Stránka 1 z 1
					
				katalyzator a spotreba?
				Napsal: pon zář 08, 2008 13:42
				od kasma
				V úposlednej dobe sa mi zda, ze moje espero ma nejaku vacsiu spotrebu...
Moze mat katalyzator nieco spolocne so spotrebou?
Alebo co moze mat este dopad na spotrebu /hovorim o normalnych jazdnych navykoch, nie vytacanie motora ani sportova jazda/
Vdaka
			 
			
					
				
				Napsal: úte zář 09, 2008 14:07
				od alife
				Iba ak by bol poriadne zas... a tym upchaty, alebo zlomena vlozka.
			 
			
					
				
				Napsal: úte zář 09, 2008 14:42
				od djneo
				Vadná lambda sonda-treba premerať.
			 
			
					
				Re: katalyzator a spotreba?
				Napsal: sob bře 20, 2010 21:21
				od massic
				přeměřit? a jak přibližně se dá přeměřit prosím?
mám multimetry;-) akorát nevím jak simulovat množství kyslíku ...
			 
			
					
				Re: katalyzator a spotreba?
				Napsal: ned bře 21, 2010 00:04
				od Dark69
				Na diagnostike alebo osciloskopom ktory urcite nemas...Zabudni na obycajne meraky..
			 
			
					
				Re: katalyzator a spotreba?
				Napsal: ned bře 21, 2010 12:54
				od ppp
				obycajnym merakom za 150Sk cize 5 eur lambdu nezmerias, potrebujes na to sice bezny a ani nie velmi drahy (par eur, najlacnejsi stal necelych 15eur) merak, len musi splnat podmienku, vlastneho vstupneho odporu vyssieho nez tusim 14Mohm. Ten za 5 eur a menej ma len par desiatok kohm, cize nevhodny. A samozrejme musi mat dostatocnu obnovovaciu frekvenciu, aj tie 3/s co mam na svojom sa mi zda pre lambdu malo ale aspon vidim ze sa to hybe a asi aj osciluje  

 . Diagnostika potrebna nie je, ale je to s nou pohodlnejsie a hlavne vidis co vidi RJ a nie to co poskytuje kyslikovy senzor, pretoze to mozu byt dve rozdilene veci  

 . Zase cisto diagnostika moze v specialnych pripadoch priviest k mylnemu zaveru, ze funkcny kyslikovy senzor je vadny.
Na diagnostiku si pozri temu v techniskej sekcii.