kontrolu před zimou a došlo i na zapalovací kabely.A to hlavně i proto,že mi občas auto cuká.A tak jsem vzal kabel po kabelu a Ohmetrem jsem je proměřil.Kdesi jsem se dočetl že hodnota by se měla pohybovat do 20 Kiloohmů.Moje naměrené hodnoty jsou:1) - 8,4kilooh. , 2) - 3,4kilooh. ,3)3,1kilooh. ,4)3,4kilooh.Hodnoty jsou sice do 20kilooh. ale nelíbí se mi ten rozdíl u kabelu č.1.Dokážete mi někdo poradit zda je tento odporový rozdíl je známkou že je kabel špatný a nebo to nevadí.Podotýkám že kabely jsou asi původní z výroby,protože auto má najeto 96000km.Jen jsem ještě neřekl,že je to Nubira II 1.6.A tím se i ptám zda kabely radši vyměnit a nebo je ještě nechat.Nevím jakou mají běžnou životnost.
Díky předem všem za odpovědi.
 ,zkratka potrebujes co nejvetsi tmu. Zhasni svetla,otevri kapotu a koukni se na kabely.Pokud uvidis jak nekde probijeji(takove modre jiskricky
  ,zkratka potrebujes co nejvetsi tmu. Zhasni svetla,otevri kapotu a koukni se na kabely.Pokud uvidis jak nekde probijeji(takove modre jiskricky   ) je diagnoza jasna : je cas udelat kabelum PAPÁ
 ) je diagnoza jasna : je cas udelat kabelum PAPÁ  